Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

******* Psychonaut Research Group

  • Auteur de la discussion Guest
  • Date de début
G

Guest

Invité
Anders ik wel 8)
Best wel een tijd geleden dat ik (iets met) LSA op heb.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
damn! net een tijd geen inet gehad en nu ik t weer heb is de testgroep al vol... naja jammer. als er weer mensen nodig zijn dan meld ik me bij deze aan :p
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Zo die Utopian Bliss Balls zijn de deur uit. Duurde ff maar nu is het ook af. Als het goed is moet het morgen bij jullie in de bus liggen. Oh en voor de mensen die nog mee willen doen, stuur anders een emailtje naar *******. Dan zetten we je gewoon op de reserve / wacht lijst ?
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Wordt het verstuurd in een pakketje of in zo'n grote envelop? :)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Bubbel envelop, gewoon met een postzegel er op. Is makkelijker om te ontvangen, hoef je dus niet naar het postkantoor als je niet thuis bent. Leek me wel zo makkelijk, en paste makkelijk.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Precies. Ik ben morgen de hele dag niet thuis namelijk. Relaxed! :)

Zo, het testpakketje is binnen! Volgende week woensdag heb ik ervoor vrijgenomen.

Het ziet er goed uit trouwens.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ze zijn binnen! Nu ben ik benieuwd welke wijze van inname jullie de voorkeur geven: in water oplossen, kauwen of de hele pil doorslikken?
Ik heb ooit eerder HBW geprobeerd en toen was mijn buikpijn allesoverheersend..
Hebben jullie bij ******* de pillen al getest?? Groet!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
petfles a dit:
Ze zijn binnen! Nu ben ik benieuwd welke wijze van inname jullie de voorkeur geven: in water oplossen, kauwen of de hele pil doorslikken?
Ik heb ooit eerder HBW geprobeerd en toen was mijn buikpijn allesoverheersend..
Hebben jullie bij ******* de pillen al getest?? Groet!

Ook ik heb ze ontvangen. Als je snel buikpijn hebt van HBW, dan zou ik ze kauwen, maar je kunt ook een gemberthee (niet te heet!) ervan zetten, dat wil ook nog wel eens helpen. Let wel dat er 1 zaad per pil in zit, dus het is niet direct een hele hoge dosis.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Deze zaden zijn wel van een vrij sterke batch, met deze zaden zit ook een advies van 3-5 zaden om te nemen. We hebben ook wel eens batches gehad waarbij dit 5-8 zaden was. Blijft een natuur product, een collega van ons heeft een tijdje terug van deze batch 3 zaden in capsules vermalen genomen. Het duurde vrij lang voor dat het werkte maar was vrij heftig en had maar weinig bijwerkingen. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Is binnen .. dus, proStoner :)
 
G

Guest

Invité
Thnx voor de lange vloei :thumbsup:

Gister Salvia X5, Psilocybe Semilanceata t-shirt, calea zacatechichi X10 en DMT the spirit molecule binnen gekregen en vandaag de testkit :mrgreen::thumbsup:

Big ups voor *******!


En? Wie gaat er voor de 5? :roll:
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Rutger a dit:
Deze zaden zijn wel van een vrij sterke batch, met deze zaden zit ook een advies van 3-5 zaden om te nemen. We hebben ook wel eens batches gehad waarbij dit 5-8 zaden was. Blijft een natuur product, een collega van ons heeft een tijdje terug van deze batch 3 zaden in capsules vermalen genomen. Het duurde vrij lang voor dat het werkte maar was vrij heftig en had maar weinig bijwerkingen. Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

Top!
Weinig bijwerkingen klinkt goed...
Zal het over een week of twee wel eens proberen.
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Ik heb ze ook binnen :) Weet nog niet exact wanneer ik genoeg tijd heb... denk volgende week vrijdag...
 
G

Guest

Invité
Ik denk dat ik ze zondag al ga testen, heb dan toch niets te doen...

Denk dat ik er 1 per 10 minuten ga nemen en dan 4 of misschien wel 5.
Word denk wel vrij heftig (als de batch echt zo sterk is) :mrgreen:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik ga het woensdag doen. Dinsdag licht eten en woensdag niets meer eten tot uurtje of 16:00. Dan innemen en wachten maar. :)

Hoeveel ik er ga nemen, weet ik nog niet. Ik denk dat ik er 3 of 4 neem. Ik weeg 92 kilo en ben 1,90. Misschien dat de 5 ook wel prima zijn met mijn lichaamsgewicht.

Ik ga het denk ik ook laten afhangen van mijn mood op dat moment.
 
G

Guest

Invité
Ik ben 65 kilo en 1,84 lang en ik heb een hele snelle stofwisseling, voel je het sneller en is het heftiger. Maargoed denk ook wel dat ik de hoeveelheid laat afhangen van m'n mood, of ik zorg gewoon dat m'n mood goed is :mrgreen:
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Iemand de Utopian Bliss Balls al tot zich genomen? :)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ja...het gaat erom hoe je op de website wil staan.


Wanneer komt het besloten gedeelte op de website van ******* waar we over de group kunnen lullen?
 
G

Guest

Invité
En dat vroeg ik me dus ook al af :roll:
Heb me toevallig vandaag net aangemeld.
Als we nou ff met een paar mensen zorgen dat het forum tot leven komt :mrgreen:
 
Haut