Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Mooie Trip lokaties

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Het is weer zover de zomer komt er bijna al weer aan het is al mooi weer,
kortom tijd om weer eens buiten te trippen :D

Ik zelf ben nog alleen op zoek naar goede lokaties om te trippen in de buurt van Amsterdam, liefst waar ongerepte natuur heerst maar kan me voor stellen dat ik dan wat verder moet gaan zoeken..

Als iemand nog mooie plekken weet Let me know :D

PeaCe.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
De duinen zijn trouwens ook een goeie optie,
lijkt mij heerlijk om eens een goede trip te hebben vlakbij de zee :D

Waterleidingduinen ligt bij de duinen neem ik aan,
maar ten hoogte van waar?
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een mooie trip locatie rondom Amsterdam, Vondelpark is toch niet zo relaxed. :)

Daarnaast zoek ik ook al een tijdje naar een plaats waar wat papavers groeien rondom Amsterdam, nog niet gevonden.
 

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
vorig jaar groeiden een heel veld vol met papavers bij mijn in de buurt.
Dit jaar staan ze er vast weer ergens ongetwijfelt, dan ga ik maar eens op papaver jacht wat bolletjes snijden:p

ik laat je dan wel weten waarzo :wink:
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
DevXavier a dit:
Daarnaast zoek ik ook al een tijdje naar een plaats waar wat papavers groeien rondom Amsterdam, nog niet gevonden.

Bij ons in de Haarlemmermeerpolder vind je soms een hele papaver akker. Alleen kweken de boeren elk jaar weer wat anders, dus je moet snel zijn als je een akker vol vindt.

Om terug te komen op het onderwerp:
Ik hoop dat we een leuke lokatie kunnen vinden wat een beetje in de buurt is. Ik vind het niet zo erg om met 20 gram vers te trippen als er andere mensen in de buurt zijn, maar het lijkt me een leerzame ervaring om eens een hogere dosering te doen in de "natuur".
 
Haut