Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Psychonaut t-shirt

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Op een van de franstalige forums was een topic over een origineel psychonaut t-shirt.

En ze hebben het zover gekregen dat je er nu een kan bestellen bij Spreadshirt: http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=79382
Blauw voor de jongentjes en roze voor de meisjes. :D Dus ik dacht dat moet ik ook even hier posten!
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
jah bedankt, ik was al benieuwd toen k het bij de fransen zag, maar mijn frans is niet zó goed. leuk t shirt
 
G

Guest

Invité
Ohja veeeet.
Ok zit hier nog niet zo lang, maar als echte psychonaut ben ik wel bereid het forum te promoten :D
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mijn probleem hier is een klein beetje dat
als mijn moeder dat shirt ziet.... ik erg zwaar de lul ben lol
ofjah dan weet ze dattik bezig ben met van alles en nogwat
en dat is niet de bedoeling want ze snapt het toch niet :p
 
G

Guest

Invité
Mijn ouders zijn best wel christelijk en hebben geen flauw idee wat een psychonaut is :D
Tenzij ze een keertje deze site bezoeken :p

Dan komt er toch eindelijk dat gesprek over bewust leven en dat ik niet in god geloof zoals die in de bijbel beschreven staat...
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
tja ouders, een probleem voor de meeste (jonge) psychonauten, t is nog maar een 3 maanden geleden dat ze achter mn site kwamen waar mn meest diepe en zware drugs ervaringen op staan. ze waren echt pissed dat ik drugs neem, en dat komt gewoon omdat ze niet weten wat het is, ik heb hen toen voorlichting gegeven en ze vinden het nog steeds niets maar ze zijn nu wel minder pissed.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
mja kben bijna 20 btw redelijk jong ja
khoop idd dat ze deze site ook niet vind :p
aangezien ik hier ook nogal wat diepe dingen heb staan
die gewoon ver boven haar pet gaan
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Er zou inderdaad zoiets als een ouder / werkgever slot moeten bestaan. Iets dat de intenties van de gebruiker voelt. Als je de website opent en je staat er niet voor open dan snap je er bijvoorbeeld niets van , of is het niet leesbaar. Of gaat het over hele brave dingen, zou wel cool zijn.

Zelf maak ik me er niet zo druk over. Mijn ouders zijn wel redelijk op de hoogte van mijn verleden en dat ik nu ook nog wel eens een paddootje wil snacken, over de chemische kant zijn ze waarschijnlijk niet zo gecharmeerd maar ach ze kennen de site , ergens denk ik dat ze 1 mijn privacy wel respecteren, en het misschien ook niet allemaal willen weten.

Woon al lange tijd niet meer thuis trouwens denk dat dat de situatie wel veranderd, is zoiezo heel anders als je niet meer thuis woont, meestal verloopt alles meer gladjes omdat je niet meer zo boven op elkaars lip zit.

Maar dit is vrij offtopic sorry , ik heb nog wel eens de neiging om af te dwalen.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
haha dat hebbik de laatste paar posts gemerkt ja hehe
maar om toch nog ff te reageren
als ik strax een keer uit huis ga dan maak ik me absoluut geen zorgne meer over die dingen want dan hebben ze echt niets meer over mij te zeggen
en nu toch enigszins nog wel :p
zoals mij erbijvoorbeeld uitschoppen :p
voordat ik er klaar voor ben
 
Haut