Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Crystal Meth?

Goran.Hrsak

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Mar 2006
Messages
2 454
:?: Please talk on forum on english!How are you going to feel if twenty of other talk on croatian.Shroomlady I want to have net touch with you cause girls in croatia this days are blowed away with benzenepiperazine-one tablet cost 1,5€ and it have nice logo on it PENTAGRAM
 

solid

Glandeuse pinéale
Inscrit
18 Mar 2005
Messages
112
hmm in wat voor soort medicijnen zit meth dan?


Het staat gewoon op Erowid zenne :D


COMMON & BRAND NAMES
Meth; Speed; Crystal; Glass; Crank; Tweak; Yaba; Desoxyn®



Ook staat er:


Methamphetamine is Schedule II in the United States. This means it is illegal to sell without a DEA license and illegal to buy or possess without a license or prescription.


Als je het op voorschrift kan krijgen zal het wel een medicament zijn dacht ik.

:D



Please talk on forum on english!How are you going to feel if twenty of other talk on croatian.Shroomlady I want to have net touch with you cause girls in croatia this days are blowed away with benzenepiperazine-one tablet cost 1,5€ and it have nice logo on it PENTAGRAM


This is the Dutch sub-forum man, I think your in the wrong place :shock:
 
G

Guest

Invité
klopt zag het al staan..

"used in treatment for Attention Deficit Disorder with Hyperactivity and Exogenous Obesity"
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Huh beetje raar dat niet zoveel mensen van deze drugs hebben gehoord. Was eerst ook een documentaire over mensen die verslaafd waren aan meth op tv. En die voor en after foto's zijn ook een beetje opgeblazen, want in die documentaire zag je ook mensen die al best een tijd verslaafd waren en er niet zo vercracked uitzien, maja ik denk ook dat ze de ergste gevallen laten zien om je zo af te schrikken. Ze zeiden ook op dat programma na 3x gebruiken ben je er aan verslaafd, je zou het best 1x kunne doen, maar dat lijkt me niet zo heel verstandig.
 
G

Guest

Invité
Hehe, na de eerste keer is de stap naar de 2e keer toch al kleiner...
Tenzij je je echt ontiegelijk kut heb gevoeld ofzo.....
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
tja ik denk niet dat je je snel kut gaat voelen als je meth op heb, tis niets voor niets zo verslavend.... :roll:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
SD19042006.gif


:D :D :D
 

M@CR0n_One

Neurotransmetteur
Inscrit
18 Jan 2006
Messages
24
Is gewoon Speed Hele goeie dat wel!! ook wel Perfetine(weet niet of k t goed spel) genoemd veel zuiverder dan gewone speed.
 

psysense

Matrice périnatale
Inscrit
7 Nov 2005
Messages
12
speed en heel dien bazaar is voor losers...
zo een kutrommel...
 
G

Guest

Invité
Speed is wel troep ja, maar als je niet te vaak en niet teveel doet valt het wel mee...
Ik bedoel caffeine en alcohol zijn ook slecht.

Om te zeggen dat het voor losers is vind ik wel een btje ver gaan. Ieder zo z'n eigen ding.
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Crystal meth, speed, amphetamine, yaba het is allemaal precies hetzelfde toch? Ander jasje, andere naam en het verkoopt weer lekker!

Blijft rotzooi inderdaad, al zijn de foto's uit de vorige post natuurlijk zwaar overdreven, daar trapt natuurlijk niemand in...
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
behalve mensen die er niets van af weten, die nemen dit soort foto's aan voor absolute waarheid, en worden zo dus gebrainwashd door de V.S. overheid.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
skoeip a dit:
behalve mensen die er niets van af weten, die nemen dit soort foto's aan voor absolute waarheid, en worden zo dus gebrainwashd door de V.S. overheid.

Je hebt helemaal gelijk, en dat is dus 95% aan onwetenden op deze aardkloot... Het is jammer dat deze mensen niet zomaar te overtuigen zijn, maar met de tijd zal men wijzer worden 8)... Heel veel tijd :p
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
wie weet zijn wij inmidels op andere vlakken ook al gebrainwashed, dat is het probleem met propoganda, als het over een onderwerp gaat waar je niet veel van af weet is het niet moeilijk om al het "nieuws" dat de overheden naar buiten te brengen voor waar aan te nemen, want waarom zou een overheid liegen? zij weten toch wat goed voor ons is? dus iedereen kan zo gebrainwashd worden, ook wij helaas (zij het mischien iets moeilijker).
 
Haut