Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

MDMA & goa

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Hoh, gisteravond mijn eerste echt goeie MDMA-ervaring gehad. Ik heb één keer eerder kristalletjes gehad, maar dat was erg weinig en op een lomp feestje, en eens een half chille pilletje. Maar gister was echt suuuuuuuper!!!!!

Het was een illegaal goa-feestje vlak bij mij in de buurt, in een bos. Ik had zo'n 130 mg kristal mee en opgemaakt over 5 uur spacen en alles en iedereen was zo lief! En geknuffeld met al mijn vrienden en rondjes draaien en rondjes draaien en rondjes draaien en rondjes draaien en rondjes draaien en whieee!!!!! Echt zoooooo chill!

Ik heb me nog nooit zo vrij gevoeld. Deze ervaring heeft een hele positieve therapeutische werking gehad met deze heerlijke afterglow. Ik ben normaal veel terughoudender en geremd, maar die MDMA had mij daar helemaal van los gemaakt op dat moment. Dit gevoel zal ik onthouden :)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Klinkt goed, was dit dat sprookjes feest waar jullie het eerder hier op het forum over hadden ? Klonk echt super, dat zijn meestal de leuke feestjes.

Ga zelf Naar Fullmoon aankomend weekend en daarna naar Antaris, beide nog nooit geweest dus echt benieuwd en heb er zeker zin in. MDMA is mooi spul maar ik kan echt niet meer tegen de na kick, zo lief en aardig als je bent de avond zelf zo evil ben ik de dag erna. Echt geen zin meer om in het weekend poeslief rond te lopen, en vervolgens maandag, dinsdag en woensdag iedereen flink af te zeiken.

Moet er wel bij zeggen dat 130 mg wel goed klinkt ,heb zelf probleempjes met mate houden (met wel meer substanies). Zat bij mij waarschijnlijk meer in de richting van de 500-600 mg, maar was ook wel weer een tijdje geleden. En dat zal het ook wel weer duren voor ik het spul weer aanraak !
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ja het was een cool feestje, kzal nog een revieuwtje met foto's plaatsen.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Hey ja, forest, je was er ook .. mischien hebben we elkaar wel gezien. Ik heb rondgevlogen met een fles water met zo'n lichtgevend armbandje daarin :)

@Rutger: Mischien komt de kater nog later, maar ik ben nogsteeds (maandagochtend t.o.v. zaterdagnacht) wel lekker relax .. 't zwakt wel af, maar niet nog onder 'normaal' peil.
 

Bird

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Mai 2006
Messages
100
Klinkt idd te gek! Ideaal feestje voor deze drug lijkt mij!
Nou wil ik tóch maar even iets zeggen, (ab-so-luut niet om de pret te bederven, maar om evt. nare dingen te voorkomen..) Ik ken het gevoel ook wel ongeveer, en heb mede door MDMA een hele sterke band gekregen met vrienden van me (dacht ik dus...) maar toch is het niet raadzaam om dit vaak te doen. Zorg dat je niet van trip naar trip gaat leven want uiteindelijk zorgt de drugs er toch voor dat je er bedrogen uitkomt! Deze 'vrienden' van mij zijn waarschijnlijk mensen van een heel ander soort kaliber, maar toch nou het zonde zijn om het door zoiets eigenlijk kapot te maken.
MDMA/XTC zijn echt geweldige drugs! Zolang je het maar speciaal houdt en niet tijdens elk klein feestje een pilletje pakt, dan wordt het shit... En als je het niet te vaak doet, blíjft het ook juist zo leuk als het laatst was!!!

Greetings! :D
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
wijze raad idd. vrienden van me verweten me altijd dat ik te veel drugs deed en een junk zou worden. maar op een dag deden ze eentje mee en deden het meteen een aantal weken dik veel. terwijl ik het meer ''verantwoordt'' deed, eens in de maand c.a. nog steeds maken ze hetzelfde verwijdt, zonder hgun eigen gedrag in te zien.

ja siq, jammer. ik had prostoners mob telefoon en zou bellen als ik aankwam. maar had geen bereik in het bos. ook had hij gezegd wat voor shirt hij aan zou hebben, maar toen ik in het bos eindelijk aankwam werkte de portie paddo's en de mdma al volop en kon ik het ene tshirt niet meer van de andere onderscheiden.

in het begin werden we naar een station buiten eindhoven gestuurd, daar stond k met twee vrienden en zo'n 22 andere mensen. de organisatie had gezegd dat er een bus zou rijden (die deed dat niet). dus na een half uur vertrokken we te voet. dat duurde c.a. drie kwartier (met een tussenstop op een terrasje om de politie die telkens langsreed om de tuin te leiden).
onderweg de shrooms en mdma weggehapt. toen we er waren was t dik chill! luichten en muziek en mensen, fijne lui. een vriendin die mee was deed voor de eerste x mdma en een vriend had t een paar x gedaan, maar in de trip (hij had ook shrooms) werden zij nogal (ahum) ''verliefd''... en rotzooiden wat. stonden btw de hele nacht dik vaag en lomp te dansen, maar hadden de tijd van hun leven. maar de volgende ochtend.....had hij natuurlijk spijt als haren op zn hoofd. zij niet, zij vond hem al lang leuk.... zo brengen drugs ook soms verdriet (als je het niet wijs gebruikt).
ook voor de eerste x speed gedaan toen. (waar wordt speed eigenlijk van gemaakt? afval van mdma labaratoria?)
toen om 5 uur kickte de politie ons het bos uit. nog bij de weg met een groote groep gezeten een paar uur, toen kwamen die vriend en vriendin heb bos uit, daarna met twee auto's met mensen nog naar een fijvertje in eindhoven gegaan voor een afterparty en wat jointjes om de strakheid te verwijderen. om half 5 eindelijk thuis, en..... meteen in bed








:wink:
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
wow leek mij precies wa een zot avontuurken forest
vorige keer dat ik mdma ad genomen was ik enorm moe maar totaal nie depri ofzo keb erges gelezen dat sommige (meeste) mensen paar dagen tot een week zo down alsiet lopen terwijl andere meer ontspannen en voldaan gevoel hebben
 
Haut