Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddothee

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Weet niet of dit al is geweest, heb gezocht, niet gevonden...


Ik vroeg me af, wat de beste methode is om paddothee te maken. Hoor van veel mensen dat de werkzame stof wordt afgebroken bij hoge temperaturen (******* Rutger noemde 40 C), maar hoe maak je thee zonder heet water ?

Heb eens geprobeerd :

Paddo's klein maken, in water dat net van de kook af kwam 15 min laten trekken, opdrinken. Geen Effect.

Ook geprobeerd :

Paddo's klein maken, water aan de kook brengen, vuur lager zetten zodat het water net niet kookt, paddo's 15 tot 20 min mee laten trekken op klein vuurtje, opdrinken. Goed effect.

Echter, ik vraag mij af of deze methode effectief is, aangezien de paddo's toch worden blootgesteld aan hogere temperaturen, en of er iemand een effectievere methode weet ?

Alvast bedankt ! :alc:
 

lucasdr

Elfe Mécanique
Inscrit
18 Sept 2005
Messages
274
Je moet ze idd mee laten koken, of je moet erop kauwen.
De actieve stoffen lossen volgens mij gewoon op in water, geen sprake van verdamping ofzo. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat het water niet gaat verdampen (deksel erop of net niet laten koken).
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Volgens Shulgin lost 1 van de stoffen wel op en de ander niet, ik weet zo niet of dat nou psilosybine of psilocine was, dus ik laat altijd de stukjes paddo er in als ik de thee opdrink.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ik heb inderdaad de deksel erop gelaten en het water net niet laten koken. De stukjes op eten kreeg ik niet voor elkaar, bah :sick:

Het werkte prima, maar ik vroeg me af of het nu echt effectief is. Houd mij dan toch maar bij deze methode (mee-net-niet-koken)
 

Kitiem3000

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Mar 2005
Messages
84
In plaats van snijden zou ik de magic van de blender gebruiken. En cup a soup erbij gooien, das een belangrijke.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
In plaats van snijden zou ik de magic van de blender gebruiken. En cup a soup erbij gooien, das een belangrijke.

De blender, da's een goeie ! Dan krijg je alles binnen van de stoeltjes ! Die ga ik de volgende x proberen !

Cup-a-soup vind ik minder, da's alleen als je de smaak vies vind en dat is bij mij niet hetgeval. Het zijn alleen die "brokken" die ik niet af krijg...

Blenderen it will be !
 
Haut