Hmmm, nou je het zegt, dat heb ik wel eens gelezen een flink aantal jaren terug.
Daarom was ik toen zo geinteresseerd in keta en heb het vaak op feestjes aangeboden gekregen, maar ik wilde het een keer thuis doen in rustige omgeving, alleen vond ik dat ik er toen nog niet aan toe was...
Alleen wilde ik uit ervaringen van andere mensen proberen te ontvogelen om uit te vinden of het nou echt de moeite waard is zo'n k-hole.
Voor mij klonk het toen als met keta zit je meer diep in jezelf in stilte (bij een k-hole) en dmt is hetgene dat je meer connect.
Dus dat een k-hole juist heel erg dissociatief is, maar dat is het dus niet.
Maargoed dat is al iets van 8 jaar geleden en toen dacht ik nog dat ik deze dingen nooit zou tegen komen...
Heb uiteindelijk geen tripreports meer gelezen en er best wel een tijd niet mee bezig geweest.
Maar had nooit verwacht dat juist de k-hole het psychedelische is.
Ik wil het zeker over een tijdje nog een keer uitproberen.
Heb ook dmt gerookt, dus heb wel extreme uit je lichaam ervaringen.
Dat in de 2e t'm de 5e dimensie effect had ik ook een soort van op acid bij een kraakpand feest, dat was vaag, als ik m'n hoofd schuin hield kon ik ineens in een andere dimensie kijken, heel erg vet, maar lastig mee uit je trip te nemen en nog te bevatten.
Maar ineens werd alles 2d, ik was 2d.
Ik wist ineens hoe al die tekenfilm figuren zich moesten voelen.
Tof, maar zo surreeel voor op een feest.
Dat soort dingen ervaarde ik midden op de dansvloer en kon dus niet meer bewegen.
Maarja moest er om lachen ipv dat ik in paniek raakte
Zat echt tussen allerlij blokken vast die zich elke keer zo tijdens mijn beweging herrangschikte dat ik steeds meer vast kwam te zitten. Kilometers aan blokken en rechthoeken en geometrische vormen.
Een vriend van me heeft het ook ervaren en die noemd het god's firewall, als je net de key hebt gekraakt is er alweer een nieuwe en loop je steeds meer vast