Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Kan ik papertrips laten testen?

ovide

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2008
Messages
14
Heb laatst een trippekaart gekregen en wil graag weten hoeveel microgram LSD er ongeveer op een zegeltje zit en of de acid overal op de kaart zit.
Ben flink uit mijn dak gegaan van het eerste zegeltje,na ong.5 uur er nog een genomen en in totaal wel 11uur getript waarna ik nog een zeer kleurrijke roes van plusminus 6 uur had.
Twee dagen later heb ik in een tijdsbestek van 4 uur drie zegels tot me genomen en niet meer dan een (niet eens een kleurrijke)lichte buzz ervaren en naar mijn idee hadden mijn kameraden ook niet die zelfde trip als die ik de eerste keer had gehad. Zijn er ergens in Gelderland instanties waar je die drug kan laten testen of weet iemand hoe ik dat doen moet?

Groeten van Ovide en zijn vriendjes...
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
1. Tolerantie zorgt ervoor dat je niet vaak achter elkaar kunt trippen. Zonde van de LSD om het toch te proberen.
2. Jellinek heeft vaak een testservice.
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Je kunt ze ook door mij laten testen :D :lol: het is dan wel een ruwe schatting :wink: :lol:
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Te korte tussenpauze.

Ik raad ook sterk aan om al je acid binnen een uur te nemen. Als de processen eenmaal in je hersenen begonnen zijn na de eerste fase van onrustigheid en object scherpte, is het nemen van nog een (gedeeltelijke) dosis weer een licht stimulerend en scherp makend effect dat de begonnen trip effecten van de eerste weer voor en tijdje afzwakt. Pas veel later worden de twee doseringen tot 1 trip gefuseerd.

2 uur na inname de dosering opschroeven is nauwelijks nog een boost behalve dat de lichamelijke load voelbaar wordt en je gedachten beginnen te racen. Wordt meer een drukke mind game. Minder visueel.

Test het zelf maar eens, halverwege je acid trip nog wat nemen werkt als een stimulant die scherper maakt en de visuals en mystieke rust afvlakt. Lichamelijke load en de buzz in je hoofd komen duidelijk voelbaar aan de oppervlakte te liggen.

1 maal zelfs de volgende dag nog eens 100 mcg genomen na een 200 mcg trip op de dag ervoor. Werkte gewoon als een pure stimulant. Wakker en alert.
 

ovide

Matrice périnatale
Inscrit
29 Déc 2008
Messages
14
Brugmansia a dit:
Te korte tussenpauze.

Ik raad ook sterk aan om al je acid binnen een uur te nemen.

wil je me dan wel naar het ziekenhuis helpen? ps hoe weet je dan dat je die hoeveelheid (200mcgr) had genomen?
 
Haut