Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Sappenkuur

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Voor iedereen die het boeit.
Net voor het eerst 5 dagen niet gegeten, alleen fruitsap en water gedronken.
Eerste 2 dagen zijn echt erg, daarna voel je je een beetje als na een aya trip en gaat het hongergevoel weg. Ben vandaag begonnen weer een beetje te eten en nu merk ik pas dat ik me in geen jaren zo gezond gevoeld heb!
Mijn zintuigen nemen scherper en beter waar en ik ben er veel meer bij met mijn gedachten, helderder van geest. Meer energie.

Ik vind dit echt boeiend. Iemand die hier ook ervaring mee heeft of er nog wat meer over weet? Ik las Juice fasting & Detoxification van Steve Merowitz ofzo. Die had allerlei mooie theorien dat je lichaam gezuiverd zou worden van afvalstoffen. Ik moet zeggen dat ik eerst niet zo serieus nam (homeopathische hocus pocus ofzo, begin hier trouwens ook steeds minder kritisch tegenover te staan) maar het wel het proberen waard vond.
Maar nu ben ik overtuigd en ik zal dit zeker nog wel eens vaker gaan doen!
Je valt trouwens wel een kilo of 3 af..

Ik dacht er ineens aan na een mgtj of 30 dmt te hebben geinhaleerd :P ik had ineens zo iets van je moet jezelf gezond maken je bent naar de klote.
Ik werd trouwens ook para denkend dat ze ons vergiftigen via ons voedsel (AH, plus alles) maar dat is als het waar is zeker niet het enige wat ten grondslag ligt/lag (:D) aan mijn slechte gezondheid.
Hier nog commentaar op (behalve: "je bent para" :roll: )
Ons water? In orde? hehe
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Detox kan echt wonderlijke dingen met je bewustzijn uitspoken. Alles wordt echt een stuk helderder. Ben nu zelf net begonnen met een rauw voedsel dieet, wat bestaat uit noten,zaden,groenten,fruit enz. Het bevalt goed, al ben ik wel een beetje woozy. Het vooruitzicht om geen gekookt eten meer te eten is raar, maar ik merk dat ik vet verslaafd eraan was, dus het is ook wel fijn om een tijd zonder te proberen.
 

Twilight

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Juin 2008
Messages
1 230
Ik had een paar weken geleden een dag niets gegeten.
Dat viel achteraf eigenlijk wel heel erg mee, ook al rook het wel heel erg lekker toen de rest wél ging avond eten. :P
Een paar dagen vasten lijkt me ook wel interessant om eens te doen.
 

Bastiaan

Sale drogué·e
Inscrit
14 Sept 2007
Messages
888
Het vooruitzicht om geen gekookt eten meer te eten is raar, maar ik merk dat ik vet verslaafd eraan was

Dat merkte ik ook echt! Als je weer gaat eten heb je de neiging om het heel voorzichtig te kauwen en te proeven om te kijken of het ook zo kan ofzo.
 
Haut