Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ketamine

Djones

Glandeuse pinéale
Inscrit
27 Nov 2006
Messages
192
Ik heb al een aantal keer Ketamine gebruikt.
Maar telkens toch weer andere dingen ervaren.
Zo vond ik het een paar keer vervelend, en dat ik mij niet emer op mijn gemak voelde.
Maar ik heb ook een aantal ervaringen gehad die wel zeer interessant waren.
Met 'diepere' inzchten in het leven en natuurkunde :D

Meestal begreep ik er op dat moment helemaal niets meer van, maar vond het toch erg interessant.
'Ik begrijp er helemaal niets meer van', is gek genoeg de zin die mensen maar blijven herhalen als ze genoeg Keta op hebben:)

Maar een tijdje geleden heb ik toch misschien wel de mooiste ervaring gehad.
En dat was icm Xtc.
Wat een avond zeg!
Dat heerlijke ekstatische space gevoel van Xtc, met dat rare zwevende gevoel van de Keta.
Voor mijn gevoel ging ik helemaal op in de muziek en voelde mijn armen aan als kettingen van zware stenen blokken die heerlijk op de muziek gonsde:)

Dit was overigens op een Psytrance party.
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ketamine + een pepper kan dan nog wel heel erg vet zijn, dan wordt je je ook wat meer bewust van het zwevende gevoel.

Ketamine opzichzelf op een feest is vrij duf, zonde van je Ket. Tegen die tijd dat je misschien echt wat stunnings ervaard is het feest al heel ver weg.
 

mullis

Neurotransmetteur
Inscrit
10 Nov 2007
Messages
92
Brugmansia a dit:
Ketamine opzichzelf op een feest is vrij duf, zonde van je Ket.
Hangt toch wel een beetje van het soort feest af. Maar als je echt voor de dieper k ervaring gaat is het idd beter om het thuis te doen.
 
Haut