Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

GHB dosering

MindAstronaut

Sale drogué·e
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
968
Yo mensen, ik was binnenkort van plan om eens een GHB te gaan proberen.
ik heb al leuke verhalen gehoord van mensen die er alcohol bij hadden gedronken en de hele avond knockout waren :shock:

Gelukkig voor mij drink ik geen alcohol en was van plan om het veilig aan te pakken door laag te doseren, maar kan mij iemand vertellen wat de beste hoeveelheid is om mee te beginnen?
( ik weet dat dit moeilijk te bepalen is ivb met de sterkte en de bron)
andere tips en suggesties zijn ook welkom..
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Er staat het 1 en ander op erowid, dat zou ik iig wel doornemen. Wees voorzichtig met dit spul... Ik heb slechte ervaringen ermee (zoals je wel weet) en je weet wat het met je kan doen.

Over je dosering valt inderdaad weinig te zeggen. Ik zou als ik jou was ff vragen aan degene van wie je het hebt (noem liever geen namen :lol:) hoe de concentratie is en wat hun dosering was. Ik geloof dat een half flessendopje ervan genoeg was voor het gewenste effect 8).
 

Khan_Abys

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Août 2005
Messages
80
ik heb meer ervaring met gbl dan ghb welk nog moeilijker te doseren is.
meestal vul ik een flesje flugel (20ml) met gbl en giet dit dan in een fles fanta orange van 1 liter,drankjes met apelsien in camoufleren de smaak wat :)
en dan kleine slokjes neme tot je het gewenste effect hebt.
als ik ghb heb doseer ik op het zicht ongeveer 1/5 van een flesje flugel 4 ml ongeveer dus in een glas spa bruis en is nog nooit fout gegaan :)
wel de ghb eerst en dan pas drinken bij gieten anders zakt de ghb gewoon naar de bodem en zit je op het laatste met die vieze zoute smaak :puke:
 

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik lees ook iets op erowid over GHB dat je niet meerdere "doses" per keer moet nemen. Ik vind het een beetje onduidelijk want wat bedoelen ze hier nou precies mee? Het wekt bij mij de indruk dat je dus in 1 keer je dosering moet nemen, en niet "bijscheppen". Alhoewel dit juist tegen m'n instinct is als je iets nieuws gebruikt omdat ik liever eerst dosering X neem en daarna pas in stapjes opbouw...

Wat is jullie ervaring hiermee?
 

Khan_Abys

Neurotransmetteur
Inscrit
29 Août 2005
Messages
80
als je de eerste keer niet genoeg gedoseerd hebt en een kwartiertje wacht neem je de 2de keer de helft van je eerste dosering.
zo doe ik het altijd en is nog nooit fout gegaan :)
 
Haut