Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Explosion

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Nieuwe smartdrug op de markt, piepeltjes! Overal zijn discussies over explosion, het zogenaamde methylone. Iemand ervaring hiermee? Naar wat ik hoor, schijnt het iets trippier en warmer te zijn dan mdma maar ook iets speedier. Ik ben gierig naar nieuws!
 

sjengsta

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2005
Messages
110
waar kan je mdma krijgen.
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
mdma = illegaal, op de zwarte markt dus !

Kijk er maar mee uit, is geen snoepgoed, kan best gevaarlijk zijn bij overdosering
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
wit spul op de zwarte markt. :smirk: de vraag is eerder, waar kan je géén mdma krijgen... in de meeste xtc-pillen zitten nog weinig andere amfetamine-gerelateerde stoffen dan mdma.

Oh ja, en voor de duidelijkheid: explosion is legaal, verkrijgbaar in smartshops (in elk geval, tot nu toe nog steeds)
 

Snapinho

Elfe Mécanique
Inscrit
22 Sept 2004
Messages
394
Dank dank, erowid link had ik al gelezen, was alleen benieuwd of iemand al persoonlijke ervaring met dat spul had. Mdma op feestjes heb ik een beetje gehad, op een gegeven moment word ik zo mellow dat ik geen energie meer heb om te dansen. Rubber legs maar zo'n grijns op mn kop :grin:
 

marc

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
5 Déc 2003
Messages
1 154
Ja ja, dat ken ik !!! Dan heb je net teveel gehad. Kop koffie doet wonderen !! Word je lekker speedie van
 

forest

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
30 Déc 2005
Messages
1 264
mdma is idd heel fijn als ik zo vrij mag zijn op deze site. alleen woensdag nam k eerst anderhalve portie mexicaanse paddo's wat jointjes en toen 2 mdma en sindsdien heb k hoofdpijn, dus dat trok mn kop niet helemaal. het is superchill in clubs en feesten je danst abnormaal veel en rookt abnormaal veel.
 

$p@cebuGGs

Neurotransmetteur
Inscrit
8 Jan 2006
Messages
86
Is het nou nog legaal of niet :?: :cry:
 

Brakkie

Elfe Mécanique
Inscrit
29 Juil 2005
Messages
318
Nope Methylone is niet meer legaal verkrijgbaar... Het is nog wel via diverse RC's Vendors te koop maar het is redelijk aan de prijs... en nee PM me niet over waar je het kan kopen want ik zal toch niet antwoorden...

Zoeken doet wonderen
 

sentinall

Glandeuse pinéale
Inscrit
19 Jan 2006
Messages
192
Explosion is inderdaad niet meer te koop. Zeer jammer!
Had vorig jaar 2 buisjes explosion gekocht op InQontrol en het gevoel was gewoon precies hetzelfde als MDMA, maar dan zonder kater de dag erna!

Ik hoop dat dit snel weer te verkregijgen is, maar dan misschien onder een andere naam!

Het werd officieel verkocht als room odoriser (die dingen die je gebruikt als lucht verfrisser :D )

met een beetje geluk is het via de hoofdleverancier nog te verkrijgen!
http://www.room-odoriser.nl/
 

Rutger

Sale drogué·e
Inscrit
8 Nov 2005
Messages
822
Het enige wat te koop is via die link is de site zelf dus ik laat hem maar gewoon staan. De nieuwigheid van Explosion is er al weer af en dit soort sites zul je dus ook niet meer veel vinden. Zoals al eerder besproken wordt hier, dit soort dingen zijn niet veel anders and MDMA en verwanten. Denk dat het verschil hier in is dat mensen denken dat als ze het in een smartshop of via internet kunnen kopen het wel beter voor je zou zijn dan spulletjes die er op feestjes verkrijgbaar zijn ?
 

skrudge

Alpiniste Kundalini
Inscrit
10 Déc 2005
Messages
694
ja wat een bagger site he :D

Maar ik zou het zeker nog wel een keer willen proberen (in de tijd dat metylone te koop was, was het voor mij pillen en mdma, niets anders), maar probeer nu nog maar een betrouwbare vendor te vinden, waar je uberhaupt zonder onderzoeksplan aan methylone kan komen.
 
Haut