Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Salvia 10x of toch maar 20x ??

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
daar heb je gelijk in ja
maar een paar keer is nu 6 keer geweest :p
je zou toch zeggen he
maargoed zoals ik zei ik heb veel geleerd ondertussen
en misschien dat dat nu een groot verschil gaat maken bij de volgende keer
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
aether a dit:
Indiaan schreef;

Gebruik Salvia gewoon nooit alleen. Staat overal op internet en als je zo diep bent geweest als ik weet je ook gewoon dat dat slecht kan aflopen.

Ja, indiaan waarschijnlijk heb je gelijk, psychedelica´s kan ik persoonlijk goed alleen aan....ik ZELF blijf altijd bewust....maar kan dat niet met iedereen vergelijken!! Ik ken prostoner niet (maar omdat hij ergens schreef--------gezien mijn mogelijke resistensie-----ga ik er van uit, dat hij ook behoorlijk wat geexperimenteerd heeft!?) en schreef ik hem----waarom dan niet solo?

PS: Toen ik een keer alleen Salvia deed zeiden de stemmen in de andere wereld dat ik nooit meer naar die wereld toe mocht komen in mijn eentje.

(Dan weet jij nu, dat je het goedje beter niet alleen kunt gebruiken)
_________________

Ik gebruik alles bijna altijd alleen hooguit een enkele keer met een persoon erebij die in de zelfde staat verkeerd en dat zijn toch de betere trips vind ik .Van salvia ga ik wel vaak aan de wandel dus ik zou dit niet op het balkon doen [maar die heb ik ook niet]
 
Haut