Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Smartstore in Rotterdam...

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Ik was vandeweek op zoek naar alweer een nieuwe pijp. Ik had zin in een grotere pijp dus ik denk ik loop de smartshop binnen in de hoop daar wat leuks te vinden... Najah niks gevonden dus maar ik zag een bordje en daar stonden de prijzen op van verscheidene paddo's. Een vriend van mij wilde al een tijd lang paddo's hebben dus ik belde hem en vroeg of hij ze nog steeds wilde hebben... Ja dus dus ik ging naar die balie en vroeg of ik 1 portie mexicaantjes mocht... Ik ben 16 jaar en ze deed er niet moeilijk over...

Dacht dat de minimum leeftijd 18 was? Ze vroeg niet om een ID of iets maar bij een coffeeshop krijg ik bijna nooit mee (uitzonderingen van verschillende coffeeshops zijn er wel :lol: ).

Maarja nu maar weer op zoek naar een andere smartshop/headshop in Rotterdam...

Weet niet echt wat ik hiermee wilde bereike maar denk dat ik alleen ff me vraagje beantwoord wil hebben...

Was die vrouw verkeerd bezig? Had ze om m'n ID moeten vragen of was dit gewoon legaal?
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Bij mijn weten staat er niets in de wet over een minimum leeftijd, maar het was netjes geweest als ze om een ID had gevraagd.

De meeste smartshops hanteren een minimum leeftijd van 18 jaar zoals wordt geadviseerd door het VLOS (Vereniging Landelijk Overleg Smartshops).
Zie http://www.*******.nl/news.php?newsindex=39
 
Haut