Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Nieuwe website: Kanehbosm.nl

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Ja ja, komt dat zien, komt dat zien! Yours truly heeft een leuke domeinnaam weten te bemachtigen, een waar de kerk absoluut niet blij mee zal zijn als dit woord over enkele jaren een begrip is geworden in de Nederlandse samenleving.

http://kanehbosm.nl

Doelstelling:

- relevante informatie over de relatie tussen cannabis en godsdienst bundelen;
- Engelstalige informatie vertalen naar het Nederlands;
- relevante links en video's verzamelen.

Zodra er voldoende informatie in het Nederlands beschikbaar is: komisch, beknopt maar onweerlegbaar artikel schrijven voor Nieuwe Revu, waarin beweerd wordt dat Jezus een stoner was, met verwijzing naar de website.

En dan hebben we denk ik wel heel wat poppetjes aan het dansen.
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Dank je, ging eigenlijk een beetje vanzelf allemaal.

Mocht iemand willen helpen met vertalen, laat me dan weten met welk artikel je zou willen beginnen. Grammatica, zinsbouw en stijl zullen door proeflezers gecontroleerd en gecorrigeerd worden (zelf heb ik 5 jaar gewerkt als proeflezer en vertaler Engels-Nederlands).

Maar lees voordat je gaat vertalen eerst rustig al die interessante teksten door! :D

jesus.jpg
 

TheSearchForSoma

Elfe Mécanique
Inscrit
13 Sept 2006
Messages
428
Zal ik zeker doen waneer ik de tijd vind!Men engels is niet schitterend ,maar indien ik een leeg moment heb zal ik eraan denken!
 

Kingetjuh

Glandeuse pinéale
Inscrit
1 Jan 2007
Messages
122
Ben je al bezig met een ontwerp voor de site?
Anders wil ik wel m'n bijdrage leveren!

Ik doe webdesign nl.
 

Pinealjerker

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Avr 2007
Messages
456
Nee, ik heb nog niet veel aandacht besteed aan design. Ik heb het nu zo overzichtelijk mogelijk weergegeven. Vertaling lijkt me de eerste stap. Eigen afbeeldingen zouden ook leuk zijn (schilderijen van Jezus met cannabis bijvoorbeeld). Suggesties voor design zijn zeker welkom. De site staat op dit moment nog wel op een 5 MB hostingaccount.
 
Haut