Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Utopian Bliss Balls

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Heb ze vannacht gegeten... 2 capsules genomen (zijn te koop bij *******).. heb me alleen maar duizelig en misselijk en koud gevoeld. Na 4 uur lag ik kotsend voor de wc... :evil: :evil:

Heb nou nog nooit gehad dat capsules goed werken. Beetje vreemd.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik heb ook het idee dat dit soort capsulles vaak niet super goed werken, daarom ben ik enkele jaren geleden maar gestopt ze te kopen en neem ik nu liever de ingredienten waar het me omgaat puur.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Dat is inderdaad een beter idee.. nooit aan gedacht, bedankt :wink:
 

Snow_White

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Mai 2007
Messages
68
Jeetje wat zat er dan wel niet in die capsules?
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Utopian Bliss Balls bestaan uit Hawaiian baby woodrose zaadjes (Argyreia nervosa), fo fi tien (Centella asiatica), damiana (Turnera diffusa), ginsengwortel (Panax ginseng) en stuifmeelkorrels.

In de engelse versie van de ingrediënten is ook te vinden hoeveel LSA erin zou moeten zitten:

Utopian Bliss Balls contain hawaiian woodrose seeds, fo fi tien, damiana, ginseng root and bee pollen.
1 baby woodrose seed contains about 0,25 mg LSA.

******* offers 3 capsules in a tin. Every portion contains 4 grinded baby woodrose seeds (about 1 mg LSA).
A common dose varies from 0,5 to 1,5 mg. A strong dose holds 1,5 to 4 mg. Do not use more than 4 mg.
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Ingrediënten
Utopian Bliss Balls bestaan uit Hawaiian baby woodrose zaadjes (Argyreia nervosa), fo fi tien (Centella asiatica), damiana (Turnera diffusa), ginsengwortel (Panax ginseng) en stuifmeelkorrels.
Hawaiian Baby Woodrose is, net als Morning Glory, een bron van LSA, een stof nauw verwand aan LSD. Sommige mensen reageren overgevoelig op Ginseng. Stuifmeel en Damiana hebben niet zo'n sterk effect, en Centella Asiatica is Gotu Kola, ook niet een zeer sterk kruid (het verbetert de concentratie). Geen bronnen van caffeïne en dergelijke in de Bliss Balls dus.

Gotu Kola heeft een reputatie als psychedelicum, maar dan moet je er echt een tijd op kauwen:
Interestingly, chewing on the plant for several hours induces entheogenic meditation, similar to the effects of salvia divinorum, although this practice is widely considered dangerous, as it can cause temporomandibular joint pains.

Het zal dus de Hawaiian Baby Woodrose wel geweest zijn, dat is heftig spul.
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Ik weet van mezelf dat ik niet overgevoelig voor Ginseng ben. Ook die baby woodrose, daar heb ik geen problemen mee. Heb enkele jaren terug daar nog een hoop zaadjes van gegeten (helaas zonder resultaat), weet alleen niet meer hoeveel...

Beetje raar dat die capsules (welke smartdrug dan ook) nou nooit eens goed werken :evil:
 

Snow_White

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Mai 2007
Messages
68
HappyMind a dit:
Beetje raar dat die capsules (welke smartdrug dan ook) nou nooit eens goed werken :evil:

Ik heb daar ook nog nooit geluk mee gehad. Iemand wel goede ervaringen?
 

Krapuul

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Avr 2007
Messages
44
Snow_White a dit:
HappyMind a dit:
Beetje raar dat die capsules (welke smartdrug dan ook) nou nooit eens goed werken :evil:

Ik heb daar ook nog nooit geluk mee gehad. Iemand wel goede ervaringen?

Een tijdje terug heb ik het een en andere getest qua herbal xtc... alleen bij die 'Stargates' kreeg ik na 4 van die capsules een goede stoot energie, ze waren best oke! Lekker gevoel, zin om te dansen etc. :)

Het enige min puntje was dat ik de volgende dag pas om 2 uur smiddags kon slapen, maar dat is wel weer een bewijs dat het werkt. :wink:

Van de rest bleef ik alleen wat langer wakker that's it. :?
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Dat soort recenties heb ik vaker gelezen, maar bij mij werkt het echt niet..
 

Krapuul

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Avr 2007
Messages
44
Toen er nog ephedra in die herbals zat, waren er nog best interessante dingen.

Laatst heb ik een aantal guarana tabletten geprobeerd maar dat resulteerde ook alleen maar in een flink nerveus gevoel... echt alleen maar koffievervangers die legale uppers.

Die psychedelische capsules heb ik nooit geprobeerd... dat gaat denk ik niet gebeuren ook, ik gebruik dan liever een puur product, of iets wat ik zelf heb samengesteld :wink:

edit: Ik denk trouwens ook dat het te maken heeft met hoe jeje voelt en hoe je er naartoe hebt geleefd ofzo... Toen ik die stargates had gedaan had ik een tijd niks gegeten, weinig alcohol gedronken, en ik vond het stiekem best spannend - resultaat: best een goed actief gevoel. Bij de andere herbal xtc's die ik gedaan heb was het meer van veel drinken blowen en dan toevallig een paar van die dingen naar binnen werken - bijna geen effect op langer wakker zijn na.
 

Snow_White

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Mai 2007
Messages
68
Het maffe wat ik vooral ervaren heb bij herbal xtc is dat ondanks dat het gevoel niet zo heftig is (alleen maar een beetje energie enzo) ik er om de een of andere reden een heel heftig depri nagevoel van kreeg. Echt zo maf, dat heb ik mdma/xtc zelf nog nooit zo gehad.
 

Hyperion1980

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Sept 2006
Messages
180
ik heb ook het idee dat dit soort capsulles vaak niet super goed werken, daarom ben ik enkele jaren geleden maar gestopt ze te kopen en neem ik nu liever de ingredienten waar het me omgaat puur.

Ik heb die hawaaian baby woodrose seeds eens besteld van op *******. K had er 3 van gegeten en k heb een trip gehad van 9 uur. De eerste 3 uur heb ik mij ENORM misselijk gevoeld, daarna was het een beetje zoals een paddo trip, maar wel heftiger en visueler (bij mij dan toch). In ieder geval is de misselijkheid de trip niet waard, ik ga het nooit meer doen deze vervelende zaden.

Ik vind het spijtig dat ik het niet kan vergelijken met acid omdat ik dit nog nooit gedaan heb, maar k zou t wel eens graag proberen :p
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey... voordat die UTB in de winkel kwamen heb ik ze getest, en ze zijn door een aantal andere mensen hier op het forum ook uitvoerig getest
en ik geloof niet dat iemand verder echt heeft moeten kotsen ofzo..
maar dat is natuurlijk wel altijd het risico van HBWR en morning glory

ik had zelf 4 UTB's geslikt achter elkaar op een volle maag -_- want ik had gewoon te erge honger..
maar ik heb ect een uur of 8-10 getript ervan .. niet echt heel erg visueel ... meer als een 50mics LSD trip
wel een behoorlijk zwaar gevoel in de maag maar niet dat ik echt misselijk werd
 

HappyMind

Sale drogué·e
Inscrit
16 Mai 2007
Messages
964
Hyperion1980 a dit:
Ik heb die hawaaian baby woodrose seeds eens besteld van op *******. K had er 3 van gegeten en k heb een trip gehad van 9 uur. De eerste 3 uur heb ik mij ENORM misselijk gevoeld, daarna was het een beetje zoals een paddo trip, maar wel heftiger en visueler (bij mij dan toch). In ieder geval is de misselijkheid de trip niet waard, ik ga het nooit meer doen deze vervelende zaden.

Heb ook een stuk of 10 van die zaadjes op.. maar bij mij totaal geen (negatief) effect...

ProStoner a dit:
ik had zelf 4 UTB's geslikt achter elkaar op een volle maag -_- want ik had gewoon te erge honger..
maar ik heb ect een uur of 8-10 getript ervan .. niet echt heel erg visueel ... meer als een 50mics LSD trip
wel een behoorlijk zwaar gevoel in de maag maar niet dat ik echt misselijk werd

Ik dus 2 achter elkaar, met flink wat water op een erg lege maag... normaal gesproken heb ik wel een goed bodempje liggen voordat ik iets ga doen... maar ik dacht.. caps werken toch nooit, dus ik zal eens een keer met een lege maag beginnen. Dit was 't resultaat... Had 't trouwens na verloop van tijd wel koud en voelde me duizelig, maar niks hallucinerends/visueels o.i.d.
 

Krapuul

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Avr 2007
Messages
44
Snow_White a dit:
Het maffe wat ik vooral ervaren heb bij herbal xtc is dat ondanks dat het gevoel niet zo heftig is (alleen maar een beetje energie enzo) ik er om de een of andere reden een heel heftig depri nagevoel van kreeg. Echt zo maf, dat heb ik mdma/xtc zelf nog nooit zo gehad.

Ja dat heb ik indd ook! Ook erger dan dat ik dat depri gevoel het met speed heb gehad. Wel jammer is dat... hoe meer ik er over na denk, hoe negatiever ik tegenover die dingen kom te staan... :?
 

Snow_White

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Mai 2007
Messages
68
Ja dat is nu ook de reden dat ik ze niet meer neem. De eerste keer dacht ik nog dat het misschien ergens anders aan lag. De sfeer waar ik toen in verkeerde was ook niet echt goed. Maar de tweede keer was er echt geen logische reden waarom ik me zo voelde, en sindsdien probeer ik het 'echte' spul maar weer te scoren. Ik snap trouwens helemaal niet hoe dat spul dat nou kan veroorzaken. Die van mij zaten alleen maar veel vitamines in en caffeine geloof ik.

Krapuul a dit:
J Wel jammer is dat... hoe meer ik er over na denk, hoe negatiever ik tegenover die dingen kom te staan... :?

Bedoel je specifiek herbals of meer drugs in het algemeen?
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik denk dat hij de gemixde capsulles bedoelt die de gemiddelde smartshop in overvloed heeft.
 

Krapuul

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Avr 2007
Messages
44
Nee, ik bedoel wel die 'herbals' indd...
Dat ik 'drugs' in het algemeen niet meer wil, zal nog wel een tijdje duren denk ik :)

Bij die 'herbals' was ik ook terecht gekomen omdat ik een minder slecht alternatief zocht, maarja... ik geef het nog niet op... :)
 
Haut