Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

'Op naar de nul coffeeshops'

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
^ Mensen hoeven toch geen duistere kant te gaan laten zien om gehoord te worden. Laat iedereen zijn intelligente kant eens zien zou ik zo zeggen, in plaats van alleen maar met de kleine dingetjes van hun eigen levens bezig te zijn.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
LOL

Duidelijke taal.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Icelus a dit:
^ Mensen hoeven toch geen duistere kant te gaan laten zien om gehoord te worden. Laat iedereen zijn intelligente kant eens zien zou ik zo zeggen, in plaats van alleen maar met de kleine dingetjes van hun eigen levens bezig te zijn.

Blijkbaar is dat nodig. Die politici die zogenaamd hun intelligentie laten zien, die bakken er anders ook niks van....
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Icelus a dit:
^ Mensen hoeven toch geen duistere kant te gaan laten zien om gehoord te worden.

Mensen hoeven dat overigens niet, dat zullen ze vanzelf wel gaan doen!
 

Icelus

Elfe Mécanique
Inscrit
23 Oct 2007
Messages
354
Ik bespeur weinig intelligentie bij de meeste politici. Vooral een grote lading narcisme en egoïsme.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
mysticwarrior a dit:
Die politici die zogenaamd hun intelligentie laten zien, die bakken er anders ook niks van....

Dat komt omdat het zogenaamd is.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Forkbender a dit:
mysticwarrior a dit:
Die politici die zogenaamd hun intelligentie laten zien, die bakken er anders ook niks van....

Dat komt omdat het zogenaamd is.

Wat ben ik vandaag toch weer lekker dubbelzinnig bezig :p

Maar dan komt weer de vraag, wat intelligentie dan wel is? Welke intelligentie moeten mensen dan laten zien?
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
intelligentie die door waarheid is gefilterd, cq wijsheid.
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Ik was gisteren behoorlijk chagrijnig ;) Mijn filter voor de waarheid en wijsheid werkte blijkbaar niet helemaal.... :p
 
Haut