Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ketamine

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Hehe, ik probeer het ook zeer snel een keer uit als ik iemand in mijn omgeving ken met ervaring. Ook zal ik graag nog dieper in de Salvia wereld duiken omdat het een drug is die voor mij geen angst oproept, maar respect en inzicht in eenvoud. Wie weet op een volgende meeting..? 8)

Siq, ik ben erg benieuwd naar je ervaring/verslag met Ketamine als je het een keer gaat doen! :)
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Houd in het achterhoofd dat ketamine het tot dusver enige psychedelische middel is, wat tot geestelijke afhankelijkheid kan leiden.

Ik wil je niet bang maken overigens :)

Iemand hier wel eens ketamine met een injectienaald gebruikt? Want dat schijnt de ultieme manier te zijn, liefst dan met een dosis LSD ervoor zodat je niet out gaat. Eea hebben mij jaren geleden al doen besluiten dat ik geen interesse heb in ketamine :)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Dan moet je Ketelar ampullen hebben met vloeibare K.

Of, als je onversneden, Ketamine hebt, kun je het oplossen in steriel water en IM injecteren. Niet in de ader, dan krijg je een knock out alvorens je kunt terugtrekken.

En om in een K-hole te 'vallen', moet je juist wel 'out' gaan.
 

Siq

Alpiniste Kundalini
Inscrit
15 Fev 2006
Messages
562
Twijfel zit er bij mij ook nog wel in .. Deels omdat ik het té interessant kan vinden, en omdat ik er niet zo van houd om dingen door mijn neus in te nemen. Het heeft een negatieve charme in mijn ogen.

Maargoed, binnenkort heb ik weer een hele lading Salvia. Eerst zien hoe dat verhaal verder gaat :)
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Brugmansia a dit:
Dan moet je Ketelar ampullen hebben met vloeibare K.

Of, als je onversneden, Ketamine hebt, kun je het oplossen in steriel water en IM injecteren. Niet in de ader, dan krijg je een knock out alvorens je kunt terugtrekken.

En om in een K-hole te 'vallen', moet je juist wel 'out' gaan.

dH2O injecteren, zorgt voor een vrijwel directe dood. Je bloed gaat er door koken namelijk.

Ik heb nog steeds geen betrouwbare bron gevonden voor keta. Vader van een vriend van mij is echter wel dierenarts. Hij houdt z'n hoeveelheid keta echter te goed in de gaten om er iets mee te nemen. :(

Toch wil ik zeker nog een keer K-hole meemaken.
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Space-is-the-Place a dit:
Ja vind het een btje kut om te horen dat bij het snuiven het nog erger brand dan speed :(
Wel weer een btje jammer.... er zitten ook altijd nadelen aan...

Geloof me, speed is erger voor je neus :p... Ketamine lijkt net alsof je iets menthol-achtigs snuift.

Valt K niet zelf te maken met wat basis scheikundige kennis? (zal wel niet anders had ik er denk ik wel eerder van gehoord :p)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Voor zover ik weet, zit de structuur van Ketamine heel gecompliceerd in elkaar.

De Keta op de zwarte markt zijn uitgekookte ampullen gestolen uit de pharmaceutische industrie en uitgekookt, dan blijft er een wit poeder over.

Hehe, nu je het zegt, menthol. :p Ik moet zeggen dat toen ik kleinere hoeveelheden snoof het wel meeviel, maar toen ik vier lijnen snoof, brandde het toch wel enorm.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Ketamine wordt vooral bij dierenartsen gebruikt toch? Moet ik maar eens gaan kijken in mijn omgeving of er ergens een bekende zit :p :roll:
 
G

Guest

Invité
Uiteindelijk moet het wel te doen zijn, ga er binnenkort maar es achteraan, ben toch wel erg benieuwd.

Ga et alleen niet te vaak doen, want het lijkt me idd wel iets wat je best wel vaak kan doen.
 

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23 Mai 2006
Messages
624
Ik ben ook erg benieuwd naar ketamine, echter nog nooit en te nimmer tegen aan gelopen :(
zou het online te krijgen zijn via het buitenland???
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Als je wil proberen te zoeken op internet, moet je op zoek naar Ketalar ampullen.

De keta op de zwarte markt zijn meestal uitgekookte ampullen.
 

spijtig

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2006
Messages
62
ik ken iemand die het enkele keren gespoten heeft, leek een extreem vette ervaring te zijn, maar ik lees hier dat je het niet in je ader spuit,
hoe doe je het dan, gewoon in je vlees?

de kerel die ik ken deed het in z'n bil, omdat het daar zacht is een een prikwondje daar niet opvalt

naalden schrikken me nog wat af,,,,en ketamine is hier gewoon niet te vinden...denk ik
 

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23 Mai 2006
Messages
624
Ja in je vlees... haha.. klinkt wat luguber. Je spuit in je spier
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Met snuiven kom je ook gewoon in k-hole terecht.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
DevXavier a dit:
Met snuiven kom je ook gewoon in k-hole terecht.

:twisted:

Zowel snuiven als spuiten spreken mij niet aan.. maar als ik Ketamine thuis heb moet ik toch een keuze maken... Snuiven it will be! :roll:
 

kalisto

Matrice périnatale
Inscrit
10 Mai 2006
Messages
14
edit
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik weet 't, ik heb ook een soort van Ket verslaving gehad, echter is deze verslaving niet erg problematisch geweest omdat je met een gram erg lang doet, er geen na effecten zijn, en je lichamelijk niet aftakeld.

Je bent nieuwsgierig hoe het Keta verhaal verder gaat, maar het is een verhaal met een open einde, ook al wil je geloven van niet, je cirkelt in een eeuwige baan in je eigen geest tot in het oneindige.

De beleving voelt als spannend en ik dacht telkens meer aan hoe het Ket verhaal verder zou gaan, ook op m'n werk dacht ik alweer aan de volgende keer... soort van Ket isolement.

http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... _faq.shtml

IV DOSE :
I do not recommend IV doses but have read reports of successful IV dosing. In the IV case you will probably lose motor control before you finish injecting so beware.

Injecteren in de ader geeft je binnen enkele seconden het volledige effect van een middel, van niets naar een volledige effect is dus een RUSH. Intens snelle opbouw.

Aangezien Ketamine een downer is, zal je dus binnen enkele seconden outgaan, waarschijnlijk al wanneer je de spuit half leeggespoten hebt als je het langzaam doet, waarbij je dus die naald niet meer kan terugtrekken en die in je arm blijft haken terwijl je die K-hole ondergaat.

IM, in de spier betekend dat de stof een ietswat langere tijd nodig heeft om zich een baan te verschaffen richting je aders en de bloedbaan, waardoor je dus enkele minuten de tijd hebt om de naald terug te trekken en te gaan liggen.

Wees BEWUST, dat de dosis maar hèèl weinig hoeft te zijn, gemiddeld 1 mg per kilo lichaamsgewicht, een persoon van 70 kg heeft dus slechts 70 mg IM nodig, dat is heel weinig als je het optisch ziet, weeg dit dus met een microweger af! En ga niet op je gevoel af!

Tevens, als een stof via de neusroute of orale inname zich een baan begeeft richting je bloedbaan, en uiteindelijk in de hersenen kom, wordt er op de weg naar toe al een groot deel afgebroken door de lever. Afhankelijk v/d stof en persoon.

Over steriel water, DOE dit NIET! Waar je het wel mee zou moeten vermengen weet ik echter niet, en zorg dat je Keta puur is en onversneden.

De risico's van spuiten zijn niet groter dan andere toedieningen, alleen vereist dit doorgronde kennis! Je moet iig letten op:

Schone naalden
De dosis komt bij spuiten uiterst nauw te liggen!
Waar je de stof in oplost
De tijd hebben om de naald terug te kunnen trekken.
Bewust zijn dat de ervaring zeer heftig en buitengewoon snel opkomt.
Goed kunnen injecteren of iemand die je de injectie kan geven

Raadpleeg ook andere bronnen voordat je dit doet, eventueel een arts of iemand die in de geneeskunde werkzaam is.
 

DevXavier

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
8 Mai 2006
Messages
1 258
Inderdaad.

Demi water injecteren is levensgevaarlijk.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Wat zouden jullie (uit ervaring) adviseren bij het eerste keer gebruiken van K? Snuiven? Want zowiezo het idee van spuiten spreekt me op z'n minst gezegd totaal niet aan. Ik begrijp alleen wel dat men bij snuiven een hogere dosis nodig heeft, correct?

Greetz :)
 
Haut