Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Hoe zit het met het paddoverbod in Nederland?

figment

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
96
Ik wou binnenkort nog eens trippen op paddo's, maar omdat mijn gebruikelijke dealer gestopt is met de verkoop van paddo's zit ik nu dus zonder bron. Daarom vroeg ik me af of dat paddoverbod er nu eigenlijk doorkomt/doorgekomen is? Want ik vang vanalles op, maar het is me niet duidelijk hoe het nu zit.
Ik wou anders naar Nederland rijden om ze daar gewoon in een smartshop te kopen.
 

silv

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Jan 2007
Messages
1 518
figment a dit:
Ik wou binnenkort nog eens trippen op paddo's, maar omdat mijn gebruikelijke dealer gestopt is met de verkoop van paddo's zit ik nu dus zonder bron. Daarom vroeg ik me af of dat paddoverbod er nu eigenlijk doorkomt/doorgekomen is? Want ik vang vanalles op, maar het is me niet duidelijk hoe het nu zit.
Ik wou anders naar Nederland rijden om ze daar gewoon in een smartshop te kopen.
Als ik het debat in de kamer goed heb begrepen zit het er niet echt in dat het er ook echt voor september gaat komen. Hopelijk heb ik ongelijk en schiet het nog minder hard op maar ik vrees het ergste.
 

figment

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
96
Ok, merci. Dus op dit moment is er nog niets van toepassing?
 

mysticwarrior

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
17 Août 2007
Messages
4 054
Nope, die paddo's kun je nog steeds halen :) Ik zou maar een kweek setje kopen , dan heb je voorlopig genoeg paddo's voor niet al te veel geld.

Greets,
Mysticwarrior.
 

PetervanDriel

Matrice périnatale
Inscrit
17 Mar 2008
Messages
6
Het kabinet is al voor verbieden. De Staten-Generaal nog niet, maar de partijen die voor verbieden zijn schijnen in beide Kamers in de meerderheid te zijn.
Het is te hopen dat dit verbod in de kiem wordt gesmoord, want er is voorlopig, schijnt het, nog niet gestemd.
Als het verboden wordt, kan het, begreep ik, ook nog maanden duren voor het ook in de praktijk is doorgevoerd, maar dat is maar een kwestie van tijd dan.
 

figment

Neurotransmetteur
Inscrit
6 Jan 2008
Messages
96
Bedankt voor de verduidelijkingen.

Natuurlijk moet het lukken om net nu met mijn arm in het gips te belanden waardoor ik niet met de auto kan rijden.

Kan ik met de bus naar Tilburg :\
 

mrvn

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Oct 2007
Messages
1 022
Je kunt ze natuurlijk ook naar jou toe laten komen 8)
ik woon in hilversum daar is geen smartshop dus moet ik naar utrecht of amsterdam om ze te halen.
treinkaartje/benzine + de rest (je gaat niet alleen voor paddo's daarheen ik niet igg)van de kosten kun je skippen met ******* werkt perfect je moet alleen wel ff kijken op welke dag je bestelt omdat ze na woensdag niet verzenden ivm versheid

ltrs
 
Haut