Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Paddo's: hoe voorkom ik een bad trip?

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
Ik heb me in totaal 4 keer gewaagd aan (lach)paddo's. 2 keer hiervan heb ik een geweldige trip gehad. Echter waren de andere 2 keer een grote ramp. Ik kreeg overal jeuk en was intens verdrietig :crying: al weet ik niet waardoor dit kwam. :thud: het leek alsof ik de controle over mijn lichaam was verloren. Alles bekeek ik vanuit een ander (vreemd) perspectief. Ik wil dit niet nog een keer maken.

Aangezien ik dit met mijn vriendin ga doen, die het overigens voor de eerste keer gaat proberen, wil ik bad trips zoveel mogelijk uit de weg gaan. Kan dit wel? zo ja, hoe kan je je er het beste op voorbereiden?
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Time, set & setting zijn heel belangrijk !!

Ook hoe je je die dag voelt. Ik heb ook al een keer de hele trip zitten janken, bleek achteraf dat al mijn oud weggestopt zeer er uit kwam. Bleek een hele grote opluchting te zijn, en dus eigenlijk heel goed.

Wat zijn eigenlijk lachpaddo's ? Heb hier vaker over gehoord, maar volgens mij bestaan deze niet. Je kunt wel een lachkick krijgen van paddo's.

Lees ook eens :

http://net.info.nl/paddo/inhoud.htm

Maar nogmaals, time, set & setting zijn uiterst belangrijk!!

Have fun !! :lolwsign:
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
nou bij ons in de smartshop worden meerdere soorten onderverdeeld in 2 categorien: 1. lachpaddo's 2. hallucinerende paddo's. Ik denk meer dat het verschil in de sterkte ligt. bij een grote dosis "stof" worden de effecten hallucinerend en bij een kleine dosis stof zijn de effecten lachen.

maar goed, dit is wat ik denk!
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ik heb er inderdaad al vaker van gehoord, ben ze zelf nog nooit tegen gekomen. Je verklaring lijkt mij heel logisch, als je een halve portie neemt zijn de effecten inderdaad minder halucinerend en meer een lekkere high.

Bovendien denk ik dat de porties die in de smartshops verkocht worden gezien kunnen worden als halve porties, en moet je echt wel meer als 30 gram eten om flink te halucineren. Visuals kun je wel krijgen van 30 gram, echte halucinaties niet. Tenminste, ik heb meer nodig, dit kan natuurlijk verschillen per persoon.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik heb eergisteren voor het eerst paddo's gehad, maar t was van 17 a 18 gram toch al heel erg visueel :D met vreemde patronen en gezichten die op dieren hoofden leken. maar ook zware lah buien tussen door.
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
sja, ik ook. eergister overdag met zn 7en gepaddo'd. uiteindelijk geen lachgas tijdens de trip gebruikt, het voelde niet helemaal goed, al had ik wel het gevoel dat ik echt ergens diep in space zou raken als ik goed wat lachgas zou inhaleren.
Lachkicks, heb ik altijd onder paddo's. Nooit niet.
Nog nooit een bad trip gehad onder de paddo's, bij mij haalt het mijn meest intense vrolijkheid naar boven. Misschien helpt het ook dat ik hilarische vrienden heb :grin:
Op een gegeven moment moest ik zo hard lachen dat ik niets anders was dan mijn meest diepe lach zelf. Alleen maar echo's van gelach in het luchtledige.

Marc heeft overigens volkomen gelijk. Als de set en setting goed zijn, is de kans het grootst dat je een leuke trip hebt. Kijk goed naar jezelf. Zit je lekker in je vel, voel je je comfortabel met de mensen wie je bent en op de lokatie?
Als je hier rekening mee houdt, zou er niet teveel mis moeten gaan.

* Bon Voyage * :high:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
er kan natuurlijk altijd iets naar boven komen wat je hebt weg gestopt in het dagelijkse leven. wat met paddo's (en andere psychedelica) naar boven komt.
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
nou goed ik heb wel de ideale lokatie. we gaan naar een huisje dat normaal alleen in sprookjes voorkomt. Zeer klein en knus. open haar met berenvel(nep) ervoor. inmens grote tuin met vuurkuil echt geweldig. de set is dus wel goed!
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
hehehe effe een mier neuken hoor... je bedoelt dat de setting wel goed is. nu jouw mindset nog! :D
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
whatever! :lolwsign:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
er kan natuurlijk altijd iets naar boven komen wat je hebt weg gestopt in het dagelijkse leven. wat met paddo's (en andere psychedelica) naar boven komt.

Dit gebeurde mij dus, heeft uiteindelijk heel veel goeds gedaan !
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
tja, je komt uiteindelijk bijna altijd sterker uit een bad trip, en van een bad trip leer je het meeste.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Zou het dan ook geen bad trip willen noemen maar een trip waar je onderbewustzijn naar boven is gekomen. Dit zijn vaak de trips waar je het meeste van leert.

Het is een manier van je lichaam om je duidelijk te maken dat er meer is tussen hemel en aarde.
 
Haut