Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

paddo's drogen

paddo-eyes

Matrice périnatale
Inscrit
30 Juil 2006
Messages
6
hey, de paddo's die ik in de smartshops koop droog ik altijd direct met vochtvreters en nooit problemen gehad :). maar ik vroeg mij af of dit ook mogelijk is met de paddo's met psilosine als actieve stof? :? want deze groeien ook gewoon bij ons en ik zou in de herfst toch graag een voorraadje aanleggen. :)
 
V

Vuilaard

Invité
paddo-eyes a dit:
hey, de paddo's die ik in de smartshops koop droog ik altijd direct met vochtvreters en nooit problemen gehad :). maar ik vroeg mij af of dit ook mogelijk is met de paddo's met psilosine als actieve stof? :? want deze groeien ook gewoon bij ons en ik zou in de herfst toch graag een voorraadje aanleggen. :)

Zowel psylocine als psylocibine zijn (samen met nog andere alkaloiden) actieve bestanddelen in zowel smartshop-paddo's als onze eigen te plukken kaalkopjes. Ik droog ze gewoon in een doos boven de radiator.
Echter zitten blijkbaar in bijna alle kaalkopjes die ik al plukte maden, die eruit beginnen kruipen als je ze droogt(niet allemaal). Die zijn bij mijn weten onschadelijk voor ons dus als je zelfgeplukte kaalkopjes eet mag je niet vies zijn van deze kruipende beestjes. Heb er zelf nog geen last van gehad.
 
Haut