Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

DMT zuiveren

Entheonaut

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
29 Mai 2006
Messages
1 076
Ik wil m'n dmt zuiveren door de kristallen te wassen met ammonium hydroxide. Nou vraag ik me af waar ik het beste de ammonium hydroxide vandaan kan halen. Ik heb thuis wel Ammonia staan maar dat is minder dan 5% ammoniakoplossing. Dat lijkt me vrij weinig. Ik weet ook niet wat de juiste concentratie zou zijn (hoe zuiverder, des te beter?).
Nog een 2e punt: welke temperatuur moet de ammonia zijn? Is kamertemp. ok?

Ik hoop dat er mensen zijn die me een zetje in de juiste richting kunnen geven.


Alvast bedankt!


Edit: Had eigenlijk in deze topic moeten staan http://www.psychonaut.com/index.php?option=com_forum&Itemid=11&page=viewtopic&t=27984&lang=nl
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Heb deze post nooit gezien maar was een beetje aan het rondkijken omdat ik zelf net een extractie ben begonnen.

Ik heb gelezen dat 10% het beste is maar 5% voldoende goed werkt, als je maar nooit ZEPIG gebruikt.

De tempatuur kan het best zo koud mogelijk zijn denk ik omdat anders wat van de dmt kan oplossen (warmer heeft een hogere verzadigingsgraad).
 

Jahvisions

Sale drogué·e
Inscrit
11 Nov 2006
Messages
914
Heb deze post nooit gezien maar was een beetje aan het rondkijken omdat ik zelf net een extractie ben begonnen.

Ik heb gelezen dat 10% het beste is maar 5% voldoende goed werkt, als je maar nooit ZEPIG gebruikt.

De tempatuur kan het best zo koud mogelijk zijn denk ik omdat anders wat van de dmt kan oplossen (warmer heeft een hogere verzadigingsgraad).
 
Haut