Quoi de neuf ?

Bienvenue sur Psychonaut.fr !

En vous enregistrant, vous pourrez discuter de psychotropes, écrire vos meilleurs trip-reports et mieux connaitre la communauté

Je m'inscris!

DMT: voorbereidingen voor 1e keer

  • Auteur de la discussion waggamamma
  • Date de début

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Ik heb acid in een vroeg stadium gebruikt en ik had op dat moment slechts 1 paddo ervaring achter de rug van 20 gram vers (en paar keer MDMA en dagelijks wiet). Ook MDMA heeft als eerste ervaring ooit eens een sterke verandering gegeven in m'n perceptie naar de wereld toe. Was het eerste wat ik ooit gebruikte, nog voor wiet.

M'n eerste keer acid was 1 zegeltje, geen idee van de sterkte, was een paars duifje. Maar wist niet wat ik meemaakte, dat was een herstart met m'n levensverhouding die me een half jaar bezig heeft gehouden. Ik heb daarna nooit meer zo'n shift gehad. Ook niet op de 500 ug liquid eerder dit jaar. Voor mij is acid inmiddelds een tikkeltje te voorspelbaar en ik blijft m'n externe omgeving teveel voelen. Desalniettemin blijft het effect zeer goddelijk en door de werkingsduur van ruim 8 uur kom ik echt weer tot mezelf in alle rust.

M'n mescaline ervaringen met gedroogde San Pedro zijn een diepgaandere en verdere persoonlijke borduring op wat LSD in gang heeft gezet, het heeft m'n blik op het leven en de wereld lang niet zoveel veranderd zoals met acid. Maar ik heb er echt zeer diepe gevoelens door kunnen ontdekken, ik voel me in m'n bewustzijn mannelijk en vrouwelijk tegelijk en veel alledaagse dingen of levensherrineringen werden bijgestaand door verfijning van persoonlijke gevoelens die daardoor allerlei verschillende betekenissen kregen met een eigen verhaal.

Als ik mediteer beland ik na een tijdje in een soort 2D filmische droom wereld die makkelijk te sturen is door het bijna baby zachte effect van mescaline. Tevens zeer kleurrijke visuals, feller dan die van LSD of paddo's maar minder dan gerookte DMT.

Als ik ervoor kies te bewegen kan ik er tevens energiek en soepel op dansen en voel me zo zacht en licht als veren. Lopen is net alsof je zweeft over de grond. Ik zie ik de wereld kristal helder en zijn er nauwelijks vervormingen, absoluut op kosmische wijze in contact met de natuur. Empathy met waterige ogen bij het zien van een spin als die loopt. De donkergroene kleur van planten krijgt echt een levende betekenis, vooral als de zonnestralen erop vallen. Ik slik de gedroogde stukken vaak over een periode van enkele uren of zelfs meer, dan volgen nog uren krampen en een soort slaperigheid in het begin (vaak lig ik een uurtje licht te suffen). Maar uiteindelijk duurt het effect 12 tot 18 uur. 50 tot 60 cm vind ik wenselijk maar dan nog zal het zich niet kunnen meten met potente peyotes.

Mescaline cactussen hebben qua effect een zeer ruime bewegingsvrijheid en ik geloof dat wanneer je op een level 5 ervaring zit, je letterlijk kunt verdwijnen om in je geheugen een 3D wereld te betreden die als lichamelijk wordt beleefd. Peyote, Vliegenzwam (met urine drinken) en Datura zijn enige middelen die daartoe de mogelijkheid bieden.
 

Keesoe

Matrice périnatale
Inscrit
11 Juil 2009
Messages
10
Brugmansia a dit:
DMT herrineringen komen heel gradueel boven drijven ondanks het integratie process snel lijkt te verlopen. Maar te frequent roken is wel iets om te vermijden. Ik dacht een tijdje terug dat ik na een week na een doorbraak er weer aan toe was, en eigenlijk meteen de eerste seconden kwam de nog niet volledig geintegreerde trip van de week daarvoor acuut bovendrijven. Ik brak niet door, en voelde me echt even mezelf niet meer op dat moment. Terwijl ik in nuchtere staat echt dacht dat ik de trip van de week ervoor een plaats had gegeven.

Achteraf was dit erg leerzaam maar plezierig was het voor het moment allerminst. Maar een stevige paddestoelen trip stelt me beter in de staat om mezelf te herstructureren, DMT duurt daarvoor te kort en de intensiteit is te krachtig.

Nou begin ik toch te twijfelen of ik het morgen al wel weer zou nemen....???
Ik wil het namelijk zo graag weer!! Maar zou deze dan wel positief zijn zo kort op de vorige? Zijn er uberhaubt wel 'echt' negatieve eravringen met DMT????
 

Brugmansia

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
2 Nov 2006
Messages
4 372
Twee keer kort op elkaar lijkt me geen probleem, maar zou er geen wekenlijkse routine van maken.

Negatieve ervaringen, of beter gezegd minder prettige met DMT, zijn voor mij eigenlijk een soortvloed aan psychologische confrontaties die alsware recht door m'n kern branden.
 

Caduceus Mercurius

Holofractale de l'hypervérité
Inscrit
14 Juil 2007
Messages
9 628
Hey Keesoe, ik las op ******* dat je er nu drie geweldige ervaringen op hebt zitten. Fantastisch!
 

Keesoe

Matrice périnatale
Inscrit
11 Juil 2009
Messages
10
Caduceus Mercurius a dit:
Hey Keesoe, ik las op ******* dat je er nu drie geweldige ervaringen op hebt zitten. Fantastisch!

Hehehe je houdt me niet in de gaten hé :D .... Jah bij de derde x had ik de echte breakthrough. Wat een beleving!!!.... me hoofd zit er nog vol van (op de positieve manier dan) . Ik denk dat ik aankomende woensdag weer een kosmische reis ga maken . kijken of het me iets minder overdonderd zodat ik er iets mee grip op heb . Ik laat het zeker weer weten !!
 
Haut