Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

MDMA + Lachgas (N2O/Nitrous)

Trippii

Matrice périnatale
Inscrit
24 Mar 2009
Messages
8
Hallo luitjes! Ik lees al een tijdje mee op verschillende fora en ik probeer zoveel research te doen naar verschillende drugs. Ik ben in principe anti drugs als coke, speed, hero en al die zooi, en pro-psychedelics. Ik zie psychedelics dan ook om mezelf te verrijken en om er van te leren en daarbuiten geven ze natuurlijk ook gewoon heerlijke ervaringen!

Ik heb mezelf hier vandaag geregistreerd om deze topic te openen. Ik hoop dat hij ontopic blijft met uitsluitend posts over MDMA in combinatie met Lachgas :tonqe:.

Over een ruim een maandje ga ik deze combinatie eindelijk proberen. Ik heb er zoveel mogelijk over proberen te lezen, zoals informatie van gebruikers en helaas maar een klein aantal tripreports. Dit is dus ook de reden dat ik hier doel gericht een topic over maak. Ik wil zoveel mogelijk informatie en ervaringen van mensen lezen, zodat ik voor mijzelf hopelijk een goede conclusie kan trekken! Ik gebruik trouwens alleen MDMA kristallen en geen pilletjes.

Ik zal hier een aantal punten neerzetten waar ik geïnteresseerd in ben, maar om te beginnen, aub geen ervaringen in combinatie met andere psychedelics zoals lsd/paddo's/whatever!

- Hoeveel (mg) MDMA heb je gebruikt en waren dit pilletjes of kristallen?
- Hoeveel ballonnetjes/patronen heb je per keer gebruikt?
- Heb je er ook bij geblowed? Zo ja, wat en hoeveel?
- Hoelang na inname van de MDMA heb je je eerste ballonnetje ingenomen?
- Hoelang duurde de lachgas trip voor je gevoel?
- Wat maakte je precies mee in je trip? En wat toen je weer bij kwam?
- Heb je het met je ogen open of dicht gedaan?

Ik wil natuurlijk jullie complete ervaringen horen, maar dit zijn een paar punten die me zo even te boven schieten. Ik hoop dat hier een aantal liefhebbers zitten die mij het nodige kunnen vertellen!

Nogmaals vraag ik of jullie aub alleen ervaringen over de combinatie MDMA + Lachgas (en eventueel wiet/hasj) te posten en niet in combinatie met andere middelen :).

Ik ben benieuwd!
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Welkom, Trippii

Heb het zelf nooit tegelijk gedaan, maar vraag me af hoe het zou zijn. Denk dat het best eens interessant kan zijn, maar ben eigenlijk een beetje uitgekeken op MDMA, dus verwacht het niet snel te doen. Wat trekt jou in deze combinatie?
 

Trippii

Matrice périnatale
Inscrit
24 Mar 2009
Messages
8
Ik ben altijd opzoek naar antwoorden over het leven en uiteraard niet alleen naar het leven zoals 'wij' het kennen. Op dit moment heb ik nog zeer weinig middelen gebruikt. Ik blow zeer regelmatig, heb af en toe een aantal avonden lachgas avonden/weken gehad in combinatie met hasj/weed (super natuurlijk!) en ik gebruik sinds een tijdje MDMA. Ik gebruik trouwens alleen thuis, samen met mijn vriendin. Ik heb niet de behoefte om op feestjes te gaan gebruiken.

Ook heb ik maanden intensief en in totaal al een langere tijd veel research gedaan naar psychedelics. Met name paddo's/lsd/dmt/ayahuasca/salvia zijn dingen waar ik met in heb verdiept. Als mensen vragen of hulp nodig hebben bij het gebruik of het verwerken van een trip kan ik ze vaak zeer goed helpen met het begrijpen van een trip, zelfs ook al heb ik die trip zelf nog niet gehad. Informatie is voor mij dus zeer belangrijk bij alles wat ik in mijn leven wil gaan ervaren. Ik weet wat ik kan verwachten en ik kan van mezelf bij voorbaat al zeggen dat ik sterk in mijn schoenen sta wat dat betreft. Jezelf laten gaan is natuurlijk 1 van de belangrijkste dingen, hoe moeilijk dit in een trip ook kan zijn.

In ieder geval. Ik zie ego-death als 'de ultieme rust'. 'Het is', en niks meer of minder. Mensen zijn altijd opzoek naar rust. Ego-death is daar naar mijn inzien het uiterste in. Alleen kan je nooit alleen op 1 punt leven, want mensen willen altijd ergens naar vooruit kijken. Elk leven heeft dus evenwicht nodig, wat voor mij de betekenis is voor een parallel universum. Je hebt dus je 'verplichtingen' in het leven en deze staan haaks op de ultieme rust, maar ik vind hoe dieper je deze dingen leert begrijpen, hoe 'beter' je je leven kan leven. In mijn ogen kan leef je dus het beste als je deze 2 dingen goed weet te combineren. Ik kan hier nog uren over lullen, maar daar is het nu de tijd niet voor ;).

Dus in het kort: MDMA geeft mij het gevoel van geluk en liefde en (zonder de space-feelings) hoe de wereld echt zou moeten zijn. Door dit te combineren met lachgas denk ik het gevoel van pure liefde, geluk, rust en 'één worden' met de cosmos te kunnen bereiken ;).

Hoop gebrabbel, hoop dat je het begrijpt. Mooi woord trouwens, 'hoop' :D.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Je kunt wel alles weten van te voren, het is toch anders als het je overkomt.
 

Trippii

Matrice périnatale
Inscrit
24 Mar 2009
Messages
8
@ Brugsmansia: Thanks! Ook al is het maar een kleine report, het is veel info voor mij! Hoop dat hij hier ook nog langs komt en iets uitgebreider verslag kan doen :).

@ Forkbender: Uiteraard. Ik bedoel het ook niet in de vorm van 'ik doe het wel even'. Ik wil gewoon zo goed mogelijk voorbereid zijn en heb daarom de afgelopen maanden honderden en honderden uren (mijn eigen schatting over de 1000) gelezen en gelezen om alle puzzle stukjes in elkaar te kunnen leggen. Ik weet wat ik kan verwachten in de vorm van dat ik weet in welke fase ik zit om het zo maar te omschrijven, maar natuurlijk zal hetgene wat ik zal ervaren hetgeen dat ik verwacht oneindig te boven gaan. Ik lees/leer dus ook niet om een ervaring te kunnen inbeelden, want dit is inderdaad simpelweg onmogelijk.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Ik snap je punt, deed het zelf ook vroeger, maar wat ik probeer te zeggen is dat die kennis onbewust je ervaring structureert en je jezelf door het lezen van al die informatie programmeert tot een bepaalde ervaring. Het kan heel behulpzaam zijn om de eerste stappen te zetten, maar op een gegeven moment moet je de structuur weggooien ten behoeve van een vrije ervaring, waar alles naar boven kan komen wat naar boven komt, ook als het niet in het standaard rijtje voorkomt.

Je kunt 1000 uur lezen over zwemmen en water, maar als je er in ligt ga je toch spartelen.
 

Trippii

Matrice périnatale
Inscrit
24 Mar 2009
Messages
8
Daar heb je een goed punt. Op het begin van 'mijn zoektocht' was ik altijd bezig om het rijtje compleet te maken. Op een gegeven moment kwam ik echter uit bij 1 punt, waar ik eerlijk gezegd niet zo blij mee was en dit zelfs redelijk beangstigend was (een eenzame ziel in een tijdloos universum, de dood). Later kwam ik er achter dat het precies omgekeerd was, wat ik al zei, 'een parallel universum'. Sinds ik dat ontdekt had, kan die gedachte mij met bijna alles in mijn leven helpen. Het is zo ongeveer op alles toepasbaar. Ik heb dus ook geleerd dat je dingen niet in een rijtje kan plaatsen en dat je gewoon moet kunnen laten gaan. Ik zal een trip dus ook niet ingaan met een bepaalde richtlijn zoals je zelf ook al beschrijft.
 
Haut