Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

ff pauze

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
ik heb een maand geleden besloten om voorlopig geen drugs meer te nemen, zoiezo een paar maanden niet meer, mischien langer. reden hier voor is dat ik te veel heb gehad het afgelopen jaar, een paar keer trippen in een jaar is leuk, nog een paar keer er bij is ook nog interesant maar 20 nieuwe drug een aantal keren uit proberen en als klapper 3x in een maand paddo's + MDMA is toch echt te veel van het goede geweest voor mij. ik werd op het laatste zo wazig dat k steeds vergat mn sleutels uit t slot van onze voor deur te halen en vaak midden op straat net meer wist hoe ik thuis moest komen terwijl ik alleen maar een hoek om hoefde. nu na een maand voel k me alweer een stuk beter en minder wazig, ik denk dat ik gewoon te uit geput was. ga zoizo niet meer zo vaak iets nemen als het afgelopen jaar. hebben anderen dit ook mee gemaakt? (vast wel).
 

cody

Glandeuse pinéale
Inscrit
21 Juil 2005
Messages
114
alles met een TE is nooit goed hé... ;)
nuja daar leer je dan ook alweer uit.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
k heb er ook zeker wel van geleerd!
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
Nou zo erg heb ik het nog niet gehad. Wel trouwens met een nog slechtere drug nl alcohol. :oops:

Als je een tijdje iedere avond wat drinkt (meer dan 2 glazen) dan merk je na een tijdje ook wel dat je niet meer goed kunt slapen als je het niet doet. Daar ben ik toen ook maar mee gestopt... het streven is minimaal 3 avonden in de week alcoholvrij... en andere dingen zoasl mushrooms of MDMA gewoon eens in de 1 a 2 maanden.

Netjes he? :lol:
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
denk dat ik alcohol ook maar n stuk minder en drugs als mdma paddo's en LSD nog maar 5 x per jaar bij elkaar opgeteld ga doen. maar we zien wel hoe het loopt. voel me nu in iedergeval al een stik ftter :D
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
ik ben sinds vorige week na 3 jaar elke dag blowen ook gestopt...wat waren die eerste dagen heftig zeg...
zwetend rondlopen, snachts niet kunnen slapen, overdag half depressief en niets van iemand kunnen hebben..
Maar dat waren de eerste 4 dagen, het is nu.. 8 of 9 dagen geleden, en voel me opzich best okee :)
Het was niet dat ik er mentaal onderdoor ging, maar wil ff proberen wat kilootjes aan te komen, en gewoon de habit te doorbreken. Na 2 weken of iets langer wil ik het nog eens per week doen, en thats it. Gewoon op zondag avond als afsluiter van het weekend, lijkt me wel chill. Merk ik dat ik dat niet kan, dan hou ik er gewoon helemaal mee op. Ik begin nu wel te leren dat ik mezelf op de eerste plaats moet zetten.
Wat me ook met mn keuze geholpen heeft is het feit dat de kans op psychoses bloedlijnverbonden is, en aangezien mn neef een hele sterke vorm van schizofrenie heeft gehad, en mij daar indirect dus ook kans op geeft moest ik mezelf een halt toeroepen. Hij heeft 3 jaar geleden immers zelfmoord gepleegd, en dat heeft me nogal aangegrepen.

Verder heb ik 3 weken geleden voor t laatst X gedaan, daarvoor al 4 maanden niet :D voorheen was ik een wekelijkse gebruiker, elke zaterdag 2 van die dingen mn strot in, maar dat breekt je nogal op. Dat wil ik nu dus ook nog maar eens per half jaar doen ofzo, en dan liever gewoon kristallen. Om de maand een bolletje pep ofzo. Begin dat overmatige gebruik iig van me af te stoten, en dat lijkt me een goede zaak :)
 

Shroomlady

Elfe Mécanique
Inscrit
8 Déc 2005
Messages
412
klinkt als een verstandige keuze.

Alles met mate is immers goed.... dus af en toe in een weekend iets lekkers nemen is heus niet slecht voor je. Als het maar niet een paar keer in de week feest is :)
 

Mart

Neurotransmetteur
Inscrit
28 Nov 2005
Messages
36
Skoeip
ik heb een maand geleden besloten om voorlopig geen drugs meer te nemen, zoiezo een paar maanden niet meer, mischien langer. reden hier voor is dat ik te veel heb gehad het afgelopen jaar, een paar keer trippen in een jaar is leuk, nog een paar keer er bij is ook nog interesant maar 20 nieuwe drug een aantal keren uit proberen en als klapper 3x in een maand paddo's + MDMA is toch echt te veel van het goede geweest voor mij. ik werd op het laatste zo wazig dat k steeds vergat mn sleutels uit t slot van onze voor deur te halen en vaak midden op straat net meer wist hoe ik thuis moest komen terwijl ik alleen maar een hoek om hoefde. nu na een maand voel k me alweer een stuk beter en minder wazig, ik denk dat ik gewoon te uit geput was. ga zoizo niet meer zo vaak iets nemen als het afgelopen jaar. hebben anderen dit ook mee gemaakt? (vast wel).
Ik merk zelf ook, van blowen gaat de "korte-termijngeheugen" naar de klote. Waar ik op mijn werk moet ik veel nadenken, dat is mijn werk.
Dus probeer ik ook te stoppen.
 
Haut