Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

Ervaringen Sinicuichi (HEIMIA, zon-opener)

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Ik heb net een bestellinkje Sinicuichi gedaan, extract X10 om precies te zijn.
naar wat lezen op het internet leek dit me wel een mooi kruidje om te proberen. Lekker in het bos met muziek bij de hand.
Ik vroeg me af of dat iemand hier er al eraringen mee heeft opgedaan.

Trouwens ik heb nog een mooie site gevonden voor ALLEEN kruiden informatie. http://www.valvrucht.nl/ in het speciaal : http://www.braintec.info/valvrucht/index2.htm

Deze heb ik net omgezet in een word-bestand dus mocht je 'm willen hebben mail me maar even . [email protected].

Ciao
 

phalaris

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
7 Mai 2005
Messages
1 112
Leuke site.

Sinicuichi staat er niet beschreven, of kijk ik met mijn neus ?

--

Edit: Ik keek met mijn neus. Heimia = Sinicuichi = Zonopener.
 

florus

Neurotransmetteur
Inscrit
9 Juin 2006
Messages
52
Veel mensen krijgen er spierpijn van toch? :roll:
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Nou ik mag hopen dat ik geen spierpijn krijg, anders moet ik het sporten even onderbreken en ik moet nog zo veel trainen.

Donderdag nacht heb ik geld overgemaakt bij *******... dat zal ik het toch zo wel binnen krijgen of niet ?? er staat 'wacht op betaling' ..
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Jah banken komen inderdaad niet zomaar van de plaats.
Maar gelukkig is het overgemaakt. maar jah, nu is het vertraagd omdat niet alle producten op vooraad zijn :evil: weer wachten dus.

Maar ik las wat op internet wat me toch een beetje verraste :

http://www.iamshaman.com/eshop/10Browse.asp?Search=Sinicuichi

Dus eigenlijk moet ik aan die zaden geraken. maar jah dat is weer helemaal uit US en kmoet sparen voor m'n reis naar Indonesië 8)
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Vrijdag avond heb ik iets minder dan 1 gram vermengd met wat tabak en gerookt. Zo goed als niet gemerkt. Pas toen ik in m'n bed was werden mijn handen en voeten koud terwijl de rest van mijn lichaam warm was.

Nu heb ik nog iets meer dan 1 gram over, daar zet ik 'thee' van. Kijken of dat dit iets andere uitwerkingen heeft.

PS dit is beiden een extract 10x van *******.
 

BooYa

Glandeuse pinéale
Inscrit
10 Juin 2006
Messages
192
ooit es sinicuichi gebruikt samen mé een vriend en allebei niets gemerkt :(
was wel et extract niet maar de bladeren
 

The-Pupil

Glandeuse pinéale
Inscrit
5 Juin 2006
Messages
100
Ff tijdje weg geweest. Heb de 'thee' geprobeerd'. Nouw als er 1 woord voor ranzig is. is het wel die thee. zo iet's bitters heb ik nog nooit geproeft en het bleef een veels te lange tijd m'n smaakpupillen martelen.

enfin, het effect was er niet echt moet ik zeggen. beetje relaxt niet meer dan dat.
Ik heb vernomen dat deze plant goed te halen is bij een beetje de grotere plantenkwekerij. Dus als ik wat tijd heb dan ga ik eens zo'n plant halen want vers is toch stukken beter hoor ik.
 

skoeip

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
19 Nov 2004
Messages
1 674
de thee kun je denk ik het beste van verse bladen maken, vers van een plant geplukt, de bladeren dan even in de wok opwarmen (niet laten verbranden) en dan heet water er bij in de wok, heel even laten koken en dan nog even laten staan en gewoon opdrinken of aflaten koelen en ijsblokjes plus suker er bij voor een sinichuiche ijsthee :)

om te roken gebruik ik de gedroogde bladeren van mijn plant die ik in een vijzel fijn maak en dan met een aparaatje van mascotte tot sigareten maak, zonder tabak. 2 sigareten voor een licht wiet achtig effect en 5 tot 7 voor een sterker tripy effect.

over een tijdje begin ik met het kweken van stekjes heimia:) dan heb ik al snel een stuk of 10 planten (heb er nu 1 van ongeveer 50 cm hoog die al weer sterk uitloopt)

ik heb nog nooit last van mijn spieren gehad van de sinichuiche, maar heb er wel vaker over gehoord, vaak was dit bj doseringen van 20 gram gedroogd blad of meer met de traditionele methode, dus de bladeren een tijdje met water in de zon laten fermenteren. mischien dus een overdosering of mischien komen er gifstoffen van bacterien in dit mengsel die de spierpijn veroorzaken.

hoop zo even wat duidenlijkheid over deze fantastische plant vriend te schenken :)
 
Haut