Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Family trips (dutch)

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
hey, morgen ga k met mn pa paddo's doen op zn woonboot in giethoorn, dus mooie natuur en alles. het word zijn eerste x, het is chill dat hij niet snel oordeelt en open staat voor dingen. kheb erg veel zin en t zal interessant worden. we doen een halve portie hawaiiaanse en een halve mexicaanse.

hebben jullie tripervaringen met familie, en hoe was dat, anders? en hoe zit dat met familie enzo?
aether, jij hebt vast wel wat moois te vertellen i.v.m broer en pa?
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Ik denk dat ik niet snel een ervaring met familie krijg, mischien met mn neef die ook wel eens wat drugs doet. maar met mijn vader? denk niet dat hij er ooit klaar voor is, hij was ook nogal pissed toen hij er achter kwam dat ik wel eens wat nam, vooral LSD vond ie heel erg schokkend. jammer dat veel mensen er niet wat opener voor staan.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
Lijkt me goed. Ik denk niet dat ik met mijn ouders zou willen trippen. Daar zijn we allebei nog niet klaar voor. Ik niet omdat ik mezelf niet volledig open durf te stellen voor mijn ouders, zij omdat ze huiverig tegenover drugs staan. Ik zou wel willen trippen met mijn broer, al gebruikt hij psychedelica om heel andere redenen (plezier, creativiteit) dan ik (spiritualiteit, zelfanalyse). Ik denk dat we daarin elkaar goed aanvullen.
 

ProStoner

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
18 Juin 2004
Messages
1 974
kheb het zelf ook nooit gedaan
aangezien mijn ouders in het kader van "DRUGS ARE BAD"zitten
en ze ook nooit kunnen voorstellen wat een verrijking van jezelf het kan zijn
maar zelfs al zouden ze het accepteren zou ik denk ik zoiets niet met mijn ouders willen doen
ennuh 2 halve porties doorelkaar
of pakt ieder van jullie een halve ?
kweet niet maar als het zijn 1ste keer is kan hij misschien wel fout gaan ofzo daardoor en krijgt hij een slecht beeld vna paddo's
mijn mening is geef hem een paar stelen om de paddo buzz eerst te ervaren
omdat die gegarandeerd een relaxed en euforisch gevoel zal opwekken
zonder dat dat hij ineens overweldigd word door onbekende dingen
maar ik ken je vader verder niet dus:) succes ermee
 

Arafat

Glandeuse pinéale
Inscrit
9 Déc 2005
Messages
112
Het enige wat ik met moeder heb gedaan is dan blowen en drinken. Maar paddo's denkt ze dat het gevaarlijk is en lsd ziet ze ook niet als iets goeds, maar ze word bozer op me als ze zou weten dat ik pillen zou doen dan lsd. Paddo's vind ze niet erg dat ik het gebruik, maar ze wil niet dat ik aan chemische troep zou beginnen. En tja, bijna elke ouder denk dat het van kwaad naar erger gaat, als je begint met blowen dat je eindigt in de goot aan de heroïne. Maar zou me wel leuk lijken om een keer te paddo-en met me moeder, maar ik denk dat ze dat niet aan zou kunne, ik denk dat ze gek zou worden van de hallucinaties, maja wie weet komt er ooit nog een dag waarop ze het wel zou willen proberen.
 

petfles

Alpiniste Kundalini
Inscrit
4 Oct 2005
Messages
604
Ik heb voor het eerst paddo's en truffels met mijn broer geprobeerd. Heel vertrouwd en die keren ook nooit angst gevoeld. Was heel grappig dat je je inneens weer kind samen kan voelen :) Dat heb ik met vrienden nooit zo sterk gevoeld. Hoop dat het een gezellige dag was, mzzl
 
G

Guest

Invité
ik heb een x-aantal jaar terug ook een keer paddo's met me broer (en 2 vriendinne) gedaan maar het had toen niet echt voor mij een meerwaarde als dat ik shrooms bijvoorbeeld met vrienden deed, sterker nog ik was het totdat ik dit topic zag vergeten :p Was ook toen nog geheel gericht op de LOLkant van Psychedelica

Maar denk dat ik het tegenwoordig wel een stuk beter zou ervaren als vroeger want over het algemeen voel je je bij me familie erg op je gemak, wat bij psychedelica natuurlijk een belangrijk iets is..
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
Ik voel me denk ik bij mijn family net iets anders op mijn gemak dan wat ik bij psychedelica nodig heb, ik zou denk ik toch de hele tijd denken van, wat denken zij nu dat ik drugs neem. maar drugs is dan ook best een beladen onderwerp bij ons in de familie.
 

Ilian

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Fev 2006
Messages
1 028
hoe was het forest?
ik heb nog nooit getript met mn ouders (sowieso nog nooit getript) maar ik blow regelmatig met mn ouders en ook ooms/tantes (ongeveer 30% van mn fam blowt)
denk niet dat er ooit een paddotrip inzit, misschien met mn vader maar mn moeder is tegen paddos/trippen. ze vind het wel goed dat ik het ga doen maar niet thuis (als ik op kamers ga over enkele maanden dus)

ben wel benieuwd naar je ervaring
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
me too :D

t lijkt mij echt onvoorstelbaar om te trippen met je ouders, en in jouw geval forest, zou ik het denk ook niet helemaal chill vinden. Vooral omdat het je pa's eerste keer is. Het lijkt me relaxter als hij al wat ervaring heeft (ook al is dit minimaal, 1 keer oid), zodat jullie beiden weten wat je te wachten staat en je lekker op die flow mee kan gaan.

Anyway, laat je horen :p
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
JESUS!!!!!!!

ik ben net thuis en vandaag was ik nog de hele tijd beduust van gister. ik moet zo weg dus verslag komt morgen. maar ik heb nog nooit zo verschrikkelijk geleden, en door zo'n hel gegaan, en nog nooit zulke goddelijke schoonheid ervaren. we hadden net zo goed meteen een goeie portie LSD kunnen nemen.
 
G

Guest

Invité
Klinkt erg heftig, ben benieuwd naar het verhaal.
Mijn ouders zijn christelijk dus zowiezo zijn alle drugs not done (behalve alcohol... it figures) maar zou me ook niet met familie op m'n gemak voelen, al is blowen wel geaccepteerd door m'n ouders. Heb voor de rest niet zoveel te maken met m'n familie eigenlijk.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ik heb afgelopen zaterdag met mijn broertje samen getript op paddos. Dit was onze 1ste x samen.

Mijn moeder heeft altijd geroepen dat mijn joint stonk, en ik mocht binnen ook niet blowen. Toen zij nieuwsgierig werd naar spacecake, en aangaf dat ze dit wel eens wilde proberen, heb ik het haar ten strengste verboden. Wel heeft zij (onvrijwillig) getript op morphine, op doktersrecept waar ze aardig aan verslaafd bleek te zijn.

Mijn vader wilde, toen hij 60 werd, wel eens weten wat die joints nu toch deden met zijn zoon. Ik moest hem dan ook een joint draaien, en nog 1tje voor als hij het lekker vond. Lekker vond hij het niet, duizelig was hij wel. Nu, 6 jaar later, ligt er nog 1 1/2 joint in zijn keukenlade.

Samen met een oom heb ik wel eens geblowd.


Nee, echt trippen met familie heb ik nog niet gedaan, maar misschien is dat maar beter ook !
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
maar hij bewaard die blow wel :p
Ik heb ook nog nooit wat met familie gedaan, mijn broertje heeft wel eens geblowd weet ik van hem, maar hij snapte maar niet wat ik er zo chill aan vond.
Hij is dan ook t type wat meer van overmatig drinken houdt :)

Ik wil zaterdagavond toch ook wat gaan doen hier op mn kamer, maar mn ouders zitten dan toch ook beneden, dat is weer wat minder. De bedoeling was eerst om 2cb te doen maar dat kan ik waarschijnlijk niet krijgen voor deze zaterdag.
Nu denk ik om philosophers stones te doen.
In ieder geval iets waar ik een beetje mee kan schilderen en tekenen.
Iemand aanbevelingen?:)
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Stones zijn zeer vermakelijk, het grappige is dat veel mensen vinden dat ze sterker zijn dan cubensis en zelfs "hawaiiaanse" paddestoelen.

Zelf vind ik ze een stuk minder sterk dan cubensis en ze zijn zelfs leuk om op een feest te doen. Het is wel verstandig je dosis te halveren dan. Ik heb afgelopen konininginnedag nog in Amsterdam rondgelopen met een halfe portie. Met cubensis zou ik dat zeker niet trekken maar met deze stones ging het perfect , veel energie en vrolijk , echt een toffe dag gehad dus.
 
G

Guest

Invité
In combi met hawaiaanse zijn ze wel sterk, maar vond ze zelf idd ook minder sterk. Al heb ik veel sterkere ervaringen met stones dan met mexicano's...

Mexicano's krijg ik meestal alleen een lachkick van, dus die gebruik ik alleen nog maar in combinatie
 

aether

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
196
Ow, ben ff computerloos geweest, woon nu weer in ned, en djeezus wat is het hier plat! platter gaat gewoon niet.

Je reis met je pa, heb je leuk verwoord.
Was dat je eerst keer gedroogde?
Dat je het ook in de sinasappelsap kan gooien wist ik nie, ik zou het self niet doen, gezien de stoot vit.c?
Ik zelf neem wel gedroogde, en zet een thee, die 2 uur laten borrelen, dan drinken....het effect verneem je inderdaad zon 5 min na de inname.

Mij is wel duiderlijk dat je opzoek ben naar de bron van de paddestoel, maar het niet geheel kan identificeren? Zie je bv monsterkoppen, wilde dieren etc dan zijn dat archetypen, en kunnen symbool staan voor geestelijke processen, bevestigingen, waarschuwingen etc etc.
Al deze goddelijke kleuren, en honderden van structuren (dat met alles danst en communiseerd, interactie etc) en dat alle materie vloeid, dat is de eeuwigheid en onsterfelijkheid van het "zijn" onuitputbaar. Materie is in feite gestold licht, en dat wordt je openbaar gemaakt tijdens een reis.

Je kunt het manipuleren en er mee spelen, afhankelijk van je kracht tijdens de trip. Ik zelf heb bepaalde opdrachten tijdens een trip, antwoorden krijgen in geestelijke kwesties, rollen van de ene openbaring naar de andere, visioenen bekijken etc, helderhoren etc.

Ach der is zo veel over te schrijven....wat misschien leuk is om te lezen is 'de psychedelische ervaring' van timothy leary, dat gaat over de bardo's,
uit het tibetaans dodenboek etc. Richtlijnen met de vuurgloed, etc, liggend op een matras met de adem mee reizen etc.

Na goed, ik heb wel met mn broer meerdere trips gehad, alles loopt dan volkomen synchroom., met mn vader heb ik vreemd genoeg nog nooit gereist...wel es een dag gehad dat ik in de bossen van arnhem tripte, en hij in zn achtertuin, en we dezelde gewaarwording hadden van een wolk die dezelfde gedaante had. Maar dat komt nog, met mn pa..

Ok. groet.
 

Forkbender

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
23 Nov 2005
Messages
11 366
aether a dit:
Dat je het ook in de sinasappelsap kan gooien wist ik nie, ik zou het self niet doen, gezien de stoot vit.c?

Op shroomery.org staat een 66 pagina's lange thread ( http://www.shroomery.org/forums/showfla ... n/0/page/0 ) over het gebruik van zure vruchtensappen om de trip te versterken. Velen hebben een positieve ervaring hiermee. Er zijn verscheidene theorieen hierover: vitamine C zou je down brengen, vitamine C zou de psilocybine versneld laten opnemen, het zure milieu zou de psilocybine al omzetten in psilocyne, waardoor het sneller opgenomen zou worden, enz. enz. Ik heb zelf een keer paddo's in citroensap achterover geslagen (in combinatie met een lichte MAO-I), en dat werkte zeer hard. Van 1.5g droge mexicaantjes kreeg ik een trip die te vergelijken was met 5g.
 
Haut