Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

vertaling zeitgeist II addendum

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Weet iemand of ie al in het Nederlands is vertaald?
Zo niet, dan kunnen misschien een aantal van ons die de Engelse en Nederlandse taal goed beheersen allemaal een deel (minuut zoveel t/m minuut zoveel p.p.) vertalen, bij elkaar voegen, nakijken en online zetten en naar de makers van zeitgeist sturen.
Ik heb nog maar een stukje gekeken maar ik ben nu al van mening dat deze film in zoveel mogelijk talen ondertiteld moet worden!
Waarschijnlijk is het er al lang of zijn er allang mensen bezig maar even voor het geval dat.. kunnen we misschien wat bijdragen :)
 

Mara

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
398
Ik heb hem helemaal gezien en hij is het zeker waard om te worden vertaald.

Ik denk dat het goed mogelijk is dat er al iemand mee bezig is. Zeitgeist I is ook vertaald, dus ik denk dat misschien dezelfde mensen er al mee bezig zijn.

Misschien een idee om contact te zoeken met de makers van Zeitgeist?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik ga er van uit dat anderen hem gaan vertalen. Google Video maakt het mogelijk om achteraf ondertitels toe te voegen aan een film, in meerdere talen. Je kunt die uploaden als UTF-8, volgens Videlic ook als .srt bestand, maar dat is mij nog niet gelukt (we zijn nog steeds bezig met De Farmacratische Inquisitie).

Ik zou veel liever gaan werken aan een eigen project.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Waarschijnlijk vertalen anderen hem al idd

Misschien een idee om contact te zoeken met de makers van Zeitgeist?

Dat heb ik zonet even gedaan, wie weet willen ze wel dat we hem vertalen :)
Dat zou ik wel leuk vinden
Dan ben ik een trotse vertaler 8)
Maar ik vind het het belangrijkst dat de correcte vertaling er zsm is, zodat ik iedereen links kan sturen.
Misschien bestel ik wel bulk, dan zijn mensen (ook die er niet zo voor open staan) misschien eerder geneigd om te kijken als ik hen de film geef en erbij vertel dat ik er voor heb betaald maar gewoon graag wil dat veel mensen hem zien.
 
Haut