Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ketamine

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik zou het ook niet spuiten, tenzij je ampullen hebt.

Ik raad het aan te snuiven, veel effectiever dan slikken en het verschil in dosis met spuiten is ook niet bizar groot.

200 mg neusroute leverd je wel een K-hole op. Begin voor het vertrouwen kweken met een stuk of twee a drie sleutelpuntjes. Al snel zul je merken dat je verder kunt.

Zorg wel dat je een mogelijkheid hebt tot zitten of liggen. Want die noodzaak is al gauw bereikt.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Brugmansia a dit:
Ik zou het ook niet spuiten, tenzij je ampullen hebt.

Ik raad het aan te snuiven, veel effectiever dan slikken en het verschil in dosis met spuiten is ook niet bizar groot.

200 mg neusroute leverd je wel een K-hole op. Begin voor het vertrouwen kweken met een stuk of twee a drie sleutelpuntjes. Al snel zul je merken dat je verder kunt.

Zorg wel dat je een mogelijkheid hebt tot zitten of liggen. Want die noodzaak is al gauw bereikt.

Ok, snuiven zal het waarschijnlijk worden. Ben erg benieuwd naar het effect. Nu maar even zoeken op Internet :D.
 

Spidi

Glandeuse pinéale
Inscrit
14 Juil 2006
Messages
142
Als je queeste resultaat oplevert, gelieve dat hier bekend te maken. Ik ben niet bij machte om via internet te bestellen, en er is hier echt geen markt voor. Vroeger wel heb ik vernomen, toch nog altijd niet veel, maar er was er af en toe toch. Misschien kan ik wel laten bestellen door iemand, dus laat zeker zeker iets weten!

Greets.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Spidi a dit:
Als je queeste resultaat oplevert, gelieve dat hier bekend te maken. Ik ben niet bij machte om via internet te bestellen, en er is hier echt geen markt voor. Vroeger wel heb ik vernomen, toch nog altijd niet veel, maar er was er af en toe toch. Misschien kan ik wel laten bestellen door iemand, dus laat zeker zeker iets weten!

Greets.

Spreekt voor zich :)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Kan iemand vertellen of:

"Ketamine Hydrochloride dehydrated"

Ketamine is die 'men' wilt hebben? :roll: thx :)
 

Kaleidoscope

Neurotransmetteur
Inscrit
12 Mar 2007
Messages
52
als ik me niet vergis is dat m inderdaad (ketamine HCl) 8)
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Kaleidoscope a dit:
als ik me niet vergis is dat m inderdaad (ketamine HCl) 8)

Ohh riant!!!

Dan gaat iemand hier wat bestellen 8)
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Dat gaat alleen met vrij grote bedragen, > 80 euro, begrijp ik?
Misschien kun je dan het een en ander verspreiden :wink:
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
petfles a dit:
Dat gaat alleen met vrij grote bedragen, > 80 euro, begrijp ik?
Misschien kun je dan het een en ander verspreiden :wink:

Inderdaad, 80euro+ hoe weet je dat? :roll:
Maar dat is wel een goed idee, ik zit namelijk zelf ook wel krap bij kas. Stuur maar 'n PM. :)
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Ben eerlijk gezegd ook wel geintereseerd om het een keer mee te maken, want lijkt me wat gezonder dan dxm.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Niet meer nodig

Hehe, ook wel beter voor mij want ik zit eigenlijk in een rustige periode ;)
Maar laat weten hoe het allemaal ging, mzzl!
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Heb deze drug al een tijdje niet meer gehad.

Aanvankelijk wou ik de K wereld de rug toe keren, m'n bestaan erin voelde aan als iets wat geen betekenis had, maar heel veel te zeggen had.

De sleutel die ik overhandigd heb gekregen zal ik nooit meer verliezen, in de nabije toekomst zal ik zeker terugkeren.
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Is vast niet slecht brugmansia, gewoon van te voren je grens vaststellen. ik geloof dat ik keer per maand enthogenen gebruiken weinig nut heeft.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ket is een v/d weinige verslavende psychedelics en dissociatives.

Het is alsof je teruggeroepen wordt na herhaaldelijk gebruik, in je dagelijkse leven denk je telkens aan de nieuwe eventuele ontdekkingen die je in de K wereld zal meemaken. En dat is precies waar het úm inzit, dat blijft tot in de eeuwigheid doorgaan.

Desalniettemin een fantastische drug die echt een kosmische kant heeft! Ik zal nu K ondergaan met acceptatie dat ik nooit de oneindige ontwikkeling volledig mee zal krijgen.
 

Kwarkfanaat

Sale drogué·e
Inscrit
2 Jan 2006
Messages
764
Brugmansia a dit:
Ket is een v/d weinige verslavende psychedelics en dissociatives.

Het is alsof je teruggeroepen wordt na herhaaldelijk gebruik, in je dagelijkse leven denk je telkens aan de nieuwe eventuele ontdekkingen die je in de K wereld zal meemaken. En dat is precies waar het úm inzit, dat blijft tot in de eeuwigheid doorgaan.

Desalniettemin een fantastische drug die echt een kosmische kant heeft! Ik zal nu K ondergaan met acceptatie dat ik nooit de oneindige ontwikkeling volledig mee zal krijgen.

Klinkt erg interessant Brugs, maar ook verleidelijk inderdaad...
Kun je misschien iets meer vertellen over je ervaring(en) met K? Het wordt mijn eerst keer binnenkort.

GrtZ en thx :)
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
M'n report staat op de eerste pagina.

Maar kortgezegd was het voor mij een wereld die in eerste instantie heel erg facinerend en 'nieuw' was, al gauw daarna kreeg ik er alsware een vertrouwde huisvesting.
 
Haut