Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pinealjerker a dit:Bedankt voor het uitproberen. Weer een reden erbij om me niet met die middelen in te laten.![]()
Ik kan me niets herinneren van hartkloppingen, wel dat ik mijn ogen niet meer kon focussen en ik had moeite mijn blaas te legen. Wel zag ik energie uit mijn vingertoppen stromen en de posters in mijn kamer levendig bewegen, en ik begon soms gesprekken terwijl ik alleen op de fiets zat (en besefte me dan: o ja, ik was alleen op pad). Ik was niet in staat om helder te denken en heb midden tijdens een nogal heftige Datura trip er nog eens 4 hooggedoseerde trips bijgenomen. Ik kon daarna niet meer lezen (de kameraad met wie ik op dat moment in Tilburg was, kon dat nog wel en vond de trein naar Utrecht). Een verslag van die bad trip staat elders op het forum. Ik zal even moeten zoeken om die terug te vinden.Met datura komen er vrijwel altijd onbestaande personen op je pad. Wat was jou beleving met deze nachtschadeplant in het kort, Pinealjerker? En hoeveel water dronk je? Hartkloppingen?
Brugmansia a dit:Jammer dat dat veel psychonauten niet lukt omdat peyote schaars is, mescaline kristallen bijna niet te krijgen, en je van San Pedro echt veel moet hebben en opeten.
Volle mescatrip kun je op slapen, en bij het wakker worden nog steeds trippen.
HappyMind a dit:Brugmansia a dit:Jammer dat dat veel psychonauten niet lukt omdat peyote schaars is, mescaline kristallen bijna niet te krijgen, en je van San Pedro echt veel moet hebben en opeten.
Peyote en San Pedro zijn niet lastig om te verkrijgen hoor.
Azarius verkoopt ze ook.
Volle mescatrip kun je op slapen, en bij het wakker worden nog steeds trippen.
Eet maar eens flink wat paddo's, dan kan je de volgende dag ook nog behoorlijk trippen. Zeker in combinatie met wiet.