Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Natuurlijk XTC-effect??

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Bonjour mes amis!
Zeg heeft iemand een idee of iets dergelijks als 'herbal XTC' daadwerkelijk werkt? Ik ben een soort van op zoek naar de ideale festival-drug (voor de zomer natuurlijk :D) maar ik weiger eigenlijk pricipieel nog chemische drugs te gebruiken. Bestaat er niet 1 of andere gekke plant die je wel het 'hardgaan' gevoel geeft (vrolijk en energiek) maar die niet zo heftig en psychedelisch is als bijv. paddo's en salvia?
In afwachting....Thanx in advance :!:

Greetz!
 

j-lazy

Glandeuse pinéale
Inscrit
16 Déc 2005
Messages
226
kratom is altijd leuk en mischien heeft je smartshop nog ergens in een donker hoekje ephedra liggen?. of die herbal xtc producten werken weet ik niet echt, ik heb liever de pillen dus ik gebruik het niet.heb wel eens liquid C geprobeert dat zou op cocaine moeten lijken maar ik voelde er niks van. veel succes in elk geval.
 
G

Guest

Invité
De oude herbals waren wel goed (die met ephedra) en dan nog 2 vitamine B6 en B12 houdende vitamine pillen erbij mikken en daar ging ik wel aardig hard op.

Ook waren de kryptonite's goed, maar die zijn ook niet meer verkrijgbaar voor zover ik weet. Dat was een combi van LSA en nog wat dingen, niet dat je ervan ging trippen (soms een btje) maar het gaf wel een fijn gevoel.

Dus je hebt eigenlijk niets aan deze info want weet niets over de herbals van nu... Misschien zijn die afslank pillen met ephedra er nog en kan je daar vitamine pillen bij aan toevoegen. Het nadeel vond ik alleen dat je buik er een btje raar van ging voelen, maar had er nooit zoveel last van.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik ben met dezelfde vraag naar de smartshop gegaan 2 jaar geleden. Hij gaf me als advies: halve portie philosopher stones en ephedra.
Mijn maat heeft de hele avond staan springen op lowlands, terwijl ik paranoia werd. Ik zou zeggen, probeer het eerst thuis eens.
De combinatie van wiet (alcohol) en ephedra kan ook euforisch werken. Het hangt allemaal af van de juiste verhouding en omgeving :)
Ik heb het al eens eerder genoemd, maar je hebt ook nog van die piperazines in herbal xtc. Ik weet niet of dit de moeite is.
En tot slot, idd lsa zaden, die moeten ook het mdma gevoel kunnen benaderen. http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_H.B._Woodrose.shtml
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
LOL lsa zaden.. raad ik echt heeeeelemaal af
en waarom... omdat iemand die ik ken de halve trip op de bank heeft gelegen.. te lam om iets te doen.. of dat hij dacht van oh ik ga ff naar de wc en dattie er 2 uur later achter kwam van.. eej shit kben nog nie naar de wc geweest. en dan heeft ie allemaal op die bank gelegen..
dus ik zou echt geen LSA pakken als xtc vervanger
ik heb zelf vaak herbals gedaan
ephedra's maar ook vervangers..
en ik vind dat ze best goed werken.. maar ze vallen wel in het niet met xtc
en jah wat zijn goeie ... ik vraag bij mijn local smartshop altijd van geef me maar de sterkste ... en dan neem ik de 4 tot 6 tegelijk en dan kannik wel een avondje vooruit
hij had eerst nog wel ephedra's aantal potten van 100 :p maar die hebben we al opgekocht hehe
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Voor het euforische : (niet teveel) alcohol, of een kleine portie paddo's of lsd.

Voor het hardgaan : koffie

Al met al denk ik dat het moeilijk wordt het "pillengevoel" te evenaren. Smartproducten hebben eigenlijk nooit veel uitwerking gehad, maar ik ben ook best ongevoelig voor de chemische varianten.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Ja voor feestjes neem ik ook meestal een combinatie van beetje blowen, beetje drinken en voldoende herbals. Dit waren ook de ephedraloze, maar ik ben er gevoelig voor om de hele avond vol te kunnen houden. En toen ik dit op had en met een vriend van me, die wel XTC op had een tijdje ging spacen en dansen nam ik het mellow XTC-gevoel van hem gewoon over :)

Dat is wel .. euphorie kan op een goed feestje (Lowlands, of goa ofzo ..) het beste komen van gilmlachende mensen rond je heen!
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
Cyproxicus a dit:
Vind et een beetje een onzinnige vraag.

"Ik wil graag de smaak van bananen in men mond, maar ik wil geen bananen eten. Als ik nou aardbeien eet, krijg ik dan ook die lekkere smaak in men mond?"
vind dit een beetje een onzinnige reactie.
hij wil niet een xtc-gevoel hebben, want dat heeft hij nog nooit op.
hij wil gewoon niet teleurgesteld zijn en niet teveel trippen (psychedelic) als hij een herbal koopt en daarom vraagt hij om ervaringen met deze producten, helemaal niets mis mee imo.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ach ja, ieder zijn smaak. Ik heb vandaag epdhedra-loze zooi op en trek het met moeite. Ik zou zeggen, ga naar kruidvat en koop guarana (energiekruid heet 't) pillen! Super goedkoop en minder opgefokt dan die kruiden combo's. In combo met ephedrine versterkt het elkaar.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Cyproxicus a dit:
Vind et een beetje een onzinnige vraag.

"Ik wil graag de smaak van bananen in men mond, maar ik wil geen bananen eten. Als ik nou aardbeien eet, krijg ik dan ook die lekkere smaak in men mond?"

Als jij principieel synthetische drugs weigert dan dan weiger je de hele drug natuurlijk, incl de uitwerking. Niet alleen het feit dat het onnatuurlijk is.
Dat hardgaan gevoel zul je met met geen enkel ander product benaderen, zeker niet met natuurlijk spul.

Ik zou zeggen, haal gewoon een pilletje en neem een kwart. Das nog altijd veiliger, gezonder en leuker dan de 40 bier die je normaal drinkt zo'n festival. Als dat kwartje bevalt, neem een halve.. als dat bevalt neem je de rest ook en koop je alvast een nieuwe :D (Wel ff wat lezen over xtc/mdma, zodat je weet wat je in je handen hebt voor je t slikt.)

Kep wel es ephedra genomen, was toen nog niet klaar voor mdma naar mijn idee. Is wel aardig, maar het is het toch niet helemaal. Je gaat wel hard, maar het is niet dat hardgaan gevoel. En je mist het love-you-all gevoel en het ik-vind-het-hier-wel-vet gevoel en het moet-je-mij-zien gevoel en het heej-waars-men-telefoon-ik-moet-ff-bellen gevoel en het weetje-wat-ik-doe-gewoon-mijn-schoenen-uit gevoel en het weetje-wat-ik-doe-gewoon-mijn-schoenen-weer-aan gevoel en daarnaast het SO DE K*NKER DA WAS EEN VETTE AVOND gevoel.
Maar alleen een verhoogde hartslag is ook best vet hoor.

Ik ben het eigenlijk helemaal met je eens, maar geen zin om er verder op in te gaan.

Herbals hebben bij mij altijd wel een degelijk effect. Nadeel is gewoon dat na 3-4 bier het effect wordt weggehaald door de alcohol. Zeker omdat je toch veel betaalt voor de herbals. De beste die ik tot nu toe ooit ben tegengekomen zijn de "Maca Boosters" te halen bij een smartshop in Amsterdam. Het is hun huisproduct en zonder alcohol kun je echt de hele avond goed doorgaan. Ik heb een paar vrienden die ook een lichte euforia met ze hebben. Ik heb er altijd alleen energie van en enorm zin om te praten.

Die commerciele NXT-Phase troep is echt 100% zonde van je geld. Koop dan gewoon lekker een potje guarana. Wel energie, maar niet het paranoia gevoel van koffie.
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
petfles a dit:
Ik zou zeggen, ga naar kruidvat en koop guarana (energiekruid heet 't) pillen! Super goedkoop en minder opgefokt dan die kruiden combo's. In combo met ephedrine versterkt het elkaar.

Ja joh? Is da echte de moeite waard voor een avondje in de club? Of ken je toch beter red-bull drinken...
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Cafeine geeft op een agressievere manier energie. Bijvoorbeeld dat veel mensen zich opgefokt voelen na 5 Red Bull.

Guarana geeft wel de energie, maar veel meer mellow.

Het is echter geen goede party drug.
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Guarana geeft caffeine af in een veel langzamere manier en duurt dus ook langer, inderdaad veel relaxer als het opgefokte redbull gevoel, wel ok op werk, niet ok met uitgaan.

Heb in spanje wel eens zo'n huismerk redbull op die echt 5 keer sterker was dan redbull. Als je er daar een paar van dronk stond je de rest van de avond superstrak, inculsief tintelingen, echt niet normaal, wel opgefokt en helemaal in combinatie met alcohol loop je er bij alsof je "echte" drugs op hebt maar niet met het relaxed gevoel.
 

Cyproxicus

Elfe Mécanique
Inscrit
5 Jan 2006
Messages
322
Nooit geweten dat caffeine dat kon... dat verklaart dat ik af en toe toch t idee had dat ik gedronken had als ik de hele avond aan de RB was (je kent t wel.. van die avonden dat je moet rijden maar echt geen zin hebt in 'gewoon cola').
 
G

Guest

Invité
Tis niet alleen de caffeine, maar ook de andere "troep" die er in zit natuurlijk....
 
Haut