Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Kratom

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
Heb 40 minuten geleden een mok kratom sap gedronken. Enige wat ik eigenlijk merk is dat ik me moeilijk kan concentreren op beeldschermen :P

Is er iets wat vet is om te doen op Kratom?
 

Tetris

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
132
Ik heb enkele weekjes geleden ook eens Kratom geprobeert.
Was wel lachen enzo, voelde me een beetje vrolijker, verders niets.
Dus wat er leuk zou kunnen zijn om op kratom te doen..? andere druqs gebruiken misschien.. :- )

groetteee
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Vind de thaise kratom thee wel erg fijn. Ook prima geschikt om de dagelijkse dingen mee te doen.
 

Indiaan

Glandeuse pinéale
Inscrit
20 Fev 2006
Messages
220
ik vond het maar weinig. Vooral toen ik ook nog door mijn rug ging en ik mezelf niet eens meer kon bewegen :evil:
 

lxflx

Matrice périnatale
Inscrit
14 Déc 2006
Messages
8
Best wel leuk spul, als je tenminste geen moeite hebt met het drinken van een glas oorsmeer. Ik had er wat honing en citroensap bij gedaan om de smaak wat te maskeren en ik vond het prima te drinken, geen misselijkheid gehad (2 kopjes van 2.5 gram harsextract gdronken).
Zelf werd ik er vooral ontspannen en een beetje melig van, geen bijzondere dingen gedaan. Ik vind het een goed middel om gewoon een beetje mee te chillen, lichamelijk vond ik het zeer aangenaam, heel relaxend en het combineert goed met wiet, alleen had ik zelf last van een zware kater de volgende dag en dat vond ik het niet echt waard. Het is ook nogal duur.
 

Thanatos

Glandeuse pinéale
Inscrit
13 Mai 2003
Messages
144
Ik heb nu ook drie keer 15X Kratom-extract gebruikt door er thee van the maken: een mok half vullen met kokend water en de kratom erbij gooien, roeren en een paar minuutjes laten staan. Daarna alles naar binnen, inclusief drap. De smaak is vies en erg bitter, maar het is te doen. Ik heb erger gehad (zoals Calea of Kava). Wat me gelijk opviel was een lichte verdoving in mijn mond.

De eerste keer gebruikte ik ruim een halve gram overdag (rond 14:00), na ongeveer 10 min. merkte ik wel wat effect: een beetje loom, zwaar gevoel. Moeite met concentreren op mijn beeldscherm. Niet echt onprettig, maar wel erg subtiel. Ik ben maar wat gaan liggen naar muziek luisteren, maar voelde me niet echt stoned ofzo. Ik was niet echt tevreden. Wat me wel opviel is dat mijn ogen glinsterden als ik in de spiegel keek. Na anderhalf uur kon ik me juist wel enorm concentreren, ik had het idee dat ik echt veel meer opging in wat ik deed. Na het avondeten was het effect geheel verdwenen.

De tweede keer gebruikte ik ongeveer 1 g. Alleen nu nam ik het in rond 20:00 uur, het waren dezelfde effecten als eerst, alleen iets sterker. Ik vond het wel relaxed. Met heel veel fantasie herken ik er wel een beetje het effect van opiaten in. Ik ging om 0:30 naar bed. En toen had ik toch echt het idee dat ik gelijk begon te dromen!, dit terwijl ik normaal wel een uur nodig heb om in slaap te vallen, met of zonder wiet. Dat viel me gelijk op. Ik werd een paar keer wakker en steeds als ik in slaap viel droomde ik gelijk. Toen dacht ik nog van 'dit is wel goed spul om lekker op te dromen'. En ik zweer dat het de hele nacht mijn dromen heeft beinvloed. De volgende dag werd ik verrast wakker met het voornemen om dit eens uitvoeriger te testen.

De derde keer, gisteren, heb ik rond 21:00 het laatste restje genomen, dat moet dan bijna 1,5 g zijn geweest. Het werkt echt al na 10 minuten. Na een half uur was het wel gaaf. Ik had moeite met naar TV kijken. Ik heb anderhalf uur naar wat meditatiemuziek liggen luisteren. Ik voelde me echt wel relaxed en had alleen zin om lekker te hangen. Het is heel subtiel: wiet is veel sterker. Maar ik vind het wel een leuk alternatief, waar je vervolgens de volgende dag niet zo duf van bent. Toen ik naar bed ging rond 1:00 had ik weer hetzelfde effect met inslapen. Ik had soms zelfs het idee dat ik al droomde voordat ik sliep, doordat mijn gedachten in droombeelden werden omgezet.

Ik moet erbij zeggen dat ik dat effect op dromen niet echt speciaal vind omdat ik dat soms normaal ook wel heb, maar gezien mijn inslaapproblemen is het wel opvallend. Dus het kan toeval zijn, maar ik ga het vaker proberen en dan zal het wel duidelijk worden.

Kortom: ik vind het effect wel tof, maar net iets te subtiel, zeker voor die prijs. Het effect op dromen vind ik de moeite waard om verder te 'onderzoeken'.

Ik ben ook wel benieuwd wat het effect is in combinatie met kanna, wiet of wild lettuce. Binnenkort ga ik nog wat meer Kratom kopen, en zal ik dit gaan testen.

Voor wat info over Kratom:
http://www.kratom.nl/nl/about.htm

Meer wetenschappelijk:
http://opioids.com/kratom/mitragynine.htm
 
Haut