Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Klink gaat paddo's verbieden

JJJ

Alpiniste Kundalini
Inscrit
17 Avr 2004
Messages
552
Netwerk, nog wel van de Christelijke omroepen NCRV en EO :) kwam gisteren met een uitstekend item! Onze heldin :heart: en kamerlid Lea Bouwmeester (PvdA), zie ook het volkskrant-artikel hierboven, meldt dat ze zeker nog een laatste poging wil wagen. Er wordt duidelijk gemaakt dat het waarschijnlijk vooral de Europese agenda van onze ministers is waarom ze dit besluiten, en dat het verder helemaal niet gaat om het probleem zelf.
http://player.omroep.nl/?aflID=5784329& ... b359ed9d8a
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
^Mooi item inderdaad!
 

VerusDeus

Sale drogué·e
Inscrit
6 Avr 2006
Messages
914
Lea Bouwmeester for president?

Ik was al bang dat dit de nieuwe gang van zaken zou worden in de tweede kamer, onderzoekjes voor de vorm en vervolgens doen wat je zelf wilt :?
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik wil niet spammen maar iemand Nieuwslicht gezien?

Menno Bentveld doet een uniek experiment. Voor het eerst van zijn leven eet hij paddenstoelen met een hallucinerende werking. Vervolgens schuift hij in een MRI scanner om te laten onderzoeken wat er in zijn hersenen gebeurt. Minister Klink wil paddo's verbieden, maar wetenschappers zeggen dat paddo's niet gevaarlijk zijn en dus ook niet verboden hoeven te worden

Hij vindt het natuurlijk niet fijn in zo'n scanner maar tis aardig kijkvoer:

http://www.uitzendinggemist.nl/inde...=5784700&md5=e2422e65a4297aad38e9019fde5e82b6
 
G

Guest

Invité
Hey, wel een tof stuk.
Jammer van z'n conclusie aan het eind, maar enigsinds begrijpelijk.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik denk dat ie wat tijd nodig heeft om alles te verwerken. Hij zit de hele tijd te lachen en naderhand schaamt ie zich en veranderd zijn perspectief op wat hij voelde tijdens de trip. En vandaar dat ie de conclusie trekt dat het onvoorspelbaar is, en gevaarlijk. Jammer idd, maar inderdaad begrijpelijk dacht ik zo.
Wat ie zegt in het begin vond ik wel lachen: "alles ziet er nog wel hetzelfde uit in de kamer maar het heeft opeens geen betekenis meer" en weer lachen :D
 
Haut