Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2-c-i of methylone?

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
yeah.. zoals verwacht ook... fokking repressie.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Ik heb ergens gelezen dat het Methylone EMM (4,5Dimethoxy-2-Ethoxyamphetamine)is, weet iemand of dit klopt? of is het Methyl-K? (2-Methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)pentane)
 

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Déc 2004
Messages
56
Zaterdag voor het eerst Explosion geprobeerd. Van te voren weedjointje en twee glazen witte wijn. Dan met mijn vriendin buisje gedeeld. Was n beetje zoals coke vond ik, daarna ieders nog n half buisje, en half uurtje later waren we vertrokken. Idd zoals n goeie pil, spijtig genoeg het bekken trekken inclusief. En (bij mij dan)ook inclusief het dorst hebben, heb deze gelest mat witte wijn, daarna vanillejenever en toen nog twee biertjes. Slecht geslapen, en dag erna echt bekakt. Maar dat kan even goed aan de drank gelegen hebben. :) Goed product, maar omwille van de prijs toch maar n goei pilletje.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Dorst lessen met alcohol is verkeerd, met kans op uitdroging. Dorst lessen doe je dan ook met fruitsapje of water.

Denk niet dat de kater van de Explosion kwam....
 

experience

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Sept 2003
Messages
88
2c-i is cker geschikt als partydrug, heb 't zelf ook gedaan.
maar niet meer dan 16 mg nemen
anders is de psychedelische werking te heftig als partydrug
 

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Déc 2004
Messages
56
waar is die 2-c-i te krijgen? Heb verstaan dat dit niet illegaal zou zijn in de EU
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Besluit van de Raad houdende controlemaatregelen en strafrechtelijke sancties betreffende 2C-I, 2-C-T-2, 2C-T-7 en TMA 2 als nieuwe synthetische drugs

Op 27 november 2003 werd dit besluit (2003/847/JBZ) vastgesteld en op 6 december 2003 gepubliceerd in Pb EU L203.

Op basis van het Gemeenschappelijk optreden van 16 juni 1997, betreffende de uitwisseling van informatie, de risicobeoordeling en de controle inzake nieuwe synthetische drugs, voert het Europees waarnemingscentrum voor drugs en drugsverslaving (EMCDDA) risico-analyses uit ten aanzien van nieuwe synthetische drugs.
In dat verband zijn thans vier nieuwe stoffen beoordeeld en risicovol geacht. Op grond hiervan is door het Italiaanse voorzitterschap een ontwerp-Raadsbesluit opgesteld houdende door lidstaten te treffen controlemaatregelen en strafrechtelijke sancties ten aanzien van de vier genoemde stoffen.
De Horizontale Groep Drugs heeft overeenstemming bereikt over het bovengenoemde ontwerp-besluit. Consequentie voor Nederland van dit besluit is dat de regelgeving, met name de Opiumwet, zal worden aangepast.



dus ja 2c-i is illegaal.
 

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Déc 2004
Messages
56
Heb n paar sites gevonden die online chemicals zoals 2-c-i en 5MEO-DMT etc aanbieden.Iemand daar ervaring mee? Zou het te risceren zijn?
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
ken dat soort sites ja.. via via heb ik horen zeggen dat het wel betrouwbaar is.. komt die site toevallig uit hongkong? dan kan je altijd 100 mg. 5meo-dmt proberen, ik geloof dat op die site die ik ooit zag, het 40$ kostte. Als het lukt, heb je zomaar 8 tot 10 fenomenale trips, als het mislukt heb je het in elk geval geprobeerd, niewaar?

boomski, laat weten of het gelukt is!
 

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Déc 2004
Messages
56
nope, van usa, 24,99$ voor 100 mg en 130$ voor 1 g
Heb die van Hong Kong ook, maar is wel veel duurder. Heb er een 5- tal gevonden, naar twee reeds een mail verstuurd, maar niks teruggehoord.
 

dekozn

Neurotransmetteur
Inscrit
13 Oct 2004
Messages
28
kun je mij die sites eens doorsturen AUB
thx
 

UncleFester

Neurotransmetteur
Inscrit
11 Nov 2004
Messages
26
Feestje zaterdag!
En de mogelijkheid om weer eens nieuwe drugs uit te proberen. Hoezee!
Ik heb tot mijn beschikking 2c-i en methylone... Voor beide zaken (maar ja, als je ze niet kent, heeft 't ook geen zin... check dan toch www.erowid.org) maar weet niet zeker welke het meest geschikt is als partydrug.
Verschillende tripberichten gelezen maar het blijven toch persoonlijke ervaringen.
Dus: heeft iemand persoonlijk ervaring met 1 van deze twee substanties?
Ik laat het waarschijnlijk toch van het moment zelf afhangen, wat goed voelt, maar wie weet heeft iemand iets zinnigs te zeggen. Ook in onzin zit zin! Dus schroom niet, en reageer! :p

Anyhoo... ik zal mijn ervaringen nadien ook aan jullie mededelen...

paz y luz

Snaap

Methylone kennen we ondertussen allemaal wel.
2-C-I daarintegen is relatief onbekend.
2-C-I is een phenethylamine, net als MDMA (e.v.a.), maar deze heeft tevens de eigenschap zwaar psychedelisch te zijn.

Het heeft meer weg van 2-CB en 2-CT-7 (beide waren ooit eens legaal in de smartshop te krijgen) dan van MDMA.
In tegenstelling tot de echte tryptamines, zoals Psylo en LSD, bieden deze psychedlics de visuele pracht gecombineert met een euphorie die meer MDMA kwaliteiten heeft.
Je hebt daardoor een stuk minder last van de 'mind fuck' die je bij de trypto's kan krijgen.

Desondanks kan 2-C-I dusdanig heftig uitpakken dat thuis uitproberen, alvoren men ermee op stap gaat, wel gewenst is.
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
thanks.. ben ook pikhal aan 't lezen, dus had al besloten om het eerst thuis uit te proberen. bij lagere dosering kan 2ci overigens prima op feestjes volgens mij, maar aangezien het toch het psychedelische effect is dat me interesseert, doe ik liever thuis trippen met een wat grotere hoeveelheid. :smirk:
 

dehollander

Matrice périnatale
Inscrit
29 Mar 2005
Messages
14
kan er mij iemand die sites doorsturen


:dancing: :jester:
dan bij voorbaat thaks
 
Haut