Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

gerookte DMT effecten

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
hey
ik had eerst 10mg gerookt... de rook een beetje verspilt geloof ik .. en ik kreeg geen effecten ik heb in een tijdsbestek van 2 minuten nog 10 mg erbij gedaan... en dat gerookt .. zonder effect en geen rook verspilt.. minsten 30 seconde ingehouden en nog een keer gerookt maar er kwam al niet meer veel uit..
8 minuten ofzo gewacht.. en toen weer 20mg erin gedaan..
en nog beter gerookt echt alles binnen langer dan 30 seconden ingehouden
en alweer geen effect... dat is dus 40mg totaal wat zou moeten volstaan voor een sterke trip
ik snap er niets van ik zou echt wel wat moeten merken volgen reports en dosage wat op erowid staat..

terwijl un vriend van me hier nu ligt te spezen niet normaal van 30 mg.
en daarvoor ook met 10mg

ik weet zeker dat mijn rooktechniek wel goed is..
maar zoals ik eerder ook al had met salvia 10x en 20x .. waar ik ook vrijwel geen effecten mee heb gekregen
echt heel vreemd
enige wat ik echt merk is dat ik me wel anders voel .. en ik ben nu heel slaperig
 

Faust

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
380
ProStoner a dit:
hey
ik had eerst 10mg gerookt... de rook een beetje verspilt geloof ik .. en ik kreeg geen effecten ik heb in een tijdsbestek van 2 minuten nog 10 mg erbij gedaan... en dat gerookt .. zonder effect en geen rook verspilt.. minsten 30 seconde ingehouden en nog een keer gerookt maar er kwam al niet meer veel uit..
8 minuten ofzo gewacht.. en toen weer 20mg erin gedaan..
en nog beter gerookt echt alles binnen langer dan 30 seconden ingehouden
en alweer geen effect... dat is dus 40mg totaal wat zou moeten volstaan voor een sterke trip
ik snap er niets van ik zou echt wel wat moeten merken volgen reports en dosage wat op erowid staat..

terwijl un vriend van me hier nu ligt te spezen niet normaal van 30 mg.
en daarvoor ook met 10mg

ik weet zeker dat mijn rooktechniek wel goed is..
maar zoals ik eerder ook al had met salvia 10x en 20x .. waar ik ook vrijwel geen effecten mee heb gekregen
echt heel vreemd
enige wat ik echt merk is dat ik me wel anders voel .. en ik ben nu heel slaperig
Je zou het toch zeker binnen een minuut moeten merken. Waarschijnlijk heb je de vlam het DMT teveel aan laten raken waardoor het molecuul te heet wordt en kapot gaat (ofzoiets). Ik rookte het door eerst een beetje as in een pijpje te doen, daarop de DMT (30 mg +-) en daarop weer wat was. Vervolgens de vlam de as niet teveel laten raken en zoveel mogelijk rook binnen krijgen als je kunt. Dat zo lang mogelijk binnen houden en dan nog zo'n hijs proberen te nemen.

De eerste keer dat ik het rookte begon ik zo erg te hoesten dat ik maar een klein beetje binnen kreeg maar het effect was alsnog veeeeeele malen sterker als je wat je met paddo's hebt (qua visuals dan).
 

scamie

Alpiniste Kundalini
Inscrit
23 Mai 2006
Messages
624
Toch is het raar dat je niets voelt bij 10/ 20 mg.... Daar moet je TENMINSTE een soort buzz van krijgen!! :?
Wat voor kleur hebben je kristallen?
Heb je zelf een extractie gedaan?
Heb je van een ander gekocht?
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik heb het van een betrouwbare bron
de kristallen zijn lichtgeel
en ik weet ook zeker dat ik de kristallen niet kapot heb laten gaan
kheb ze precies hetzelfde gestookt als een vriend van me..
gewoon laten verdampen door het vuur onder mijn pijpje te houden

mja ik kreeg ook wel een soort van buzz maar dat was nou niet echt duidelijk aanwezig.
ik voelde me zeker anders.. maar niet zoals het zou moeten
alleen slaperig en een beetje zwaar en soms licht gevoel
 

Faust

Elfe Mécanique
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
380
Je zou toch echt een gevoel moeten krijgen dat je wordt afgeschoten door het heelal en opeens ergens anders wakker wordt (oid :p).
 
H

hardliner

Invité
is het niet zo bij dmt, dat je je dosis in een keer moet roken? omdat er zich een snelle tolerante ontwikkelt, die ongeveer een uur aanhoudt
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
ik dacht dat er bij dmt juist heel weinig tolerantie is.
en dat je een uur ... dezelfde effecten weer kan hebben
en 1 uur noem ik geen hoge tolerantie
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
yep hij had wel effect
 

synchronize

Neurotransmetteur
Inscrit
23 Jan 2007
Messages
38
Het gebeurd wel vaker dat mensen die voor de eerste maal DMT roken er niks van merken. Een kennis van mij heeft zelfs tot 2 keer toe 25 mg opgerookt (met pauzes van weken) en niks gemerkt en ook geen wazig gevoel. De 3e keer was hij goed van de planeet van 25 mg. Ik ben zelf begonnen met roken vanaf 20 mg dosis en zit nou op zo'n 35 mg per sessie. Het verschil is wel erg merkbaar. Voor de volgende keer kan ik je wel aanraden langer wachten dan 2 minuten als je niks voelt, aangezien dit niet echt meer opgenomen wordt. Uit ervaring heb ik gemerkt dat je na ongeveer 30 minuten na inname weer naar hyperspace geblazen kunt worden door een nwe pijp te roken. En nog een advies, de 3e hijs van de pijp blijkt erg cruciaal en maakt het verschil tussen wel of niet hard gaan. Njoy
 

HeartCore

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
22 Août 2004
Messages
5 284
Interessant dat mensen soms niets voelen de eerste keer roken. Zou het kunnen dat de rook techniek niet optimaal was en de helft is verbrand of vervlogen? Lijkt me een mogelijheid gezien het feit dat 25mg niet zo gek veel boven de drempel ligt waarop je er uberhaupt iets van merkt. Met andere woorden, als je van zo'n kleine dosis een deel verliest, zul je te weinig binnen krijgen om er iets van te voelen.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
jah ik denk dattik mijn techniek wel goed heb.. maar ik weet het niet zeker..
is ook moeilijk te zeggen op het begin
maar dat komt wel goed :) binnekort weer eens een retry met 30mg ofzo
 

JosVU

Alpiniste Kundalini
Inscrit
26 Juin 2006
Messages
512
HeartCore a dit:
Je vriend had wel effect toch?
en HOE!!!!

:D :D :D

DMT zorgt voor de mooiste spirituele ervaringen..
Snap alleen niet dat in de paar dmt trips die ik heb gehad(puur gerookt en yopo gesnoven) elke keer slangen de hoofdrol spelen.

Iedere yopo trip was er een grote kleurrijke slang alleen de laatste keer dat ik dmt rookte(plus een ballon n2o plus na 15minuten nog een paar hijzen) at die slang mij op. Toen besefte ik dat ik dat niet wilde en op dat zelfde ogenblik kwam er uit de rug van de slang het Grootste licht wat ik ooit heb gezien. Nog nooit heb ik iets zo mooi en wijs( ! ) gevonden. Het licht kwam uit een kroon waardoor ik dacht dat het een koning of keizer is geweest.
Die slang is dus gedood door het licht wat blijkbaar in mij zit. Letterlijk het goddelijke in mezelf ontdekken dus.

Ik zou hier echt die hele trip wel willen plaatsen maar denk dat ik dat beter ergens anders kan doen.
 
Haut