Psychedelische Suggesties

Snapinho

Elfe Mécanique
Wel... psychedelische suggesties niet zo zeer, wel suggesties voor psychedelische drugs!
Ben mateloos geintrigeerd door tripverhalen die ik lees over dmt, ketamine, mescaline etc.
Geen idee of jullie hier ervaring mee hebben, maar ik ben altijd in voor iets nieuws en aangezien ik dingen gewoon kan bestellen, waarom niet daar beginnen?

Wat is - afgezien van ayahuasca - een goed begin? Salvia heb ik een paar keer geprobeerd maar nog niet echt goed resultaat gehad. Dmt-bevattende planten? Amanita-extract?

Alle ideeën zijn welkom!

:sunflower:

Boom shakalakh!
 
Probeer de Salvia 5 X extract maar ns. Ik vul van 1 buisje 8 keer mijn pijpje ermee, en elke keer helemaal weg. Ayahuasca heb ik zelf ook liggen, maar nog niet de moed gehad om t te proberen. Morning Glory Seeds zijn zeker ook de moeite waard. Wel de nodige voorbereidingen treffen om de hulsjes eraf te doen voordat je ze neemt, want anders kun je wel ns last krijgen van je maag en darmen. En brouw je eigen Absint n keertje, gegarandeerd uit je bol: 500 cl Pernod, 25 g alsem, twee weken laten trekken, zeven en gecarameliseerde suiker toevoegen, en aanlengen met water (1 deel absint, 4 delen water) Hoop dat je hier wat aan hebt. Natuurlijk die goeie ouwe paddotjes doen de zaak ook wel.
 
Ja, zal de salvia nog maar eens keer uit de kast toveren. Heb et 3 keer geprobeerd: eerste keer in een joint (wist ik veel!), andere twee keer met een pijpje, de laatste keer een kwart uit een zakje 5x extract.
Toch maar blijven experimenteren dan.
Ayahuasca heb ik nog niet het lef voor, eerst maar eens dmt proberen zonder mao-remmers... :roller:

Morning glory is wel een goed idee, zal eens een keertje een bestelling plaatsen.

Thanks!

Boom Sjakkelak!
 
kheb met een vriend zo'n pack ayahuasca besteld en allebei gedaan, we waren een aantal uur ziek en belden de shop omdat we verder niets voelden, bleek dat ze een beginnershoeveelheid gaven (voor 25 euro!) en dat voor een ECHTE trip je 3 x zoveel nodig had. te veel geld en te ziek ervoor. t spul is ook zo goor als k nog nooit iets heb geproeft.
 
Snapinho a dit:
Ayahuasca heb ik nog niet het lef voor, eerst maar eens dmt proberen zonder mao-remmers... :roller:
Heb je eigenlijk al getript op paddestoelen? Ik kan mis zijn, maar dingen als DMT, mescaline, salvia divinorum, ayahuasca en LSD lijken me een pak ingrijpender dan een paddestoeltrip. Misschien start je beter daar mee, aangezien die trips een stuk milder zijn en je (of je brein) zo geleidelijk kennis kan maken met het fenomeen in plaats van je er halsoverkop in te smijten. Moest mijn eerste trip een DMT-trip geweest zijn, ik zou nog weinig zin hebben gehad om nog eens te trippen, waarschijnlijk.
[geheel terzijde: je avatar doet me sterk aan mijn eerste DMT-minuten denken, alleen kwam een gelijkaardig beeld met een nog veel hogere frequentie terug :)]

davyh1 a dit:
En brouw je eigen Absint n keertje, gegarandeerd uit je bol: 500 cl Pernod, 25 g alsem, twee weken laten trekken, zeven en gecarameliseerde suiker toevoegen, en aanlengen met water (1 deel absint, 4 delen water) Hoop dat je hier wat aan hebt.
Toevallig de Absinthkit van ******* besteld? Ik heb die hier thuis liggen, maar het is lastig om in België aan wodka van 50° of meer te geraken, en voor minder doe ik het niet. Jouw aanpak is wel helemaal anders dan de uitleg die wordt gegeven bij de Absinthkit. Heb je misschien suggesties hoe je de meest authentieke absinth bereidt?
 
Toevallig de Absinthkit van ******* besteld? Ik heb die hier thuis liggen, maar het is lastig om in België aan wodka van 50° of meer te geraken, en voor minder doe ik het niet. Jouw aanpak is wel helemaal anders dan de uitleg die wordt gegeven bij de Absinthkit. Heb je misschien suggesties hoe je de meest authentieke absinth bereidt?[/quote]

heb die van ******* besteld maar dan uit Duitsland, vele goedkoper daar. Kijk op www.anbsinthkit.de Pernod is eigenlijk Absint zonder de alsem en met extra dosis anijs, maar als je Pernod met alsem mengt krijg je een niet echt lekker goedje maar wel het Absint drunk gevoel. Ma met die kit uit Duitsland (=zelfde als die van *******)maak je lekkere Absint. En kunt sterkere Wodka ook uit Duitsland bestellen (www.vodkahaus.de of op ebay) maar wat goedkoper is, is gewoon in Colruyt fles Smirnoff van 40° kopen, = 70 cl, overgieten in fles van 1 l en 30 cl consumptiealcohol toevoegen van 96 °. Dan is je drank sterk genoeg, en vergeet de suiker, wij drinken hem met zoete schuimwijn, litchie bv :) Eerste twee smaken raar, de volgende twee kei goed en dan moet je stoppen ;) en ga ns naar Antwerpen, kunde de echte King Of Spirits proberen...--> www.brasserieappelmans.be/absinthbar/main2.html enjoy ;)
 
Hoi,

Zoek je een goed begin? in de wereld der psychedelica?
Heb je nog geen pscilo cybine ervaring gehad?, dan probeer dat eerst es....of hawaian baby wood rose....lsa, is milder als lsd.....gebruik later haiwaiaanse paddo´s, en dan ayuasca.....heb het hier ook in de koelkast liggen, maar vind steeds geen rust en tijd het te nemen.

Wat me opvalt, is dat veel opmerkingen van mensen aangaande reizen,
schrijven van;....oja, was lollig of ja lol gehad, ehm.....zijn hier ook geesten die diepe mystieke trips ervaren????, lol, ervaren zielen aan de oppervlakte......wat niet verkeerd is.....beter lol, dan paranoia....maar waar zijn de echte reizigers??

ok, groet!!
 
ik lees vooral dat iedereen wijst op smartshop producten research chemicals zijn mischien wel de oplossing voor je...

succes
 
Retour
Haut