Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

patrydrugs aanraders

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
Gezien ik nog maar net 'bekeerd' ben tot drugsgebruik ben ik nog behoorlijk onbekend met alle varianten die er rondzwerven over onze aardbol. Zoeken naar een drug die mij interessant lijkt is daarom eigenlijk als zoeken naar een speld in een hooiberg. Ik weet wel waar ik voor opensta, maar niet hoe het te vinden. Vandaar dat ik het ook hier post, omdat ik open sta voor zowel natuurlijke als synthetische drugs.

Ik ben in ieder geval opzoek naar een partydrug, of iig een sociale drug. Coke valt af omdat mensen daar arrogant van worden, speed valt af omdat mensen daar opgefokt of apranoia van worden (en omdat dat neit werkt als je add hebt). Wat ik tot nu toe erg fijn vond was MDMA. 4Fluramphetamine is ook fijn, omdat je daar enkel zeer gemotiveerd van wordt. Erg prettig als je met mensen op stap bent dus. Ik vind het belangrijk dat ik niet vervelend ben voor mijn omgeving en ik vind het ook belangrijk dat het min of meer controleerbaar is (ben dus ook niet van plan zwaar op lsd te gaan trippen op bijvoorbeeld een goaparty).

Dus kortom: een fijne drug die liefheid, gezelligheid, activiteit oid bevordert of je dingen gewoon mooier laat zien/ervaren etc. en je gewoon in een goeie gemoedstoestand laat komen, zonder jezelf te verliezen of juist met allerlei diepzinnige zelven geconfronteerd te worden.

Wie heeft er suggesties?
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
blijf bij mdma.
wanneer je gedaan hebt met feesten veel bananen, appelsien eten en melk drinken. en goed slapen.
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
Aan je beschrijving te horen is mdma inderdaad je ding. Ikzelf trip zelden als ik uitga. Met cannabis kun je ook bereiken wat je omschreef, maar dat hangt ook voor het grootste deel af van persoon tot persoon. De combinatie MDMA + cannabis is ook heel leuk maar dan kruip je een beetje terug in je eigen hoofd om het zo te zeggen.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Meduzz a dit:
De combinatie MDMA + cannabis is ook heel leuk maar dan kruip je een beetje terug in je eigen hoofd om het zo te zeggen.

nah denk ik niet. mdma is zo sterk dat cannabis niet uitzonderlijk veel effect gaat hebben. ze helpen je mss eerder wat te kalmeren, want je doet normaal zowiezo wel beetje hyper onder mdma. en joints smaken ook verdonderd lekker ;)
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
De smaak is inderdaad overweldigend :D . Maar toch merk ik dat de ervaring meer "trippy" wordt in combinatie met cannabis. Niet dat ik dat zo erg vind maar het neemt wat weg van het empathogene effect.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Als je een voorzichtige aard hebt en secure te werk gaat zou ik zeggen GHB.

Zoals MDMA een euforisch energiek middel is met empathische flows. Zo is GHB een euforisch dempend middel met empathische flows.
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
Brugmansia a dit:
Als je een voorzichtige aard hebt en secure te werk gaat zou ik zeggen GHB.

Zoals MDMA een euforisch energiek middel is met empathische flows. Zo is GHB een euforisch dempend middel met empathische flows.

heb je zelf ervaring met GHB? kan je miss wat meer uitleggen wat de effecten en de eventuele negatie effecten zijn?
is GHB trouwens niet zéér verslavend?

thx
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
GHB is een drug waar ik al van begin af aan een warm gevoel voor koester.

Effecten hangen erg nauw samen met de hoeveelheid die ik neem, hoeveel voeding er in m'n bloed zit, hoe moe of uitgeslapen ik ben en veel andere factoren.

Maar in hoge dosering wordt je lichaam er extreem kalm en gevoelig van, sterk 'dronken' gezichtveld en euforische vlagen met empathy zoals met E.

Je kunt energiek worden met een sterk trance gevoel, of bedwelmd en gedesorienteerd afhankelijk wat je eigenlijk bij aanvang van de werking aan het doen bent. Dansen terwijl het inslaat is het beste, dan ervaar je ierts mystieks of hemels. Contact met mensen en aanraking zijn echt heel erg fijn en slaan vrij snel over naar erotiserende of geile gevoelens.

Verder voel je een soort frisheid van op tot teen en krijgen je ogen een stand die spanning uitstralen en je gezichtspieren staan dusdanig dat je stralend eruit ziet voor andere mensen.

Geestelijk is het sprankelende mooiheid, tederheid, speelsheid, intelectueel denken, emotioneel en sexueel.

Overdoseringen zijn vaak coma achtige toestanden waarbij je lichamelijk niet meer kunt bewegen, maar geestelijk gaat dromen. Nog verder en het wordt 1 (gevaarlijk) zwart gat waaruit je verward wakker wordt.

Het kan zeker verslavend werken, omdat de sedatie zeer fijn is en de drang om in gezond te blijven beide kenmerkend zijn voor GHB. Het geeft na veel herhaaldelijk gebruik lichamelijke ontwenningsverschijnselen als griep, koudheid, koorts, trillingen etc.
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
thnx voor de tips tot nu toe!

blowen icm met mdma heb ik wel eeens geprobeerd maar ik vond het niet een knetterfijne combinatie (ik kan soms wat onrustig worden van blowen juist omdat ik er rustig van word terwijl mn hoofd door blijft draaien en dus eigenlijk dingen wil doen).

BHG heb ik laatst geprobeerd, of eigenlijk GBL maar dat wordt in je lichaam omgezet in GHB en dat vond ik eigenlijk weinig nieuws onder de zon. Gewoon alsof je een paar biertes op hebt.

Ik ben trouwens ook niet echt op zoek naar iets dat, zoals mdma, elke keer apart weer een geweldige ervaring is, maar iets dat 'gewoon fijn' is kan ook prima, als jullie snappen wat ik bedoel ;)
 

pompiedom

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Avr 2008
Messages
32
Bij mij ligt het aan het soort feest waar ik heen ga, gaat er gedanst worden dan is mdma je van het. Maar ga ik psychedelisch gitaargeweld kijken (Roadburn festival iemand?), dan zijn bier en wiet dé combi!
 

Lion

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Avr 2007
Messages
2 290
pompiedom a dit:
Bij mij ligt het aan het soort feest waar ik heen ga, gaat er gedanst worden dan is mdma je van het. Maar ga ik psychedelisch gitaargeweld kijken (Roadburn festival iemand?), dan zijn bier en wiet dé combi!

mooi dat je naar Roadburn gaat, daar ben ik vorig jaar geweest.

overigens ikkepiep: speed raad ik je absoluut af, of je moet HEEL sterk in je schoenen staan betreffende verslaving.
misschien kan je eens wat natuurlijke middelen proberen?
=> kanna, kratom, ...
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
wat is kanna en kraton? voor natuurlijke middelen sta ik wel open ja.. en nee speed vind ik een vervelende drug dus dat hoef ik sowieso niet, maar het zou ook niet werken omdat ik ADD heb :p dus dat scheelt weer ;)

en eh ja xtc dat is gewoon mdma natuurlijk alleen heeeel soms nog wel eens met speed er door maar tegenwoordig nauwelijks nog meer ;)
 

ikkepiep

Neurotransmetteur
Inscrit
26 Juin 2008
Messages
96
ja maar dat kan niet zo vaak :p en ik wil ook wel eens wat andere effecten uitproberen
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
paddestoelen in een lage dosering 2-2.5gram met een lepel spirulina is ook zalig. Je moet alleen wel je neus dicht houden, spirulina riekt nie echt lekker :)
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Spirulina heeft geen psychoactief effect.

Kanna is wel een aanrader, al moet je oppassen aangezien het een SSRI is.
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
een lekker bakkie pleur. (rotterdams voor kop koffie) :wink: :drinkers:
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Spirulina heeft geen psychoactief effect.

Dat is waar, maar samen met een lage dosis paddestoelen kun je er wel aardig tijdje op door feesten :D
 
Haut