Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nootmuskaat?!

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Wist niet dat je de nutmeg ook kan roken. Het is namelijk de olie met zijn werkbare ingredienten erin die het effect geeft. Naar mijn weten kun je olie in het algemeen soieso niet roken.
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
We hebben het wel degelijk gerookt. Een leeg blikje cola, klein gaatje gemaakt aan de zijkant, nootmuskaat erop en dan geinhaleerd via de drinkopening, maar zoals ik al zei is het geen aanrader. Wat die olie betreft, olie heeft een vlampunt tussen 220°c en 300°C, een gewone sigaret bereikt al een temperatuur van 300°C dus olien kan je ,als je dat zou willen, wel degelijk roken gooi maar eens wat olie in een hete pan en kijk dan eens of er geen rook vrijkomt. Ik heb eigenlijk nog nooit nootmuskaatolie gezien, waar kan je dat krijgen dan?
 

Meduzz

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
12 Avr 2006
Messages
4 228
HeartCore a dit:
Bannadine een hoax: http://en.wikipedia.org/wiki/Bananadine

Nootmuskaat is geen hoax, dat werkt, is al jaren bekend. Er staat een stuk over in het boek plants of the Gods van Shultes en Hoffman wat ik bezit.

toch heb ik m'n twijfels over bananyocine receptoren en bananodine neurotransmitters
 

spingerfitzengefühl

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Mai 2006
Messages
38
Dat van die banaan geloof ik ook niet veel van, heb ik dus vroeger(meer dan 15 jaar geleden) ook al geprobeerd maar ik heb niks gemerkt.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
bij bepaalde natuurvoedings winkels kun je etherische olien krijgen, ook vaak nootmuskaat. maar makkelijker is om een sterke thee van nootmuskaat te zetten en dan een paar dagen in een pot te laten staan en afentoe schudden. en daarna de olie er af scheppen en je hebt nootmuskaat olie:)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Heb je hier ook wel eens iets mee gedaan Skoeip? Met die nutmeg olie?
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ooit es nootmuskaat geprobeert maar ik kreeg er buikkrampen van en misselijkheid en veel tripeffect had et ook nie echt
echt geen aanrader
 

Dr. Leospace

Alpiniste Kundalini
Inscrit
28 Oct 2005
Messages
686
Klinkt nie echt lekker nootmuskaatolie :puke:

Maar skoeip (of iemand anders) wel eens geprobeerd?
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ja heb t wel geprobeerd, eerste 2 uur een ongemakkelijk gevoel in mn maag en daarna naar een techno feestje en daar de hele avond "hip hip ik ben een kip!" staan roepen :p
 

riperda

Neurotransmetteur
Inscrit
24 Juin 2006
Messages
24
nootmuskaat is troep je voelt er niks van en de volgende dag heb je aleen maar koppijn
:cry:

maar na een paracetamol is het wel weer weg 8)
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
nou, bij mij werkt het wel. mischien doen jullie iets verkeerd?
 
T

the_black_axe

Invité
ik heb een paar dagen geleden nootmuskaat gehad, 4 noten vermalen en in een groot glas melk gedaan en dat opgedronken. ik heb het alleen niet warm gemaakt ofzo, en dat lijkt een aantal mensen weer wel verstandig lees ik net, maar hoe dan ook.

ik kreeg er in eerste instantie braakneigingen van, maar dit omdat het zo ranzig is :p. verder werd ik er knetterwazig van. ik ging niet trippen, althans zo ervoer ik het niet, oko geen hallucinaties maar gewoon bruut stoned. en het hield nog best lang aan ook. ik nam het 4 uur voordat ik moest werken maar op het werk kon ik mijn harses er nog niet echt goed bij houden, ogen die dichtvallen enzo, me gebrand aan iets waarvan ik dondersgoed weet dat het heet is. en bruut veel lol om de normaalste dingen, maar dat hoort ergens wel gewoon bij stoned allemaal.

klein beetje koppijn had ik wel, maar dat heb ik ook wel vaker. verder niet bijzonder brak erna.

was wel een leuke afwisseling voor wiet een keer, en het begin van een verkenningstocht door natuurlijke alternatieve drugs land :)
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik nam melk en deed dat samen met geraspte nootmuskaat in de magnetron. Het werkt zeker. Zet er een magnetronschaal boven en een bord onder en je hebt de gouden hars olie los van de melk. Wat is beter, nootmuskaat met of zonder de olie?
Pas op met nootmusk. ! [/quote]
 
Haut