Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

2-c-i of methylone?

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Feestje zaterdag!
En de mogelijkheid om weer eens nieuwe drugs uit te proberen. Hoezee!
Ik heb tot mijn beschikking 2c-i en methylone... Voor beide zaken (maar ja, als je ze niet kent, heeft 't ook geen zin... check dan toch www.erowid.org) maar weet niet zeker welke het meest geschikt is als partydrug.
Verschillende tripberichten gelezen maar het blijven toch persoonlijke ervaringen.
Dus: heeft iemand persoonlijk ervaring met 1 van deze twee substanties?
Ik laat het waarschijnlijk toch van het moment zelf afhangen, wat goed voelt, maar wie weet heeft iemand iets zinnigs te zeggen. Ook in onzin zit zin! Dus schroom niet, en reageer! :p

Anyhoo... ik zal mijn ervaringen nadien ook aan jullie mededelen...

paz y luz

Snaap
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
geen flauw benul. is dit zoiets als xtc?
Volgens mij heb ik de verkeerde contacten. kan alleen aan xtc coke en wiet komen :iconhead:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ben zelf nieuwschierig naar de methylone-ervaring, dus als je die gebruikt, svp report posten !!

Ben ook benieuwd waar je dit "Explosion" kunt krijgen ?
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
hahahaha thanks :lolwsign:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
je kan 't volgens mij in de meeste smartshops wel kopen hoor...

Dat valt volgens mij vies tegen, de meeste willen er niet aan omdat het een chemisch goedje is....
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Ook een flesje geprobeerd zaterdag: werkte erg snel, na 20 minuten/ half uur voelde ik de hele sfeer al erg over me heen komen. Was blij dat ik zat in elk geval.
Daarna veel energie, béétje onrustig maar innerlijk heel ontspannen en positief. Geen ups en downs zoals bij mdma maar een hele constante vibe. Alleen maar positief, verschrikkelijk sociaal maar niet zo geforceerd als bij mdma. Geen opgeplakte smile, ik had 't oprecht naar m'n zin
Toen 't uitwerkte, zo'n 5 uur later, was ik wel aardig leeg. Beetje apathisch en ook geen energie meer in m'n benen.
Verder totaal geen dip oid. Leuk spul! Voelde weer een beetje als de eerste keren xtc (waar ik al een tijd op uitgekeken ben) en dat was wel een pluspuntje.
Zal wel bij 1 keertje blijven, 't is aardig duur namelijk.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Zal wel bij 1 keertje blijven, 't is aardig duur namelijk.

Ik heb gehoord dat de prijs zo rond de 12 € ligt, en dat vind ik dan nog meevallen voor 5 uur plezier ! De 1ste pil die ik heb gekocht koste toendertijd ook zo'n 25 gulden.

Nu alleen nog de vraag ; waar kun je het krijgen ??
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
smartshop!! trial and error... hier in groningen hebben ze 't ook. maastricht vást ook wel! :smirk:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Heb me op http://www.room-odoriser.com/ ook vier buisjes Explosion besteld. Ben ns curieus. :)

Dacht dat dat parfum was, voor in huis ? Er staat dat er een vanille achtige geur verspreidt wordt in je huis ? Zeker als je het hebt gedronken en een scheet laat ? :lolwsign:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Klopt. hehehehe.
Er staat ook duidelijk op de buisjes: Room Odorisor. Do not ingest!

Daarom mogen ze 't dus verkopen... Slimme jongens die fabrikanten... :grin:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Maar is het methylone of een geurtje voor in huis ?
 

davyh1

Neurotransmetteur
Inscrit
20 Déc 2004
Messages
56
Is wel degelijk methylone, heb gemaild met die gast achter de site
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
hehehe, ja goh, misschien was het wel echt een odorisor... heb 't zonder na te denken opgedronken. En dat terwijl er écht óp stónd dat ik 't niet in moest nemen. Stom van me.
:lolwsign:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Heb er een zooitje besteld. Ben zeer benieuwd !!

De grote test : 19 maart, In Control, Amsterdam !!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
O K mensen, ik heb de explosion, of methylone, geprobeerd.

Om 20:00 uur vertrok de bus uit Weert. Om mij heen werden vrolijk lachgasbalonnen uitgedeeld, geslikt en gesnoven, maar ik besloot nuchter te blijven tot in Amsterdam zodat ik de werking van de explosion volledig tot zijn recht kon laten komen.

Om 23:00 uur waren wij binnen, en ik besloot de explosion te proberen. Ik heb het flesje leeggedronken, het smaakte echt afschuwelijk. Weggespoeld met een glaasje bier, proefde het nog en heb nog maar een biertje genomen.

Na 10 minuten begon het al te werken, ik voelde een warme gloed over mijn lichaam komen die ik hetzelfde wil beschrijven als het begin van een MDMA trip. Ook voelde ik enige tintels door mijn lijf. Na een half uur leken mijn benen van elastiek, en voelde ik al een behoorlijke rush.

Na een uurtje zat de rush echt wel op zijn hoogtepunt, hetgeen niet onaangenaam was maar voor mijn gevoel toch nog een beetje te mild. Toch was ik blij dat ik nuchter was gebleven en vond de explosion bijzonder prettig.

Na nog een uurtje gedanst te hebben ging het snel naar beneden met de rush. Je merkte duidelijk dat het begon uit te werken, en dat was, naar mijn idee, te vroeg.

Na zo ongeveer 3 uur zat ik weer op baseline.

Al met al was het een redelijke ervaring, maar de effecten lijken mij teveel op MDMA, maar dan milder.

Voor 12 € per flesje gaat mijn voorkeur toch uit naar MDMA, wat ook goedkoper is en veel heftiger als explosion. Misschien als explosion goedkoper zou zijn en de rush iets heftiger, dan zou ik voor de explosion gaan.
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Wel mee eens. Als het uitwerkt, voel je je idd best leeg. Maar het voordeel ervan vond ik dat het geen mdma was en dus ook anders voelde. Niet dat bekende gevoel dat ik met mdma de laatste tijd erg heb, en waardoor ik het ook niet echt meer rielekst vind.
Verder is het inderdaad veel te duur. Je kan ze ook bestellen op www.methylone.nl :D
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Klopt, daar heb ik ze ook besteld. Schijnbaar werden ze ook op In Qontrol verkocht, door de sjamaan.

Maar vond het teveel op mdma lijken en dus daarom te duur

Maar niet slecht, begrijp me niet verkkerd.

Leuk trouwens, al die mediaaandacht, schat nog zo'n 2 maanden en dan is het uit de handel.
 
Haut