Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

toe aan een nieuwe ervaring

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
inmiddels is het alweer een maand of 2 geleden dat ik getrip heb en ik merk duidelijk dat mijn oude "kwalen" weer terug beginnen te komen.
een soort steeds komen en gaan van een gevoel van angst voor iets onbekends en lusteloosheid.

Ook merk ik dat mijn schoolcijfers waar aan het zakken zijn, het klinkt misschien raar, maar het lijkt alsof ik mijn gedachten na een paddestoelentrip eindelijk weer goed op een rij kan zetten.

Je zou dus kunnen zeggen dat ik ze "nodig heb",maar dit is natuurlijk niet het geval want het is juist omgekeerd, om de positieve invloed te ervaren moet ik ze af en toe gebruiken. Ik zou natuurlijk ook zonder deze invloed kunnen leven maar sinds ik die eenmaal ken wil ik deze weer graag terug.


Dus binnenkort ga ik maar eens naar de smartshop een portie of 2 hawaiiaanse te kopen :) deze ben ik dan van plan in mijn eentje op te eten maar gezien de angstige gevoelens de laatste tijd vraag ik mij of of het niet beter is begeleidign te hebben in dit geval :)

wou gewoon even melden

grttz
 

gammagoblin

Elfe Mécanique
Inscrit
2 Mai 2007
Messages
420
Lol, ik heb precies hetzelfde (te lang niet getript, schoolcijfers omlaag, oude gewoonten komen weer terug).
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Heb je al eens eerder een dubbele portie genomen? Zo niet, dan zou ik rustig aandoen, zeker als je een beetje angstig bent. Paddo's kunnen je natuurlijk over je angsten heen helpen, maar het is aan jou om deze nieuwe staat vol te houden. Dus vraag je af waarom je toch weer terug bent op het oude niveau, voordat je een nieuwe poging waagt.

Peace.
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
Forkbender a dit:
Heb je al eens eerder een dubbele portie genomen? Zo niet, dan zou ik rustig aandoen, zeker als je een beetje angstig bent. Paddo's kunnen je natuurlijk over je angsten heen helpen, maar het is aan jou om deze nieuwe staat vol te houden. Dus vraag je af waarom je toch weer terug bent op het oude niveau, voordat je een nieuwe poging waagt.

Peace.

mijn vorige porties zijn opgelopen tot 4/4.5 gram droog met MAOI (passiebloem) enkele grammen. Deze dosis heb ik 2 keer genomen en 2 keer een toch wel erg mystieke ervaring gehad.

Eén keer wist ik plotseling alles, ik begreep plotseling alles, hoe de hele wereld in elkaar zat enz. Dit gaat in mijn herinnering gepaard met een prachtig intens wit licht. Hierna raakte ik de rest van de trip geobsedeerd door een sorrt matrix idee maar ik kon het niet meer bevatten. Mijn glimpje in het nirvana :).
Dit was dus een zeer geslaagde trip en ook wel speciaal vind ik :)

De keer erna ben ik mijn lichaam kwijtgeraakt in de muziek/een geworden met de muziek. Dit was na het hoogtepunt. Op het hoogtepunt raakte mijn 2 metgezellen in de trip in paniek omdat de chaos voor hun te groot werd, ik heb daar toen juist intens van genoten :)
Ook zeer geslaagd maar niet echt speciaal denk ik.


Ik denk dat ik ga vragen of een goede vriend kan sitten (die dit al es had aangeboden en overigens zelf niet tript maar zeer spiritueel is aangelegd en op zijn eigen manier met lucide dromen enzovoorts tript, hij heeft naar eigen zeggen simpelweg geen middelen nodig :) ) en dat ik daarbij in zijn huis trip, de angstigheden zijn namelijk ook alleen in mijn eigen huis...raar eh :oops:
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
mjahh hoor, ik begin hardcore en hardstyle ook alweer leuk te vinden :shock: Nu is dit bij mij meestal om en om met trance, vocal trance en psy maar toch o_O
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Ik denk dat ik ga vragen of een goede vriend kan sitten (die dit al es had aangeboden en overigens zelf niet tript maar zeer spiritueel is aangelegd en op zijn eigen manier met lucide dromen enzovoorts tript, hij heeft naar eigen zeggen simpelweg geen middelen nodig
No offense, maar dat lijkt me geen geschikte sitter. De sitter moet zelf ook bekend zijn met de werelden en situaties waar jij mee te maken krijgt, en er vooral waardering voor hebben. En hij moet weten dat hij 6 uur lang zoveel mogelijk zijn mond moet houden. Verder moet de sitter niet in de waan zijn dat wij mensen "geen middelen nodig hebben." Dat is hetzelfde als zeggen dat we "geen natuur nodig hebben." Ik zou je willen afraden om je door deze persoon te laten leiden, ook al is hij een goede vriend van je. Wat je tijdens een trip nodig hebt is een sitter die, als je tijdens je piek vertelt hoe waanzinnig mooi het allemaal is, je met een glimlach en een begrijpende blik in zijn of haar ogen beantwoordt: "Ja, het is te mooi voor woorden."
 

thadivine

Alpiniste Kundalini
Inscrit
22 Mai 2007
Messages
670
CaduceusMercurius a dit:
Ik denk dat ik ga vragen of een goede vriend kan sitten (die dit al es had aangeboden en overigens zelf niet tript maar zeer spiritueel is aangelegd en op zijn eigen manier met lucide dromen enzovoorts tript, hij heeft naar eigen zeggen simpelweg geen middelen nodig
No offense, maar dat lijkt me geen geschikte sitter. De sitter moet zelf ook bekend zijn met de werelden en situaties waar jij mee te maken krijgt, en er vooral waardering voor hebben. En hij moet weten dat hij 6 uur lang zoveel mogelijk zijn mond moet houden. Verder moet de sitter niet in de waan zijn dat wij mensen "geen middelen nodig hebben." Dat is hetzelfde als zeggen dat we "geen natuur nodig hebben." Ik zou je willen afraden om je door deze persoon te laten leiden, ook al is hij een goede vriend van je. Wat je tijdens een trip nodig hebt is een sitter die, als je tijdens je piek vertelt hoe waanzinnig mooi het allemaal is, je met een glimlach en een begrijpende blik in zijn of haar ogen beantwoordt: "Ja, het is te mooi voor woorden."

Jah, hoewel hij geen ervaring heeft met psychedelica, hij repecteerd het zeker wel. Ook staat hij open om het evt zelf eens te proberen als hij het gevoel heeft nodig te hebben.
Hij was tijdens mijn geboorte een goede vriend van mijn ouders en is door de jaren ook een goede vriend van mij geworden. Hij heeft dus aardig wat levenservaring en ik weet zeker dat als ik hem vraag stil te zijn hij dit gerust evt 6 uur lang doet.

Het enige wat hij niet zal kunnen zeggen is: jah het is te mooi voor woorden. Hoewel hij wel enkele nuchtere mystieke ervaringen heeft gehad.

Ik heb iig wel het gevoel dat hij een goede sitter zal zijn (bovendien heeft zijn huis een zeer positieve sfeer :lol: )

De vrienden waar ik normaal mee trip zitten momenteel in het examenjaar en daarnaast weet ik dat ik dan niet naar binnen kan trippen (tenzij ik mij afzonder maar dan zal het hoogstens voor een half uurtje naar binnen kunnen zijn), tot nu toe vind ik naar binnen trippen (hoewel beperkt gehad) zo veel heerlijker dan naar buiten :) en het is waarvoor ik de middelen gebruik ook veel leerzamer..
 
Haut