Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Verslagje van een geslaagde trip

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Gister om 13:00 drie zegeltjes ingenomen, helaas van onbekende potentie. Het was inmiddels al weer een half jaar geleden dat ik een psychedelicum ingenomen had.

Gedurende de hele trip eigenlijk voornamelijk naar drie artiesten geluisterd: Steve Roach, Alio Die en Suns of Arqa, waarvan de eerste 5 uur op een matras met het licht uit (en geen telefoon of internet). Zo had ik LSD eigenlijk nog nooit gedaan en het is me bijzonder goed bevallen. Hoewel het zaterdag was, had ik geen last van de geluiden uit de stad, waardoor dit soort middag-experimenten voor herhaling vatbaar blijken.

Het was eigenlijk een van de prettigste en rustigste trips die ik ooit heb beleefd, terwijl ik me juist voorbereid had op een roerige emotionele ervaring. Het was eigenlijk vooral wanneer ik opstond om wat te gaan drinken of naar de WC te gaan dat ik me besefte dat ik stevig aan het trippen was. Maar ik bleef mezelf de opdracht geven de aandacht naar binnen te richten, wat goed gelukt is.

Hoewel ik geen enkele sensatie van angst, onzekerheid of lichamelijk ongemak ervaarde, ben ik nog steeds van mening dat de aanwezigheid van een sitter waarde zou hebben toegevoegd aan de ervaring. Een nauwkeurig bepaalde dosis was eigenlijk ook wel wenselijk geweest. Het had misschien wel wat intenser gemogen, al ben ik tevreden met wat ik heb mogen ervaren.

Na ongeveer zes uur ben ik op de fiets gestapt voor een rit door de zonnige polder, langs de Oude Rijn, nog steeds met de muziek van Alio Die op mijn koptelefoon. Ook nog even blijven hangen bij een kooi met kippen en pauwen, en een wandeling door het park gemaakt. Dit alles ervaarde ik als een zeer prettige afsluiting van de trip. 's Avonds rond een uur of 9 een pizza in de oven gegooid en Pirates of the Caribbean deel 2 op TV bekeken, en redelijk op tijd in slaap gevallen.

I want more!! :p
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Toffe trip! Lijkt mij ook wel wat om een keer in de middag te trippen. 8)

Geweldige foto ook. :D
Bedankt voor je verslag!
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
:shock: :D 8) Toe maar weer! :D

Hehehe, ik zal binnenkort ook nog weer effies een keertje verder gaan met de acid experimenten :)

Mijn vriendin is niet zo van de psychedelica, hoewel ze het nu wel accepteert... :) Dus mijn trips zijn voornamelijk op momenten dat zei een late dienst hebt, die in de middag meestal begint. Dus s`middag trippen is iets dat voor mij een gewoonte is geworden, hoewel ik wel de voorkeur aan s`nachts zou geven. Gelukkig heb ik goed verduisterde gordijnen, zodat ik niet erg veel last van het middag licht heb.

Maar met acid over straat heen gaan! Nee dat kan ik nog steeds niet begrijpen :p Wie weet dat ik op een dag ervaren genoeg zal zijn, maar voorlopig denk ik nog effies niet :D
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Mooie foto. :lol:
Net Hans Teeuwen zegt er hier eentje.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik heb behalve gordijnen ook planken tegen de ruiten aan staan, en daar weer een rolgordijn overheen, dus kan ik het echt behoorlijk donker maken. In mijn slaapkamer heb ik zelfs absolute duisternis.

Met acid over straat gaan zou ik ook niet aanbevelen, maar tegen de tijd dat ik met de fiets op stap ging was ik al aardig in de afterglow-fase beland. Tenminste, dat dacht ik. Mijn moeder had een etentje ongeveer 5 kilometer van mijn huis vandaan, en ze had wat potten vitamines nodig. Die wilde ze eerst rond een uur of 17:00 komen ophalen, maar ik had voorgesteld het wat later op de avond zelf af te geven in het restaurant. Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik wist niet precies waar het restaurant was, maar wist wel dat het op fietsafstand was. Tot mijn grote vreugde liep de fietsroute langs het water en prachtige landschappen. Eenmaal bij het restaurant aangekomen, kwam ik er achter dat er zeker 20 familieleden en kennissen aanwezig waren in een aparte ruimte, heel chique allemaal (terwijl ik er met mijn pluizige lange haar behoorlijk wild uitzag), maar ook erg krap en benauwd. Pas toen ik mijn mond open deed om te vertellen dat de fietsroute naar het restaurant prachtig was geweest, kwam ik er achter dat praten nog een beetje moeilijk ging, dus gaf ik snel de spullen aan mijn moeder, feliciteerde mijn tante, zei tegen een kennis dat ik zijn vraag over mijn winkel een andere keer zou beantwoorden, en verliet snel het gezelschap. :lol:

Bovenstaande en onderstaande foto's zijn van een uurtje na dat voorval, zoals je ziet rond zonsondergang.
 
Haut