Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Tripverslagje

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik nam vandaag, sinds lange tijd, een portie mexicaanse paddestoelen. Heel intense ervaring. Het eerste uur heb ik vol verbazing in de doucheruimte rondgelopen. Jullie kennen dat wel, alles glanst, leeft en beweegt. Ik zag ook heel scherpe lijnen in de lucht als ik bijvoorbeeld mijn handen bewoog. Alles doorzichtig, zoals het hoort te zijn tijdens een goede ervaring gelukkig. Fantastisch die spiegels :)
Een aantal dingen vielen me op. Ten eerste dat alles een goude kleur had. Ik bleef ook steeds denken dat er een goudkleurige stroop in me zat die me dit alles liet voelen. Bekend?
Verder heb ik de helft van de tijd het gevoel gehad alsof ik flink aan de mdma had gezeten. Elk puntje van mijn zintuigen werd in golven warm en koud. Er werd me steeds gezegd dat het geven en nemen is, trippen. Steeds als het even zwaar leek te worden kwam er weer zo'n golf van warmte tot in mijn tenen. En uhm, na 3 uur moest ik inneens flink schijten. Mijn hele lichaam is serieus gereinigd door die paddo's.
Het duurde dus maar 3/4 uur, heel heftig want ik heb ook nog zitten dansen en ben ook heel lang onder een deken gaan liggen, praten met die andere wereld (dualiteit forest, dat is wel wat het samenvat..;) Na het douchen was ik weer nuchter, behalve dat alles op tv vervormde :lol: Hoe vreemd is dat, die selectieve visuele vervorming? Ik keek in de spiegel en zie mijn gezicht in alles veranderen, mijn vogeltje op mijn schouder blijft echter onveranderd.. Nja, het was me het dagje wel, mzzl!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
:D mooie trip
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
.........Je zag dat alles een goude kleur, omlijning of gloed had??
.......heb je ermee gespeeld? Zag je transparante strepen, achter je handen etc als je dit bewoog waarschijnlijk :)
Is het niet verder gegaan?
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
als je aura bedoelt aether, slechts enkelen hebben een gouden aura, niet?
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Wat ik wel weet is dat diep spirituele wezens of verlichte wezens rondom de kruin een goudkleurige grote gloeiende kogel dragen of hebben. Alle materie draagt een regenboogkleurige aura.

Auras zijn in constante beweging, zo verschillen de kleuren, en kleurintensiteit ook steeds. Of hij (petfles) auras heeft gezien, is goed mogelijk, goude en zilveren wolkenmassas of goud en zilver licht, en of diamantkogeltjes en fonken komen in licht-reizen voor.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Het gevoel dat er wat E in mijn bloedzit tijdens paddo's komt me inderdaad zeer bekend voor. :)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
De eerste keer dat ik E had genomen was toen ik al vrij ervaren was met paddo's. Het gevoel kwam mij dus ook al bekend voor. Met E is het alleen meer betrokken op de eigen persoon, terwijl het met paddo's groter is, zonder grenzen. (Weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar zo klinkt het goed).
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Met E ben je gelukkig en vind je dat fijn voor jezelf. Met paddo's ben je ook gelukkig, maar wil je ook uitvinden hoe dat staat in de context van de wereld.

Zo ervaar ik het meestal.
 
G

Guest

Invité
Ja idd, ik ervaar dat ook zo. Met E lekker in je eigen wereldje en met shrooms to infinity and beyond :mrgreen:

Dat vind ik op zich het rielekste met paddo's, vooral als je in de natuur bent, je zo verbonden voelen met alles om je heen.

Maareh klinkt als een fijne trip Pet :thumbsup:
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik heb de hele week heel druk gedroomd, zweten en heel veel flashbacks van oude dromen gehad. Het was die andere wereld die mij soms dingen liet dromen ’s nachts, treinreizen opvallend genoeg :)
Ik zag inderdaad dat alles een gouden gloed had. Diamantkleurige strepen in de lucht, ook waar niets bewoog. Ik ervaarde het niet als aura's meer zoals de warmte van de lucht zich beweegt of stilstaat. Alsof elk deel materie door een gloed bij elkaar hoort, de essentie zeg maar.
Dat was mooi, alles doorzichtig en tegelijkertijd zo sprankelend als een spiegel.
Ik schreef het al ergens anders maar ik ervaarde ook heel sterk het verschil tussen een wereld met menselijke zielen en iets 'hogers'. Deze waren gescheiden en net zo moeilijk voor die zielen te bevatten. Ze probeerden het mee te beleven of zoiets, ik zag een groep boven me maar ze konden niet dichterbij komen... Ik snap het ook nog niet, maar iemand wel eens zo'n ervaring gehad? Het was nooit angstig want ik begreep het, toen...
 
Haut