Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Vliegezwammen

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
Hey ik vroeg me af
als ik vliegezwammen pluk in het wilt
is dit verstandig (buiten het feit dat dit verboden is)
en welke delen van de zwammen moet ik drogen (ik wil ze oproken) en als ze gedroogt zijn hoeveel gram moet ik er dan tussen mijn sigaret steken
dankje
 

hostillis

Neurotransmetteur
Inscrit
14 Oct 2004
Messages
24
uhmmz, ik weet er niet veel van maar ik weet wel dat er een grote expertise voor nodig is. je hebt veel verschillende vliegezwammen waaronder "the Deathcap",nou dat klinkt ook niet al te vriendelijk.
Er zijn dodelijke ongevallen mee bekend, vooral van kinderen die ervan aten. Lijkt me niet slim als je er te weinig verstand van hebt. Muscimol is giftig.

Ik weet wel dat de huid (velletje) 50% procent van de muscimol bevat over de gehele paddestoel.
 

KornieBoeBoe

Banni
Inscrit
21 Oct 2004
Messages
136
hmmm
vliegezwammen dodelijk ?
ik weet dat ze giftig zijn en dat je er aardig ziek van kunt worden maar dodelijk ben je daar zeker van ?
ik ga zoiezo wat herb joints kopen maar zou ook zelf een swillen proberen mja misschien zou ik heb beter niet doen

:thud:
 

Woody

Glandeuse pinéale
Inscrit
29 Jan 2005
Messages
106
Je kan ook op www.*******.net vliegezwammen bestellen. Daar staat ook een beschrijving bij van het hoe en wat van het gebruik.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
onder t topic gezelig staat ergens nog veel meer over de vliegezwam
 
Haut