Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Job Cohen als premier?

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
ik volg de politiek niet heel intensief, en stem uit deels gemak vaak partij voor de dieren, maar dat Job Cohen zich beschikbaar stelt als premier vond k toch wel een interessante ontwikkeling.
met name omdat hij tegenstander (als k dat goed heb) was van het paddo-verbod, en de VVD voorstander was van verdere legalisatie van de cannabis (tegenover het CDA).
als premier moet je natuurlijk inbinden met andere partijen, maar misschien zou t een goede invloed zijn.

wat denken jullie erover, en beinvloed de houding van de partijen in relatie tot middelen, jullie in jullie keuze (misschien domme vraag)?
 

magickmumu

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
3 Nov 2007
Messages
4 166
Ik denk dat Job Cohen een sterke lijsttrekker is.
De houding van partijen in relatie tot middelen beïnvloed zeker mijn keuze. Legalisatie van cannabis en andere middelen lost veel problemen op. En het zou de overheid een berg geld kunnen besparen.

Een ding is voor mij zeker. Ik hoop dat Cohen premier wordt, want nog een keer Balkenende zie ik niet zitten.
 
Haut