Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddo's in omg. Eindhoven?

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Heeey iedereen,

Weet iemand die uit de omgeving van Eindhoven komt, of er in Eindhoven ergens een mooi park of bos is om te trippen op paddo's?

Ik woon namelijk pas twee weken hier in Eindhoven.. alvast bedankt!

- Stijn
 
G

Guest

Invité
Genoeg groen rond Eindhoven toch?

*Edit: dat valt nog vies tegen gezien van Google earth...
Maar misschien 2 opties.

einhoveeeee2oq4.jpg

einhoveeeeeql4.jpg

einhoveeeee3kf6.jpg
 
G

Guest

Invité
Dit lijkt me een zeer geschikt gebied, maar ben er volgens mij nog nooit geweest, dus je zou et ff uit moeten checken ;)
Klik de onderste voor een wat uitvergrotere versie...

einhoveeeee4ringio5.jpg


 

Pazusu

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Août 2006
Messages
378
Is dat geen militair oefenterrein? :shock:

Let maar niet op mij, ik weet niets van Eindhoven
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Als het goed is zijn die bewerkt zodat er niets meer zichbaar is

ja, zodat het net op bos lijkt ;)

--- het uitzoeken van een goed stukkie bos om lekker te kunnen spacen is heel belangrijk, ik was samen met een kameraad aan het trippen in een afgelegen stuk bos. Not. Het bleek dat daar een pad voor wandelaars langsliep, we waren zo ver door de bossen geklauterd dat we weer bij enigzins bewoond gebied uitkwamen. Het is niet relaxed als je net helemaal begint te smelten, er plots allemaal mensen met honden en kinderen aankomen.

succes
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Het militaire oefenterrein zit volgens mij ook een stuk meer noord-west in Eindhoven.. vlak bij het airport. Daar ben ik laatst namelijk heen gelopen tijdens werk.. :)

Ik zal voor het weekend maar even rondrijden om ff te kijken wat 'n relaxte plek is.

Dus als iemand die uit Eindhoven komt een stelletje mensen ziet trippen op paddo's in het bos.. dan weet je.. dat ben ik:p 8)

Thx voor de info :)
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Mooi contrast: het brandstofopslag terrein midden in het bos ten noorden van eindhoven.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Het omcirkelde gebied ziet er goed uit! Ik ga daar eens even kijken morgen of overmorgen... en boel vast in me opnemen voor 'de' avond :lol: !

Heb er zin in!! Wordt m'n eerste keer op hawaiiaanse. Enige wat ik tot nu toe 4x heb gehad is philosopher stones.

:)
 

Pazusu

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Août 2006
Messages
378
Ben ook benieuwd, heb ook alleen nog philosopher stones gehad.

Hoe ga je dat doen, beetje thee in een thermosflesje?
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Pazusu a dit:
Ben ook benieuwd, heb ook alleen nog philosopher stones gehad.

Hoe ga je dat doen, beetje thee in een thermosflesje?

Dat is misschien wel de beste oplossing.. maar ik zit ook te denken aan een bak Chocoladevla (goeie smaak) en dan de shrooms in stukjes daarin. Zo doe ik het altijd met de philies. Bij beide opties moet ik in ieder geval nog even langs de winkel voor of: een maler, of een thermoskan hahaha.

Ga jij ook hawaiiaanse proberen binnenkort?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Kwarkfanaat a dit:

Suiker maakt de trip minder sterk...
Vla bevat veel suiker...
ergo: vla maakt de trip minder sterk...

Thee werkt goed. Het begint sneller (soms al na 10/15 minuten) en is wellicht iets sneller uitgewerkt (soms al na 3/4/5 uur).

goeie trip gewenst.
 

Pazusu

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Août 2006
Messages
378
Niet binnenkort. Maar als ik een moment kan vinden ga ik misschien wel voor de McKennaï (zijn dat Hawaïaanse?). Schijnt wat visueler te zijn en dat wekte wel mijn nieuwsgierigheid.

Voorlopig heb ik nog genoeg te verwerken van m'n eerste en vooral tweede trip (en dat was niet eens zo'n hoge dosis, maar misschien iets te vlak na de eerste). De dingen waar ik in mijn laatste trip achter ben gekomen moeten eerst wat tot ontwikkeling komen in het "echte" leven. Maar ik heb het gevoel dat ik goed bezig ben. En als ik me d'r helemaal klaar voor voel, komt er misschien nog wel een vervolg. Ik heb me wel voorgenomen dan dieper te willen. Ik weet een heel mooi plekje in het bos waar echt niemand komt. Dan moet je eerst met laarzen aan door een stromend beekje lopen en dan is er midden in het bosje een boom in de vorm van een stoel.

Je tip van de chocoladevla zal ik onthouden. Chocola is toch een MOA remmer? Heeft dat nog invloed op de (duur van de) werking van de psilocine?

Veel plezier en leerzame momenten gewenst!

Edit: ik las net nog de reactie van Forkbender. Ik heb ook gehoord dat suiker en vitamine C de psilocine sneller afbreekt.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Pazusu a dit:
Niet binnenkort. Maar als ik een moment kan vinden ga ik misschien wel voor de McKennaï (zijn dat Hawaïaanse?). Schijnt wat visueler te zijn en dat wekte wel mijn nieuwsgierigheid.

Mijn ervaring is dat hoe hoger de dosis, hoe sterker de visuals. De 'normale' cubensis strains (amazone, ecuador etc...), geven optimaal effect bij gemiddeld 60gram vers gewicht. Psilocybine is psilocbybine en het is niet zo dat de ene meer visueel is dan de ander, hoewel de meningen daarover zijn verdeeld.

Ik weet niet of de hawaiaanse potenter zijn en of ze daarom visueler zijn. Ik heb ooit eens een flinke portie cyenescens op, die schijnen 4 to 5 keer zo sterk te zijn als cubensis. Het was een heel sterke, intense trip die teveel druk legde op mijn lichaam om er echt in mee te gaan. Maar dit is natuurlijk maar één ervaring en eea kan ook best te maken hebben met het feit dat ik vermoeid was.

Voorlopig heb ik nog genoeg te verwerken van m'n eerste en vooral tweede trip (en dat was niet eens zo'n hoge dosis, maar misschien iets te vlak na de eerste). De dingen waar ik in mijn laatste trip achter ben gekomen moeten eerst wat tot ontwikkeling komen in het "echte" leven. Maar ik heb het gevoel dat ik goed bezig ben. En als ik me d'r helemaal klaar voor voel, komt er misschien nog wel een vervolg. Ik heb me wel voorgenomen dan dieper te willen. Ik weet een heel mooi plekje in het bos waar echt niemand komt. Dan moet je eerst met laarzen aan door een stromend beekje lopen en dan is er midden in het bosje een boom in de vorm van een stoel.

Minder goede ervaringen zijn bij mij zo goed als altijd terug te voeren op het feit dat ik te snel na de vorige trip, weer voor een nieuwe ging.

In de natuur trippen kan echt geweldig zijn. Ik heb het zelf vaak gedaan toen ik nog jonger was. Ik moet er nu niet meer aan denken om ineens een boswachter tegen te komen terwijl ik trip en daarom beperk ik mijn avonturen tot mijn huis. DIe plek die je noemt klinkt echter heel goed en is zo te lezen ook niet heel makkelijk te vinden.

Je tip van de chocoladevla zal ik onthouden. Chocola is toch een MOA remmer? Heeft dat nog invloed op de (duur van de) werking van de psilocine?

Chocola is een heel milde mao remme en zal best enig effect hebben op het effect. De duur van de trip blijft gelijk alleen de trip zelf kan intenser zijn.

In combinatie met een 'echte' mao remmer zoals in Sirian rue (harmine/harmaline), versterkt de paddestoel trip behoorlijk. Mijn persoonlijke ervaring is dat in combinatie met een werkzame dosis van deze MAO (thee gezet van 2 maximaal 3 gram sirian rue zaadjes), 2 gram paddestoelen laat voelen als minstens het dubbele. Daarnaast ervaarde ik dat er een extra dimensie, of aanwezigheid was tijdens deze trip. Alsof de trip meer inhoud had gekregen door de sirian rue.

Veel plezier en leerzame momenten gewenst!

Jij ook!

Vanavond is DMT avond ;)

Groets
HC
 

Pazusu

Elfe Mécanique
Inscrit
4 Août 2006
Messages
378
Met MAO remmers is het wel oppassen geblazen. Verstandig is om een dag te vasten voor je dat doet met de Syrische wijnruit, zoals de Sjamanen vroeger ook deden.

Een MAO-remmer in combinatie met alcohol kan bijvoorbeeld zeer gevaarlijk zijn.

Hier is een overzicht van stoffen die je vooral niet moet combineren met een MAO remmer, omdat ze dan ziekte of in de ergste gevallen zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
HeartCore a dit:
Mijn ervaring is dat hoe hoger de dosis, hoe sterker de visuals. De 'normale' cubensis strains (amazone, ecuador etc...), geven optimaal effect bij gemiddeld 60gram vers gewicht. Psilocybine is psilocbybine en het is niet zo dat de ene meer visueel is dan de ander, hoewel de meningen daarover zijn verdeeld.
60gram? Klinkt als heel veel! :D De eerste twee keer dat ik bijv. philosopher stones nam, had ik 10gram op (besteld bij *******). En dat werkte naar mijn mening behoorlijk goed. Nu heb ik voor 3 man totaal 30 gr. Hawaiiaanse besteld. Zal dat dan wel genoeg zijn?

Vanavond is DMT avond ;)

hahaha kicken; staat nog op mijn verlanglijstje ;). Hoeveel ga je proberen.. en heb je DMT al vaker gedaan?

Veel plezier iig ;D

En bedankt voor de overige reacties ook ! Trip on! =)
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Kwarkfanaat a dit:
60gram? Klinkt als heel veel! :D De eerste twee keer dat ik bijv. philosopher stones nam, had ik 10gram op (besteld bij *******). En dat werkte naar mijn mening behoorlijk goed. Nu heb ik voor 3 man totaal 30 gr. Hawaiiaanse besteld. Zal dat dan wel genoeg zijn?

Ff tussendoor, gave avatar, heb die film pas recent voor het eerst gezien :)

Ok dosering. Dit is een complex onderwerp.

Om het volledige spectrum van psilocybine te activeren, heeft een mens van gemiddeld lichaamsgewicht, ongeveer 50 gram gedroogde (of 60 gram verse) paddestoelen nodig. Dit gaat uit van de gemiddelde potentie van de cubensis strains. Natuurlijk werken kleinere doseringen ook en veel mensen, vinden dat genoeg want:


(hoe groot is de dosis die bezoekers van shroomery.org gemiddeld nemen)
~0.5gr DRIED Cubies 23 01%
~1gr 74 4%
~1.5gr = half one-eighth 238 12%
~2gr 537 26%
~3.5gr = 1/8 oz 890 44%
~5gr = 1 1/2 x one-eighth 201 10%
7gr = one-fourth ounce 54 3%
(much) more then 7gr dried Cubies 21 01%

Zo'n 40% van regelmatige gebruikers, gebruikt dus doorgaans een dosis die onder de maximale ervaringsdosis ligt.

Wat wil dit zeggen? In ieder geval dat de vraag of je genoeg hebt, er eentje is van, hoever wil je gaan? Persoonlijk ga ik alleen maar voor de fulldose en sterker nog, ik hoog mijn dosis meestal op naar 100gram vers, rekening houden met potentieverschil tussen flushes. In ieder geval, doe ik het nooit (meer) met mensen samen, muv mijn vriendin (kan haar moeilijk ergens anders laten overnachten hahaha)

In ieder geval zou ik een fulldose terdege voorbereiden en alleen nemen wanneer je zeker weet dat je omgeving veilig is en je de eerste vijf uur niet wordt gestoord :)

30 gram verdeeld onder vrienden, kan een zeer mooie avond/ervaring opleveren. Het is een ander soort trip maar zeker de moeite waard denk ik.

hahaha kicken; staat nog op mijn verlanglijstje ;). Hoeveel ga je proberen.. en heb je DMT al vaker gedaan?[

Veel plezier iig ;D

http://heartcore.phpnet.us/index.php?op ... 4&Itemid=2 ;)

Heb het een paar keer eerder gedaan. Langzaam aan voer ik de dosis op. Het is tot nog toe, GEWELDIG (en ook heel leerzaam, iets wat ik niet had verwacht van een zo kort werkende trip. Wat mij betreft verdient deze stof inderdaad zijn bijnaam businessman lunchtrip)

En bedankt :)
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Als je naar een smartshop gaat worden de hawaiiaanse paddo's per 10 gram (vers) verkocht. Dit staat voor hun gelijk aan 1 dosis. Mexicaanse paddo's (cubensis) worden per 30g verkocht. Dit verschil lijkt mij niet voor niets te bestaan. Ik zou niet meer nemen dan de 10g pp die je in gedachten had.
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Forkbender a dit:
Als je naar een smartshop gaat worden de hawaiiaanse paddo's per 10 gram (vers) verkocht. Dit staat voor hun gelijk aan 1 dosis. Mexicaanse paddo's (cubensis) worden per 30g verkocht. Dit verschil lijkt mij niet voor niets te bestaan. Ik zou niet meer nemen dan de 10g pp die je in gedachten had.

Ik was me niet bewust dat de hawaiaanse zoveel sterker zijn dan cubensis. Had ik even moeten checken voor ik reageerde, stom.
 
Haut