Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Weed taxi's?

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Goed, zo'n vijf jaar geleden was ik nog vrij actief in de "weed-scene" van Heerlen, zuid-Limburg. Nou weet ik dat er destijds in Parkstad ook een stuk of vijf socalled weed-taxi's rondreden met gevleugelde namen als "Green Magic" en "Wheels of Heaven".
Helaas hebben een lange afwezigheid van mij in Heerlen ervoor gezorgd dat ik alle nummers kwijt ben (vind je het gek, die gasten wisselen om de twee maanden van prepaid), dus mijn vraag is eigenlijk:

Is hier uberhaupt iemand van Heerlen e.o., en zo ja, heb je dan een nummertje van deze o zo waardevolle diensten?
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
nooit van gehoord, woon daar ook nie in de buurt duz. Maar k vraag me af, wat kun je met die taxi's? mag je dr all1 in blowen? of kun je dr ook kopen ofzo? :confused:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
een weedtaxi komt je wiet en/of hash brengen. Je belt en een half uur later staan ze op de stoep om je bestelde product af te leveren. :blobber:
erin blowen??? why would that be? :idontknow: :roller:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Tjebbe, blowen kan ik ook in huis....
Nee, die weedtaxi bel je, half uurtje later staat 'ie op de stoep met een mooie aktetas, met een keur aan fijne waren erin.
Je koopt je ding en hij gaat weer.
Scheelt je weer een half uurtje wandelen naar de coffeeshop.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
En sommige brengen je ook paddos !
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
En sommige brengen je ook paddos !

Die ook inderdaad !
Al met al een zeer waardevolle dienst dus :thumbup:, maar helaas heb ik geen nummers meer :iconhead:
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
mwaaah die dingen werden met de week duurder hier in groningen. niet echt meer de moeite waard, tenzij je heeeel wanhopig (of lui) was. ach, 200 meter naast coffeeshops wonen is ook iets voor te zeggen :jump:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
mwaaah die dingen werden met de week duurder hier in groningen. niet echt meer de moeite waard, tenzij je heeeel wanhopig (of lui) was. ach, 200 meter naast coffeeshops wonen is ook iets voor te zeggen :jump:
Ja, dat had ik in mn tsudententijd in eindhoven. Links van mn huis de coffeeshop, rechts de AH, tegenover me de school en achter me de frietentent....

Ik heb in die twee jaar tijd nooit veel van Eindhoven gezien..

Maar goed, ik weet dat ze som svrij duur zijn en dat je aardig afgezet kan worden, maar als ik om 3 uur 's nachts nog zin heb in een joint, en mijn voorraad is op, dan zijn ze erg handig.
 

Tjebbe

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Déc 2004
Messages
60
hmmzz, daz wel vet handig die taxi's. all1 denk k nie dat k dr gebruik van zou maken, k kom regelmatig in de shop, enne, k zorg wel dat mn voorraad nie op is.. maar wel relax dat t bestaat, nooit van gehoord... (von t al vaag, taxi waarin je mag blowen.. tjah :S) :grin:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Die dingen zouden niet illigaal moeten zijn!
Wat is er nou beter dan een wiettaxi!
Als het legaal zou zijn zou ik in ieder geval wel gaan rijden! :lolwsign:
 

M@CR0n_One

Neurotransmetteur
Inscrit
18 Jan 2006
Messages
24
Kan iemand me pm'en als ie een nummertje weet in noord-holland, haarlem-beverwijk-alkmaar?
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Ik weet wel dat als je goed zoekt op het web je ook 2 sites kunt vinden waar je gewoon online je wiet en hadh kunt bestellen. Sturen ze het gewoon op met de post :D

Voor een wiettaxi moet je misschien ff zoeken op wiet.pagina.nl
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
ikzelf werk in Heerlen, maar mij is geen weedtaxi bekend!

Ik haal mijn weed gewoon tegenvover het corio center en naast de postbank in het centrum, daar heb je een prima coffeshop liggen!

groet,
 
Haut