Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

V-A-K-A-N-T-I-E-!

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Hey beste psychonauten!!!

Vandaag gak op vakantie!! Ik zou dus iedereen een goede vakantie willen wensen voorlopig! (ikzelf ga 2 weken Frankrijk...) Misschien een ID om op deze poll te laten weten wie wat gaat doen deze zomer!!!!

In ieder geval tot snel!!! Hou je haaks!!!!
Greetz Bird
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Morgen gaan we met ******* naar Full moon en Antaris ! Heb er echt zin in, hoop dat het weer ok is. Ben dan na 2 weken een paar daagjes weer hier en ga dan nog 2 weekjes weg, weet nog niet waar naar toe.

Ik heb mijn taken overigens overgedragen aan Jakobien voor die tijd, mochten er problemen zijn kun je altijd met haar contact opnemen via PM of email.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Rutger a dit:
Morgen gaan we met ******* naar Full moon en Antaris ! Heb er echt zin in, hoop dat het weer ok is. Ben dan na 2 weken een paar daagjes weer hier en ga dan nog 2 weekjes weg, weet nog niet waar naar toe.

Ik heb mijn taken overigens overgedragen aan Jakobien voor die tijd, mochten er problemen zijn kun je altijd met haar contact opnemen via PM of email.

Veel plezier maar stuur alsjeblieft eerst nog ff de bestelling op waarvan ik vanochtend de betaling heb overgemaakt ;)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik ga eerst 2 weekjes naar Zw\eden, vervolgens 1 dag in NL, daarna 2 weken naar Oostenrijk. En als afsluiter nog een weekendje in Frankrijk.

:)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Tuurlijk HeartCore, geen probleem hoor. We blijven gewoon draaien hier bij ******* dus met die bestelling gaat het vast en zeker goed komen !
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik heb met mn psychonautbroeder een tripvakantietje gepland. voor een week naar de biesbos met voor elke dag een ander middel. paddo's, wat ronds, wat poederigs, wat zaden en uiteraard wat groens/bruins.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
haha, da's echt een aanrader, dat hebben proStoner, ik en nog een vriend van ons ook al gedaan .. ok, met alleen dat groen/bruine spul, maar dat was wel echt chill ..
 

Jakobien

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
658
Voor mij geen vakanties meer helaas... maar ja ik ben dan ook pas 6 weken terug van 6 mnd Azië.

Wel nog een festivalletje of 1 a 2 :nod: en een verhuizing :p
 

Nitroman

Glandeuse pinéale
Inscrit
15 Déc 2005
Messages
160
forest a dit:
ik heb met mn psychonautbroeder een tripvakantietje gepland. voor een week naar de biesbos met voor elke dag een ander middel. paddo's, wat ronds, wat poederigs, wat zaden en uiteraard wat groens/bruins.
haha klinkt goed forest ikzelf heb ook een leuk dagje gepland met paddo's en uiteraart wat groens/bruin ;)

Veel plezier iedereen!!! :D
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ik heb al weer een week gewerkt... :cry:

Ben 17 juni een week met vriendin + dochtertje naar Corfu geweest, lekker luieren. Daarna nog 5 dagen thuis, en toen nog 4 dagen festival in België, Rock Werchter.

4 & 5 augustus gaan we naar www.solarweekend.com , een soort mini-vakantie.

Aangezien ik nog 224 uur heb openstaan, wordt er wellicht nog een vakantie gepland in het najaar.
 

Sjors

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
66
mijn vakantie vier ik nu in hartje amsterdam dankzij jawel de vakantie / festival tour van mijn collega's waar ik nu op de katten pas :)
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
net fullmoon gehad en dr komen nog een paar festivals bij, zoals lowlands of waldfrieden wonderland, en indian spirit. btw *******, bij andere festivals aub wat meer after e in slaan, ze waren na n half fullmoon festival al uit verkocht :p
 
Haut