Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Lactuca Virosa

SORCERER

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Avr 2007
Messages
58
hey hello,

:) Ik heb hier een enkele planten staan die leuk uitgegroeid zijn, maar helaas weet ik nog niet al de mogelijkheden tot het verwerken of bewerken ervan.
Weet er soms iemand op welke manier ik't best tewerk ga :?:

Mvg, Sorcerer
 

HomoSapiensFantasio

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Mar 2007
Messages
146
drogen en roken of drogen en thee van zetten lijkt mij,
hoeveelheid weet ik niet, ik weet dat ze het op ******* ook verkopen,
bij herbs-->dried herbs--> wild lettuce herb, misschien dat je daar meer info over dosering vind
 

ZOF

Glandeuse pinéale
Inscrit
22 Juin 2007
Messages
244
Hey

Vanmiddag heel veel wild lettuce geplukt, deze in de fruitpers gedaan totdat ik een donkergroen sapje overhield. Dit sapje heb ik vervolgens laten verdampen au bain marie tot er een dikkige drap overbleef, dit schraapte ik uit de pan et voila, een bloke hars. Ik heb met nou, 50 bladeren ongeveer 0.8 gram sla-opium-hars gemaakt. Morgen veeeeeeel sla oogsten en heeel veeel hars maken (lees: 3 tot 4 gram :wink: )

0.1 gram opgerookt met een pijpje
Aanrader, geeft je een soort relaxte warme high, heel dromerig, ik raakte helemaal in de war.

Nu met 0,5 gram een kopje thee zetten, misschien is het wel lekker of werkt het goed :roll:


Ow trouwens, de rook die er vanaf komt is heel vaag, het verdwijnt echt gelijk, volgens mij zijn het ook meer dampen ofzo, want het stinkt ook bijna niet. Het hars ruikt naar een soort konijnen/caviavoer ofzo, ten minste, daar moest ik aan denken (zo smaakt het ook ongeveer, naar die geur)
 

Paracoculi

Glandeuse pinéale
Inscrit
23 Juil 2007
Messages
136
En de thee al geprobeerd? Door dit artikeltje ben ik gisteren gelijk aan de slag gegaan.
Ik heb nu een dropje van 3 gram ongeveer, uit +/- 30 gram gedroogde bladeren. Het ruikt en smaakt idd erg lekker, je moet is een beetje van dat hars proeven (heel apart).

Gisteravond een beetje geprobeerd te chinezen, werd er wel een beetje high van, maar niks heel bijzonders, vanavond ga ik het dan maar uit een pijpje proberen te roken.
 
Haut