Legale psychedelics meenemen naar buitenland

fresh2k

Matrice périnatale
Ik ga binnenkort naar Finland. En ik vroeg me af of het mogelijk is om psychedelische shit mee te nemen het vliegtuig in. Salvia, paddo's dat soort shit. Zonder dat ze bij de douane hier in Nederland of daar in Finland moeilijk gaan zitten doen?
 
Zorg dat je de het kan laten oplossen in water en neem het mee in een flesje/thermoskan bij de handbagage. Gebruik geen alcohol en vooral niet de flessen, want alcoholische dranken die al geopend zijn, zijn verdacht. Er zijn ook veel coke smokkelaars die dat doen.
Maarja, nog steeds op eigen risico. Waarom houd je het niet bij de legale dingen?, die zijn er genoeg...
 
Het lijkt me niet echt verstandig, aangezien zowel psilocybine bevattende paddestoelen en salvia verboden zijn in finland....!
 
Kleine correctie: in Finland salvia mag je alleen kopen/bezitten als je daar een doktersrecept voor kunt tonen. :confused: nu nog een huisarts vinden die ff zo'n receptje voor je schrijft. :p
 
Ha, als ik dan zonodig tripmiddelen mee moest nemen die illegaal waren, zou ik voor de LSD gaan, kleurloos, geurloos, niet herkenbaar. Desnoods doe je een paar druppels in een bijbel ofzo :p
 
ik denk dat ze het vrij verdacht vinden als ik met een bijbel bij de grens aankom... dat geld voor meerdere van ons. :twisted:
 
Retour
Haut