Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonauten meeting Part 4: The XXL Outdoor Edition

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début

GOD

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Jan 2006
Messages
14 944
I am sorry to tell you all that i wont be coming to the psychonaut meeting . Its gone for me , there is not enough time for me to organise my journey now . I have waited months for concrete details so that i can book my seat to Holland . I needed more security , to know the time and place . I`m dissapointed , but there are other times and i look forwards to them and to having a mind expanding liberation with you all . I hope you all have a lovely time , i will pray for you and will be thinking about you on those days sending you telepathic love vibrations . I will allso send you all a little present , please enjoy it .

Love , light and healing to you all ,

Love GOD
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Iemand heeft me net getipt over de volgende teepees:
http://www.bosjuweel.nl/nieuw/
Da's in de buurt van Nijmegen. In de komende twee weken zal ik zeker wat zaken gaan regelen. Ik heb het formulier voor de Postbankrekening hier voor me liggen. Ik had destijds zelfs al een naam voor de rekening bedacht, de Dutch Meeting Trust.

Hoe kan ik in contact komen met de organisatoren: telefoon. E-mail?
Ik vermoed/hoop dat er verschillende meetings gaan komen, georganiseerd door verschillende personen. Heb je vragen over de meeting die ik aan het organiseren ben, stuur me dan een persoonlijk rooksignaal.

En heeft er nog iemand goeie ideeën aangaande het kraken van een boerderijtje ergens in 't land?
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Gaan jullie muziek luisteren of muziek maken? (zonder muziek kan ik niet leven)
Ik ben een voorstander van stilte en zelf muziek maken. Over "kant--en-klare" muziek bestaan zoveel verschillen van mening. Wat voor de een trippy is, is voor de ander onprettig. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Het gaat hier om hoog gedoseerde trips.
 
G

Guest

Invité
CaduceusMercurius a dit:
Iemand heeft me net getipt over de volgende teepees:
http://www.bosjuweel.nl/nieuw/
Da's in de buurt van Nijmegen. In de komende twee weken zal ik zeker wat zaken gaan regelen. Ik heb het formulier voor de Postbankrekening hier voor me liggen. Ik had destijds zelfs al een naam voor de rekening bedacht, de Dutch Meeting Trust.

CaduceusMercurius a dit:
Gaan jullie muziek luisteren of muziek maken? (zonder muziek kan ik niet leven)
Ik ben een voorstander van stilte en zelf muziek maken. Over "kant--en-klare" muziek bestaan zoveel verschillen van mening. Wat voor de een trippy is, is voor de ander onprettig. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Het gaat hier om hoog gedoseerde trips.

:prayer:

Qua muziek, helemaal mee eens, de een wil dub, de ander reggae, de ander psytrance of sphongle, maar ik denk dat tijdens hoge doseringen minimale tonen uit eigen instrumenten in een soort kosmische jam heel erg fijn is.
 
Haut